L'Isula di a Vèrgine nantu à u Scogliu


In Montenegro hè a sola Isula artificiale di a Vèrgine in tuttu u Mari Adriàticu nantu à u voscu. Hà dui nomi più: a mamma di Diu nantu à a Rock o Gospa od Skrpjela (Gospa od Skrpjela).

Infurmazioni ghjugna

L'isula si trova in Kotor Bay, vicinu à a cità di Perast è 115 m da l' isula di San Giorgiu . In principiu ci era un picculu fugliale di stu locu. L'isula hè stata creata in u 1630 inundatu i navi antichi, chì eranu carricati cù rocci. Inoltre, ogni navi chì passava era obligatu di ghjucà una petra. Stu prucessu durò circa 200 anni, è avà a tutalità di l'altupianu hè 3030 metri quadru. m.

Ci hè una legenda chì una volta dui marini sò stati tralate quì à una tempesta violenta. Quand'elli ghjunghjenu i so sensi, scupreru quì l'icunettu miraculu di a Vèrgine, in onore chì u tempiu di a Mamma di Diu hè stata rimessa (Crkva Gospa od Škrpjela).

Descrizzione di u Santuario

L'attivu principale hè a Cattidrali Cattòlica Rumana. A so forma prisenti in u 1667, quandu fù ricustruita dopu à u terrimotu. U tempiu hè 11 m di altitudini è custruitu in stili bizantinu.

A casa di Diu era adurata da parechji architetti chì creanu opere di l'arti. Cusì, per esempiu, u famusu artistu Tripo Kokol facia in pittura di l'archi è di i muri di più di 10 anni. U più famosu di a so pintura, chì hà una durata di 10 m, hè a "Assunzioni di a Vèrgine".

Oghje, u tempiu hè un veru tesoru, hè una cullizzioni impressiunanti di pittura, cù l'altri vignaghjoli interessanti è interessanti. Circa 65 travaglii fatta cù oliu è oghje sò in una galeria speciale.

In u 1796, un altare di marmura hè stata edificata in u tempiu, chì era fatta da u scultore genovese Capone Antonio. Avà hè u principal icona di a Mamma di Diu, fatta da Lovro Dobrishevich in u 15u seculu. In a chjesa hè una famosa tela di a Vèrgine, bordada da u tarritale resident Yasinta Kunik-Mayjovits.

In i muri sò più di 2500 platti d'urdigna è oru "vucali". I so residenti lucali sacrificate u tempiu per cumprà i so bramardos è di rimette di i disastri. In a chjesa hè un locu induve un grande numaru di figuri, fatti in forma di navi, fate. Eccu sò rigali di i marineri, chì sò patroniati da a Mamma di Diu in u corallina.

Chì avete vede à l'isula?

À l'archipelago hè un faro, una buttiglia di souvenirs è un museu in quale avete acquistatu da a storia di l'isula, parechji artifacti, è dinò di ligami lucali. In a chjesa, e coppiu in amore sò sempri coronati, è e bride sempre surtendu i bouquets è i coralli di nuvelli à a faccia di a Mamma di Diu in a speranza di a felicità è di benessiri famigliali.

U costumitru di tirà i petri à u mare vicinu à l'isula di a Vèrgine hà surviviu finu à questu ghjornu. Cusì, u grandu di l'arcipelaguu cumanda, è l'erusione di u territoriu ferma.

Ogni annu u 22 di lugliu, u festa tradiziunale - Fasinada (fasinada) hè tenuta quì à u sole. U stessu ghjornu, una regatta hè stallata per u tazza principali di a festa, in quali iate di velezza è barche intervenenu da tutta l'area di l'acqua. A razza hè stata in memoria di a storia ricca di u Mari di Perast.

Cumu per arrivà à l'isula di a Vèrgine nantu à u focu?

Da Podgorica à a cità di Perast, pudete truvà in busu o caru nantu à a strada número 2, E762, M6, M2.3 o E65 / E80, a distanza hè di 120 km. Da i settuli più vicini à l'isula, i viaghji di navigazione u mari in barca, u costu hè 5 eurò per persone in i dui andamenti.