Ciò chì i godparenti facenu à u christening?

Hè cresce chì i godidenti nantu à u ghjornu di u sacramentu acquistanu una cunnessione spirituali cù u zitellu, per quessa, in u sensu tradiziunale, anu da ripiglià i cavalli fundamentali per aduprà stu avvenimentu solenni. Pigliate ciò chì i padeli di u battèsimu è ciò chì rispundenu.

Chì ci hè datu un figliocciu per un padrino?

Si parramu di ciò chì deve tradizione di u padrinu, ùn pudemu micca dettu avà chì hè quellu chì hè rispunsevuli per i più grandi è più rispunsabili:

Si parlebbe nantu à a realità di a nostra vita, tuttu quì hè un pocu diffirenti. Per regula, paganu u sacramentu, è a so celebrazione hè di i genitori. E si decideru chì a croce hè stata oru, u spessu si metteranu propriu. In casu, si i genitori accunsenu nantu à a versione di a croce chì pò aduprà, allura u donu pò è deve esse elettu da u padrunfu.

Chì duverà u godson furnisce?

A padrina era più furtunata da u so babbu, è u sacramentu ùn hà micca bisognu di massa. A lista di quale chì a madame deve dà hè limitata da tali pusizioni:

Ancu s'è avete chì l'amadori sò dotati à u christening , è sò pronti per fà sti rigali, prima, cuntattanu sempri di i genitori è scopre a so vede nantu à questu. Forsi, ùn vulianu micca d'observà tutte e tradizione à chjuche è vi darà un prisentore di prisentà un altru prisentore, è tuttu ciò chì hè necessariu per u christening hà digià acquistatu.