U zitellu hè manghjatu sona

Era una maraviglia di u tempu - l'estiu. U to babbu hè cuntentu di esse in l'aria aperta. E si pare, tuttu hè bella, ma dinò parechje passeti sò prisentati cun interessanti è ambiguous sorpresi. Caminava per u dumiclinu, averebbe spuntatu chì u zitellu hà manghjatu sana, è senza mutivu di l'oculazione. U primu chì vene in mente - hè stà e sdighjunu, è u sicondu - "Ùn fate micca questu, hè - filth!".

Perchè un zitidimentu si mangia a sabbia hè una quistione chì parechji generazioni di i genitori fece per pinsà. Tutti avemu cunnisciutu a frasa: "Quandu u zitru oghje u significatu u so corpu ci hè bisognu". Hè cusì cusì?

L'opinione di i scientisti americani

In u XXu seculu, un gruppu di Americani, cumpostu di scientisti di diversi campi di a medicina, hà realizatu un studiu nantu à e persone chì manghjianu a rena. Ci hè chì esse ingridate, aiuta à prutezzione di u corpu da diverse tosciuli faciuli di l'urigine vegetali. Inoltre, studii in pediatrics hanu dimostratu chì a sabbia hè una tipu di medicina per i zitelli contru certi parassiti.

Probabilmente tutti quelli chì vìdenu u zitellu avianu manghjatu, hà pinsatu à ciò chì u corpu ùn manca è per quessa ch'ellu a faci. Ciò dice chì a sita cuntene una bona quantità di nutrizi, cum'è u ferru è u calciu. Forsi, ghjè in a scarsità di sti elementi traccia chì si trova u misteru di manghjà bocca nera.

Solu ùn scurdate micca di e razze di a natura di u ghjornu:

Se avete vistu chì u to babbu hà manghjatu arne, ùn ùn panice. Purtate qualchì ghjornu dopu dichjarà. Hè assai probabbli, stu incidente sarà invisibili à a salute di i vostri migghiori. Eppuru, sè seu sempre preoccupatu, o sè vo avete qualcosa sintomi di un malignità, vede un medico per evità l'infizzioni o l' invasione helmintique.