Conspiracy per avè un travagliu

Parechje persone si face cun u prublema di truvà un postu, perchè vo vulete truvà un bonu locu cù altti salario. Per aiutà à questu materiu, pudete fà un rituali . Hè impurtante ùn dettu à dì à nimu di attrachisce a magia è crede in un risurtatu pusitivu. Solu ùn pensate micca chì quitè di a cuspirazione, ùn hai micca bisognu di fà nunda, perchè, cum'è u dicenu: "sottu un rocca di u calcariu ùn mancanu".

Conspiracy per truvà un bon travagliu

Stu ritu simplici si deve esse realizatu nantu à a nova luna. Hè necessariu di andà à a tenda è cumprà un pappu bellu pezzu, è poi, à ellu, dite e parolle seguenti:

"Serà per mè, u servitore di Diu (pronunzia u mio nome), a prosperità in a strada. Cumu vaiu, truveru un travagliu, ùn aghju micca bisognu ".

U pezzu chilindru hè cunsideratu cum'è un amuletimu per esse posti ogni ghjornu. Gratu à a so energia, puderete uttene u travagliu predilettu.

A Conspiracy per piglià un travagliu assai pagatu

Se trova un bon travagliu è hà digià firmatu per una entrevista, da quandu surtendu a casa, assicuratevi di trattà u cat è dicenu cusì cun cuspirazione:

"Ùn ùn viaghjanu à peda, vogghiu andà à un ghjattu neru. È ùn ci era micca denial à mè, (nome), micca in a mane, nè in u ghjornu, nè in l'invernu, nè in l'estiu. Diu hà un pattu. Pigliate, Diu, i mo cura, perchè aghju avutu un travagliu. Perchè chì nimu ùn cunnosci a parolla contru à mè, nè malu è nimu. Cusì ch'elli amaru è rispettuosu. Per apprezzà, ùn sottumette. Croce cù una croce, bona faza cù un bonu finu. In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu. Amen ".

Allora pigliate tres pelle felina è i mette in una borsa chì hà da travaglià cum'è un talismanu.

Una cuspirazione per circà u travagliu monetariu

Grazie à un ritu senzillu, ùn pudete micca solu truvà un bonu locu, ma ancu avè assicuritu in l'autocrittu prima di una entrevista. Hè necessariu di pianificà qualunquanta nantu à a vostra casa, se ùn ci hè micca una tale scelta, in seguita l'oliu di vaghjime di costumanu. In questu, dicerete cusì cun cuspirazione:

"Piattanu, pusonu verdi, benedite. Ti ci avete turutu è crescenu, per mè per porta. Allora chì u mo novu affare fiere è prumuviu ".

Hè necessariu a cura regularmente di a pianta, cum'è a so criscenu simbulizà un aumentu di a pusizioni finanza. Sì una fiorita o un arbulu accuminciau a siccari, allura ci hè bisognu à scavà è ripite u ritu.

Una cuspirazione per truvà u travagliu per l'ànima

Per fà u ritimu, avete da preparà è recolle 30 petite munecche è avete bisognu da fà da u luni à u marti. Anu bisognu di costru un saccu pezzu di tela rossa. U direttu à u rituali deve esse attivatu durante a luna creciente. A matina, valdi e muntagne in una sacchettighjava è u mette nantu à a vostra palma di dirittu, è cundiscite cù a manca, dicendu sete volta a cuspirazione per esse fatta da travaglià:

"30 talismanu, 30 muniti - truvate un postu per mè, ma pruspettate, dìtemi a strada. Seraghju esclava di Diu (mi nome) a prusperità in u modu. Invevdu qualunqui vai, truvamu u travagliu è ùn aghju micca esse refusatu.

Dopu poch'elli pigliate 20 muniti da u saccu è l'intruducianu in parechji posti, è finu à l'altri. U restu 10 muniti cuntinuanu cun elli in u saccu com'è maschera.

Prughjettanu un novu travagliu per a crema

Per u rituali, avete da piglià a crema fresca di a casa, è l'articuli sò stati, u megliu postu à u travagliu si pò truvà. Pour in un colmu di biancu è diceraghju trè persone:

"Andaraghju, servitore di Diu (u mo nome), da casa - micca da casa, porte - micca porte, portale - micca porte, strada - micca caru, passendu - ùn mancu micca, paese - micca paese.

Andaraghju a circà u mo destinu in u boscu umita è in u campu aperto.

Vi daraghju un passu, aghjunghje un rublu, aghju trovu a seconda staghjuna-un chervonchik, u terzu passu-trovi cinquanta. "

Cream to drink, ma aghju ùagliu.

Per vive per un longu tempu, vive è piacè ùn sanu micca. Amen ".

Allora pigliate trè sceptelli beni, è beie u resto di a crema cù u caffè o tè in tuttu u ghjornu. Prima di vultà à u lettu, fricà u pillow è dicenu tali plotter:

"A vacca, a nostra mamma, chì m'hai datu crema, dà un novu travagliu , bellu è prufittuali".

Dopu quellu, cruci, a croce e trè volte è ritendu "U nostru Patre" 9 volte. U risultatu ùn deve esse micca prima di un mesi.