Parcelas per Pancake Day

Maslenitsa hè un vacanze nazionale, celebrated by our ancestors distanti. Questa settimana, à dì 7 ghjorni, festi cum'è a festa, hè grande per aduprà parechji ritui destinati à attraversà soldi, furtuna è salute. Per fà cummincià, avete sapere ciò di li cungiuli sò lettiti nantu à u Pancake Day è cumu fà facete bè.

Parolle nantu à u primu ghjornu di Shrovetide

Sicondu l'abitudine, a donna più antica di a famiglia pare à ghjunghje l'ultimi frittei Shrovetide, ella mette u sbuffu, è dà u primu pruduttu à u bidule, o simpricimenti si metti da a casa. À u listessu tempu, hà dettu: "U nostru mortu fieru, quì hè un biancu per e so ànime". Hè cresce chì una cusirela per a Tombu marti hà da esse fattu per assicurà chì i spiriti di a famiglia seguanu per pruteggià i membri di a famiglia è ùn fate nudda perde.

Pudete ancu dichjarà cusì una cuspirazzu trè volte: «Solu s'è i witches è i spiritu maligni ponu calculà tutte l'astri in u celu, tutti i grani di sabbia è e petre in u mare ponu dannà, i mio parenti è amichi, è a mo casa» . Tali misura salvarà l'abitanti di a casa è l'omu stessu da a influenza di spiritu maligni.

Parrucchieri per fossi è pancakes à Shrovetide

I nostri babbi cose chì, cù l'aiutu di spellazioni spiciale nantu à u spitu, ùn pò micca solu mantene a vostra segunda parte da u tradimentu, ma ancu per fate un embiu. Per fà questu, avete bisognu à seguità, preparanu u sbuffu, dicendu: "A ghjente amassi Shrovetide, è voi (Name) sempre amate à mè" . Dopu quì, i pancakes anu da manghjà, è a mità di u primu di elli à manghjarè, è dà a seconda mità à u vostru amatu. Un tali peccatu aiuta à apprezzà a passioni, crea una famiglia, è ghjè spessu utilizata da i ghjovani ghjovani chì vulianu casà.

Sarà risparmià stu ritu è ​​a famiglia chì esiste digià da disgrazii, solu una panchetada deve esse manghjatu da u maritu è ​​a mòglia.

Parigghi per u Shrovetide

Stu ritu Deve esse done cun cura, seguita da seguitu tutti i reguli. Allora, una persona chì vole avè ottinutu a prusperità di materiale averebbe andà à e festività di u populu è pruvate truvà una soldi sughente nantu à a terra. A dignità di e muntagne perchè o ùn hè micca impurtante, hè impurtante culligà cù a manca è micca cù a diritta, dicendu: "Iu, truvatu, si truvavanu, aghju vinutu à queste soldi, perch'elli m'hà dettu . " Dopu quì, u dirittu truvatu devia esse messi in a vostra sacchetta è vai micca a casa senza retrovisione. Ricurdativi chì ùn pudete micca darà nulla à qualunqui ghjornu, ancu s'ellu ùn hè micca di soldi, ma, dicenu, u sali u altri prudutti. Inutili, pudete darà a vostra furtuna .