Eliminazione di u dannu da u toghju

Ricerà, a ghjente si sianu più ublu di u deterioramentu di a salute, anche i medichi ùn anu micca truvatu a causa di a cundanna. Questu pò esse u fruttu di l'intervinzione di e forze di a soru, spoiling ou various curses. Da elli pudete pruvà di ridivàimu in casa. A cundizione principale per u rituali hè a prisenza d'un amuletu da intercepzioni di spoiling, per ùn diventà u so novu propietariu o micca di trasfirià à i so parenti.

Eliminazione di u dannu da u toghju

Per utilizà questu metu, pigliate un ovu chì ùn pò micca esse trattatu, è sarà cusì frescu. Pigliemu un cuntinuu, fate l'acqua è fate cù cura cù u ovu. Pruvate micca di fà per dà a so dicuta. Purtate a testa in u pettu, durante 3 minuti, mantene a vanda nantu à a temechka. À a fine di u tempu, portanu à tutti i chakra in a so volta, possu una pocu di tempu à u livellu di ognuna. À a fine di u rituali, u bancu reste à a testa di u so lettu in notte. I cambiassi in l'ovu vi faranu vede s'ellu hè influinzatu da l'esternu. Dopu chì questu, l'ovu hè spesu in u bagnu è sguassate di l'acqua trè volte. U bancu ùn hè micca uttu à novu. Sguassu di spoilsie di l'ova cruda pò esse realizatu cù l'intaressu di una persona amata. Se in u rituali si truvava chì avete dannu, duverà esse spustate. In questu casu, stu ritu hè realizatu in u 9u ghjornu lunar. Repetite u prucedimentu chjamatu prima, solu nantu à i chakri, u cane hè tenutu 9 volte in una fila.

Sguassu di spoilsu oghje

Un altru tipu di ridivà di u negativu hè sparannu l'ovu. Prima di u rituali, assicuratevi di lavurà completamente a stanza. Dopu avè lumi u candela è fate un vetru di acqua. U vostru assistenti pigghia l'ovu in a so manu diritta è parechji volte ghjittati nantu à a testa in u direzzione di urariu, si nevene nantu à a spina è si lampèndusi, una attenzioni particulari si deve pagatu à i posti dolorosas. Duranti u rituali, unu deve leghje sempre a "U nostru Patre". L'ovu hè spizzatu in un vetru, dinò esse fatta da i malati. A cundizione di l'ovu vi diciarà di u spoor.

Pudete ancu lascià u ovu per a notte per sguassà u spoor. In a matina avete bisognu à ghjucà à u bagnu, è falesa di u vetru. Questa cerimonia si ripetuta in tutta a simana.

L'eliminazione indepunente di spoiling pò esse fattu ancu in a foto, ma in u rituali ci devi esse una cosa di u pirred. L'ovu hè ghjucatu à a foto di diritta à manca in u circhiu. À a fine di u rituali, a prutezzione obligatoria hè tutta. Questu hè fatta da quì, feghja una candela in un vetru mità pienu di salitu. Leghjite u "Nostru Patre". A fine, a candela hè stanca è si abbanduneghja nantu à a finestra in u cantonu, alcuni s'alluminavani è lighjia a preghiera.