Cosa fazzu di fà sè si jinxed?

Por desgraciate, ci sò sempre maligniati in a nostra vita chì ùn sò micca cuntenti cù successu, una persunale vita persunale, a prosperità di l'altri populi. L'Odiu o solu una scelta unkind d'una tale persona pò levà à un malefice. Hè per quessa a maiò parte di a ghjente interessa à ciò ch'ella fessi, s'ellu hè sempre ghjustu.

Cosa fazzu di fà sè si jinxed?

Sè sicuru chì i prublemi cù voi sò a causa di l' ochju , perchè avete da pruvate di distruggiri. Allora, prima avemu da cunsiderà cumu hè necessariu fà fà chì u maleficu hè ghjustu:

  1. L'acqua sante, limite a face è e mani, chjama una cannila è leghje a preghiera "U nostru Babbu".
  2. Andate à a chjesa, se sente chì u gattivu uvientu hè assai forte, pudete avè bisognu di difenda a massa. S'è suspettate chì quelli chì puderianu puderebbe purtate, fate una candela "per a salute" à questa persona.
  3. Sì avete un gattu, poi tenientu per un momentu in i vostri mani, trattatu, questu animali si pò sculaccià energia negativa di una persona, ùn preoccupa micca di a petra, ùn a micca affettatu di manera micca.
  4. Bonu aiuta di u gattivi gerani di l'ochju. Puscia sta pianta in a stanza duv'è spende a maiò parte di u tempu.
  5. Se ùn nunda favurevule, puderete andà à u sanatoriu, solu tenite bè è ùn vene micca in a "reta" à u charlatuni.

Avemu da cunsiderà cumu per fà chì sì u vostru zitellu, e più peggiu di un zitellu natuvutu:

  1. Pigliate u zitellu in i vostri braccia è cammina versu a tavula di coperta trè volte, lighendu a prichera "U nostru Patria".
  2. Sprughjole l'acqua sante nantu à a stanza di u lavu, u so cunclusu, i ghjucate, è si sò stati nantu à a porta si trovani à trè volte le opere "O nostru Patre".
  3. L'acqua sante, asciugà a faccia di u zitellu trè volte, è poi l'asciugà cun l'ardesia di a vostra robba.
  4. Trè volte ghjughjenu a frunti di u to babbu, è ogni ghjornu avete spitu in u so spallezzatu.