Conspiracy per a bona furtuna in u travagliu

U travagliu ocuva un postu impurtante in a vita di ognuna di noi. Sì biseremu o micca, a maiò parte di a ghjente devote a meza di l'urdinarii à u prucessu di travagliu, da quessa, contà, quasi a mità di a vita.

Hè una altra manera di passà questu tempu qualitatiiamente: se sècimu satisfaci cù ciò chì femi è si i nostri superiori sò felici. In casu di scontintu di una di e duie, u travagliu cambia in generale.

A prima cuspirazione per a furtuna in u travagliu chì vulemu intrattate hè una cuspirazione per truvà u travagliu, o megghiu, à voi cù a sorte truvata. Dopu tuttu, cusì spessu pò scopre a storia di i vostri amichi, chì pocu puderebbenu micca truvà u travagliu di i so sònnii, ma ancu una posizione altu pagu.

Per una ricerca di u travagliu successu in u primu venneri dopu a nova luna, avete bisognu à vultà in a furesta è truvà un locu induve dui stumps a pusendu vicinu. Una di elli à pusà è pusendu à circà l'altru, dite e parolle di a cuspirazione di magia bianca per un novu travagliu:

"Eccu cumu è pusarà un bonu locu. Sò un servitore di Diu (nome), andaraghju nantu à un altru stump (avutu bisognu di cambià i posti) è avè un bonu postu per un altru ghjornu. True, veru, veru!

In a strada di u boscu è di ritornu, ùn entri micca in conversazione cù qualcosa è ùn ùn vultate.

I prublemi nantu à u travagliu

Cù tutti pò succediri è diffiultà, è gaffe, è ancu i errore fatali in u travagliu. E ùn mancu à esse u culpritu di a so avvenimentu, a concurrenza di e circustanza sò certe volte più forte chì noi, ma, alas, per risponde à qualchissia per i circustanze. Spécialment spéciale hè a situazione quandu site chì sapete esattamente ciò chì succideva ùn hè micca cumbinanza, ma i machinations e perversi di i vostri cumpagni. Se avete l'incidentu in u tempu, pruvate per minimizzà a perdita cù l'aiutu di una cuspirazione di prublemi à u travagliu chì, tra a listessa cosa, aiuta ancu aiuta à eliminà e pesti.

"A mamma di serpente ha parechje sarpi-figliole. L'hà chjamatu, chjamatu chjamatu chjamatu: Serpenti - u capu, u sirpenti-maestru, a serpente-guardiastru, u capu di serpente, u sustitutu di serpente, u corpu di serpente, u serpentevule, a serpente seducente, l'assicurante di serpente, a serpenteira, un snatcher, una serpenteira illuminante, e so setti siete serpenti, e so feddi di sangue freddo.

Veli, a mamma di a serpente, per guardà a mo figliola (nomu) da l'autorità cun mè, nimu prìncipe, re, e la principessa ùn deve esse micca tombu.

E quale m'offettava, chì a mo parolla serà bastatu.

Chì e serpenti di i vostri sei centu e seiscentine sittu volte curl up, è tutti i mio nimici, i praticelli di mè pompini.

Chjave, serratura, lingua.

Amen, Amen, Amen. "

È per voi di cuntinuà à cuntinuà à ùn esse micca dannighjate, ùn porta micca a vostra alma aperta. Perchè più parlate di sè stà micca tagliati, u più forte vo vulete nantu à i vostri piani di brillanti di l' affari , u più faciule ch'è aghju cullà nantu à i "vitturi".