Ritu di Simoron per i soldi

U money ghjocu un rolu impurtante in a vita di una persona, aiutanu à furnisce a vita è cunfortu. I rituali di Simoron per i soldi viaghjanu aiutu cù l'aiutu di u pusitivu è l'umuri per cambià u statu finanziariu. A principal hè di crede in u successu di sta magia.

Ritu Simoron per attruverà soldi

  1. Per queste ritu, pigliate 2 culori verdi è i mette in steam. Finendu u cupidatu, dicemu queste parolle: "Fate fruttifinu è multiplica". Conti à 27, scende u barca di vaghjimu è lasciate i bills in quì per 27 ore. Dopu quì, piglià u soldi è u mette in u locu duvere chì tene u vostru bigdu. Ùn pudete micca gastru maggetti magichi.
  2. Per issu ritornu di Simoron per attruverà soldi, avete bisognu di piglià un vetru di u tè favuritu, un lapis è un fogghiu di carta. Pozzu carta nantu à a tavula è facia un vetru nantu à questu. Utilizendu un lápiz, cumincià a prutezione di a manzana à l'urariu. À questu tempu, imagine quantu soldi hà. Dopu questu, scrivite nantu à a carta cun un lapisu a parolla: "U tè sarà soldi". Fogliu di pezzi è mette in una purse in una strada separata.
  3. Per questu rituali, pigliate assai bollini di ghiaccià è ligami à soldi. Spread the balls around the house per voi volte. Hè assai impurtante di corse è cuntentu chì a vostra situazione finanziaria hè megliu.
  4. Cumprate una pignatta in quale avere da culore culore. Perchè più cunfidenza, scrive a parola: "Cabbage". Place 2 muniti di biancu è 2 muniti gialli sottu u pome. Avà, ogni ghjornu aghjustatu a pignata, dicemu queste parolle: "I acqua di u col, chì anu da esse densamente densu". In a settima avete bisognu chì a vostra situazione finanziaria hà perfeccionatu.
  5. Per questu ritornu di i soldi Simoron, avete bisognu di fà una vignetta di pesce improvised, per esempiu, mette u filu à un lapis, è nantu à questu un dirittu. Dopu tirà a varca di pisci fora di a finestra è rissi ddi paroli: "Paghjella di soldi big per un pocu soldi".

Per i rituali più chjaru di i Simoron per i soldi, bisognu di cumprà scrive suciutu roziu. Quandu nimu hè casa, mette in a testa è pensate di i soldi. Dopu quì, sguassate e mutandine, elli nantu à u candulariu è scite i vostri brami. Tromba u mutandine finu à ch'elli ponu stati in u candela. Se a prima volta ùn hà micca travagliatu, ùn anu micca nervoso, postu chì l'energia negativa ùn averebbe micca impeditu a implementazione di u rituali. Quandu puderebbe ghjustificà l' aiutu , dite queste parolle: "Ùn sape micca chì, ùn sò micca sapendu chì, dà soldi cum'è quellu" o "Gloria à i cobardi rossi, ghjornu è di notte tra-la-lyam".