Conspiracy per ricuperà

Anu avà, da a mo tempu antica, sò assai cuspirazioni chì aiutanu in u trattamentu di parechje malatie. Per questi cun u trattamentu tradiziunale, pudete ridivanu di u prublema in u pocu tempu.

Per affucà una cuspirazione per ricuperà, hè cunsigliu di leghje in l'alba, in a strada o in a strada di l'est. Prima di u rituali ùn hè nunda. Hè impurtante per difende e parolle chjaramente senza esitazioni è cun fiducia in u risultu pusitivu.

Una conspirazione universale per a recuperazione veloce

Aduprate stu ritu simplici è pudete disattivate di u friddu cumuni è in u trattamentu di i malatie serii. Andate à vultà à qualsiasi ghjovanu àrbulu. Tuccatu cù e mani, dicendu queste parole:

"I spine sò stessi, u dulore hè attentatu à l'arbre, u passa di mè in l'arbre. Ùn u servitore di Diu (u nome) now tormenta è gnaw, ma u ghjovanu àrburu. Duna a mio malatia, pigliarà a forza in mè. Amen. Amen. Amen ".

I rami oghje u pilu amaru nantu à l'arbre indicanu chì u ritu hà fattu agitu.

Conspiracy per recuperar un zitellu

Un ritu simplice pò esse usatu no solu per ridivà di una maladie chì esiste digià, ma dinò per rinfurzà a immunità per evità di prublemi in u futuru. Per u ritu, bisognu di preparalli un novu pinu è acqua sante. U ghjornu prima di a cuspirazione, lassanu un pinu in l'acqua sante per a notte. A matina, pìgliala, tira fora un pinu è leghjite queste parole:

"Aghju aiutu, Signore Ghjesù Cristu è a Verge Maria, è i mo figlioli (u nome di u zitellu), salva da u dulore di l'eccessione è di e malatie, stretch marks è morbidi, è da e parolle, mantente in una sola parte è in gioia, chì riiscì ghjornu i mo figlioli, sì, eru happy every new day. Dàtene a bona furtuna è a giòia in a vostra ginirusità, fate cusì hè furtunatu in tuttu, perchè i so fallimenti ùn sdruvià u latu. Aiutatimi, Signore! Amen ".

Mentri u zitellu ùn hà duratu, u pinneddu deve esse prisuttu à a so vistimenti cun u puntu. Dopu à despertarà, facìtinu u to figliolu, dicendu queste parole:

"Aghju ghjuntu di noi, aiutu di noi, a felicità in a casa, u prublemu, run, aiutanu à eternu a Maria, u mo figliolu, mantene sicurezza è sante sottu u canopy di u so indefinitu".

Dopu un pocu tempu di tempu, i primi cambiamenti pusitivi seranu narat.

Una trama per una prima recuperazione à l'acqua

Preparate un rituali un vetru di acqua di primavera, ma, in i casu estremi, un liquidu limpettu da u grigiu. Mittitilu in e vostre mani, leghjite sta cuspirazione:

"A mamma Voditsa, Voditsa curative, manghja a persona, ma lavu, per aiutà, servitore di Diu (nome). A aiuta per trattà (u nome di un ominu o postu locu) cù u dulore, guarisce da u tormentu, per ùn endureghju a me dolore. Amen. Amen. Amen ".

Pigliate l'acqua è almenu a mità di l'ora ghjera in la camara è imagine sì in bona salute. Questu ritimu pò aiutà à ridiri rapidamente di u malurgiu, è ancu avè esse usatu in a presenza di malatie cronica.