Un plot di vendita di una casa è di terra

Probabilmente, ogni persona chì vulete vende i so prupietà in termini favorevuli. Per questu, ci sò parechje agenzii chì offerta a so serviziu per a venda di real estate. Ci hè un modu chì a ghjente hà utilizatu da tempi antichi - parcorsi màgichi. Hè impurtante per cumincià ritu semplici solu per i persone chì veramente credi in i so azzioni. Una altra cundizione chì deve esse scuntata, indica chì nimu deve sapre di u usu di magia.

Una lotta universale per vende una casa è di terra

Questa ciunione pò esse realizatu, per esempiu, se avete bisognu di vendite u vostru spaziu vivu o vogliu avè un bonu soldi per a transazzione. Hè necessariu per ellu preparà 7 veli di iglesia. A u rituali, prucede solu à a luna menzu in mezzanotti. In a stanza induve a cungiura serà leggi, ùn deveria micca altri pirsuni. Pusendi u candileru nantu à u pavimentu in a forma di un cerculu chjusu, è pusendu in u centru. Pensendu cusì à u vostru ghjustu, sette volte leendu un forze forte per vende a casa:

"Chì i muri di a casa è u bagnu attruranu i pirsuni. Vogliu vende sta casa prima. Allora chì quandu u compratore hè vinutu quì, vulia cumprà da a volta. À l'articuli chjappi in tuttu u mo piace, i soldi fubbe per mè. Fighjure à e chjassi di a chjesa à u focu, aiutanu à mè. Cumu si i candelli si riponemu, perchè vi trabarà a so tarra. À u cliente hè profitatu à vende a so casa! Amen! "

I candelli ci anu da esse lasciatu solu. A cera restante hè recullata è impresa in un pezzu di carta. U fasciu fruttificatu hà intruvatu in un locu desertu dopu à l'arbulu di donna, per esempiu, sottu un abeiller, aspen, etc. Grazie à questu ritu, serà pussibule di vendite a casa o trama à un mesi.

Parcelle per una venda ràpida di una casa

Ci hè parechji volte chì vo vulete urgente di vende l'ughjettu, per esempiu, un novu travagliu in altru cità, chì si stalla in altrò è in altri incidenti imprevisti. Ci hè un ritu chì aiutavamu in questu, è aghjunghje u megliu à a luna menzu. Hè necessariu di cumincià u rituali in a soledad completa, per chì nunda distracte. Pigliate un buccu di acqua è e mani per lavà tutti i camere di a casa à u listinu. Dopu quì, pusendu à pusà davanti à un bucchinu è dite una paralla, circate l'acqua:

"A mo casa, quattru scorni è una casa, rinundiscenu di tutte e pareti, porte è chjusi, da tutti i quattru corniche è di a casa. Quale hè chì vi darà u primu soldi per voi, hà da piglià per ellu stessu. Cusì sò. Amen ".

Allora vai fora è fate l'acqua. Hè impurtante chì nimu vede cumu fà.

Cum'è sapete in ogni casa vive una casa, quale hè u maestru invisibili di l'abitazione. Hè quellu chì puderà dumandà aiutu à vende una casa. Per fà quessa, leghjite stu trama:

"Patre, Maestru! Aiutate, vende a casa, piglià una parte per noi.

Dopu ripetiri sti paroli, hè bisognu à passà a volta di a casa quattru volte in u lugubriu. Hè impurtante di arcu in ogni roccia. Per cajole the brownie, mette una munita per ellu in un locu secreto, è abbandunate u manghjatu nantu à a tavola in a cucina. Psychics recommandé mentally suggesting that a housewolder move together preparendu un box separatu per ellu.

Strong plot to sell a house and land

Per disperse di questu causa, i rituali deve esse realizatu nantu à a luna mensa. Dopu piglià a casa è a trama, per eliminà tuttu u cimentu. In questu, dicemu queste parole:

"U dirittu à mè, a casa à u cumpagnu. Vendu a casa, ma a mo felicità cun mè sempre è in ogni locu. Amen! "

A funzioni principali si deve aduprata da a notte. Trimate nantu à u vostru situ trà trè rami da ogni arburettu o arbulu. Chjama a chjesa di a chjesa è u circonu in u contrario urientale cun elli. Duranti stu fattu, dìcenu una curretta per vende una casa è una intravata di terra:

"Eranu crisciutu cun mè, crescenu cun un altru maestru. Per l'alegria di voi è di mè, mi piace, mi - prosperità. Cusì sò! Amen! "

U passu prossimu hè di stitch the branches à u bordu di a trama o mette in l'acqua.

Argumentu per una vendita ràpida di una casa in luna piena

U rituali cume cù u periodu di a luna mensa. À questu tempu, avete bisognu à andà in u situ è ​​piglià un pocu di terra. Un altru puddu deve esse presiutu durante a luna creciente. Hè impurtante di mantene a terra cullata per separà di l'altri. Quandu a luna sulla luna, mettite a terra è dete 12 munti à questu. Imbulighjate tuttu è durante questu leghje a trama:

"À a luna mensa, I, u servitore di Diu (per dà u mo nome), hà pigliatu a terra? Aghju pigliatu! A luna è a terra urdinò u cumpagnu per esse, per admiritu a mo land. À a luna crescente, u servitore di Diu (nome), hà pigliatu a terra? Aghju pigliatu! A terra è a luna urdinò u cumpagnu per esse cumpagnatu cù i soldi. Truvà soldi? Paghjella! Hè i donni apòstuli vende a terra? Ordine! A terra sarà vindutu, è Dinammu tornu à mè. Amen. Amen. Amin ".

Dopu quì, aspiccau u pianu davanti à a trama.

Un pezzu per vende pruprietà annantu à l'acqua

Pigliate a chjave di a casa, mette in acqua di furione è fate fughje. À questu tempu, unu deve leghje una cusacità:

"Cum'è un omu ùn pò micca vive senza firmatura di ferru o esiste senza una chjave di ferru, ùn pò esse micca (chjamatu una vendita). Cum'è a ghjente ùn pò esse senza alimentazione o senza acqua, è ùn pudete esse senza (nome di una cosa). Amen ".

Dopu à quessa, l'acqua deve esse friquinta, fasgiata in un putu è, durante a vendita di a prupietà, hè obligatoriu di lavà e mani.