Conspiracy da i papillomi

U papillomi è i verite sò un problema cumuni, in adulti è di zitelli. Oghji sò fàciule di guariscenza cun l'aiutu di i metudi di medicina, ma ùn decide micca di a intervenzione kirurvigiana è prima pudete turnà à i tecnichi tradiziunali. In i tempi antichi, a ghjente hà avutu cunghjillas e riti da i papillomi. Per elli à esse attu, hè impurtante inizià rituali cù a cirtezza chì avè averanu.

Un pezzu di papilomi nantu à i patate

Per stu rituali, hè necessariu di preparà a patata di tagliu è parechji partiti, u nùmeru di quale anu da esse l'identità di i verite. Ci si deve esse realizatu in l'intramacu. Pigliate una festa da toccu à u papilamentu è da u listessu cunmette in u tubbu di patata. In questu, dicemu queste parole:

"Un batellu hè una greva".

Un prucedimentu simule debe dedu esse realizatu cù tutti i vermili. Allora lasciate e patate à a bidegge. Ci ponu esse stallate cù e so volta à ellu è dicen:

"Quì sò i vostri strade, vai induve vulete, ma ùn tornanu micca à mè, ma vultate - surtite."

Immediately after this, go home and do not look back. Prestu li papillomi spummanu.

Conspiracy da i papillomi à un ramu

Per fà u rituali, avete bisognu di truvà un bastone chì ci hè un corpu. Hè necessariu di cutà è frenu a verru, dicendu queste parole:

"Quandu u mese era natu, i preghjudizii di u servitore di Diu (nome) nascinu, cum'è u mesi si passa, cusì i verme di u servitore di Diu (nome) vinendu. Pigliate un mesi, cumenzini cun voi! Amen ".

Bite in un locu desertu.

Parolle di verrugia è papillomi

Un'altra plotta simplici è efficau, chì prendiri l'urdinazione rapidamente è ùn abbandunate micca traccia. U rituariu si deve esse guardinse in u boscu o in un campu fora di a cità. Hè mpurtunatu di abbandunà a casa, affissà in rimette di i papillomi. In u boscu, ripigliate l'erba pasture secca è vai in casa, hè impurtante per micca micca scunvuraranu o scantatu tuttu. Quandu puderevi casa, toccu u grass seccu di tutti i vermiculite è u papilume è dicen:

"Cum'è una pala di grass grassanti, si spremere, è a vagnata nantu à u corpu di u servitore di Diu (nome) hè cunsumatu.

Dopu questu, volse à a strada, pigliate l'erba cun voi, è truvate un arbulu seccu, sottu à u questu u digu. Hè necessariu di cavà a terra cun i vostri mani. Quandu a pianta devenza, i formazioni nantu à a pelle scuranu ancu.