Trinità - cungiuri è preghje

A Trinitati hè cunsideratu un tempu ideale per a realizazione di diversi ritimi magichi, cum'è u Spìritu Santu falò nantu à a terra. Ci sunnu tanti rituali, per migliurà a situazione finanziaria, salute, matrimoniu, etc. E preghji, i pezzi è i rituali per a Trinità avà devenu esse realizatu da u core, cù boni intenzioni è una fede indeversibile in u risultatu.

Conspiracy-preghiera è ritu di i debbitori à a Trinita

Sì dite un omu di soldi è a persona ùn vole micca tornà, pudete piglià u sustegnu di e Cumpagnia Eterna, chì furzà u debbitore per pacallu. Per u rituali, devenu preparà trè cocchji è acqua sante. Pour el lìquidu dispostu in a panetta è ponu i culteddi. Pudete u cuntinuu nantu à u foglie è portanu l'acqua per fogghiu, è dopu, leghjite l'installazione:

"Kipi, l'anima, u mo scuru

Servitore di Diu (nome).

Corazon, noah è dolore, sudore di u fieru,

Finu à quessa ora, finu à quì,

Finu chì u servitore di Diu dà (nome)

Aghju tutte e dete, tutti i soldi ch'e aghju pigliatu.

Kipi, ànima, brusgiate u moveru,

Anu finu à a mo diritta ùn pigliarà micca

Da u servitore di Diu (nome).

A chjave. U castellu. Lingua.

Amen. Amen. Amen ".

Preghiera per u matrimoniu di a Santa Trinità

Parechje chjatta solitaria sognu di scuntrà un cumpagnu degnu di a vita, chì farà u coppiu in a festa. À a vigilia di a Trinita hè necessariu di cullizzioni i fiori salvatichi è tena una corona di elli, chì dopu avè attravirsatu trè volte. A curuna si deve esse legatu questu landata:

"In u campu i culori verdi ci sò camminati, scogliu fiori, corpi dentali si tissutu è ghjittatu in l'acqua. Prisentu-mummer, aghjunse una corona, dàtene à mè, eslavu di Diu (nome). Per sempre è sempre. Amen ".

Dopu questu, andate à l'stagno più vicinu è fate una curuna. Allora, vai in casa, ùn viaghjate micca nantu à a strada è ùn parlanu micca à nimu.

Prughjettu nantu à a Trinita nantu à a salute

Perchè u servitore di u matininu ci andava, pigliati cun elli un bouquet di assicurà, a patata di San Giovanni e un carmone. Assicuratevi di pusà e sette candele per avè l'icona di Trinità è leghje a prichera à a Santa Trinità. Riturnà a casa, piglià un vinu vechju è raghjunghjenu una veduta di San Giovannino, chì avete bisognu à fumigate a casa, dicendu queste parole:

"In u nome di u Patre è di u Figliu è di u Spìritu Santu, fece a malatia è a maladie, aghjunti i spiritu maligni, pèrdite u sile!"

Dopu à questu, avete da splurà in dui pariglii ugualmente un ramellu di assicuranu è metteciate a mezzo sottu à u lettu, è piacè a seconda parte nantu à a porta di l'entrata. Yarrow hè utilatu per preparà una decocção, chì vale à dì aghjunghje à u bathu prima di l'acqua. À u listinu di San Giuvanni, deve esse seccu è cottu nantu à u te basa.