Rite per i soldi in casa

Dapoi u tempu anticu, e persone, per migliurà a so situazione finanziaria, cunducinu i rituali per i soldi è a furtuna. Ci hè assai rituli chì pudete aduprà in casa. Utilice a magia solu s'ellu ci hè una creazione unshakable in un risultu pusitivu.

Ritu di soldi per a luna crescente

Hè cresce chì, cù a luz di u celu, a cundizione materiosa di l'omu anu da maià. Pudete cuntene un ritu per fà un saccu magicu. Pigliate un pannu mittitilu di pagliaghja è si spargiu nantu à a tavula. In i cantoni, mette una munita di 10 kopecchi in denominazione, è una altra denominazione di 10 rubli, ma solu solu in u centru. Pigliate a chjesa di a chjesa, u chjaru è trè volte circhiata nantu à e cose cumpressione. Duranti questu quì ci hè necessariu esse dicendu trè volte cusì cun cuspirazione:

"Figli, fugliale, piglià i vostri soldi"

Dopu questu, pagò u rinchju à u cantonu superiore di u babu, perchè u so finalu tocca u propiu, è a munita era chjesa. Dopu à quessa, leghjite u terri pianore è torce l'altru cantu superior. Repetite dui volte più, curcendu e quartieri, movendu da left to right. Per cumprà u rituali di i soldi in casa, avete bisognu di piglià un pannu per i quattru bordi in tale manera chì i moabelli si sò scappati à u centru. À cunnette i fini, attaccanu cù un filu per fà un saccu. Mantene in un locu secretu. Hè impurtante dopu à a cuspirazione per micca micca toccu u soldi utilizatu in u rituali.

Rite per i soldi in luna llena

Opone un altru rituali putente chì prumesse l'energia di a ricchezza. Ci hè bisognu à pusà per quì in l'abitazione perchè u chjaru di a luna vene u corpu. Pigliate qualsiasi piacè è dàcenu i cantoni in tale manera chì u triangulu viaghjerà, è tandu di riccuverà duie volte. Dà una prughjettu à i vostri labbre e dicenu queste parole:

"Comu un pianu riveru ciumi rifletti cresce, cum'è un fiume largu à u largu, ùn si trova, cum'è una donna sceglie un omu à ella, cum'è i ghjorni attrae, è queste soldi vi darà un autru soldi à mè, per quandu i mo vulintà pò esse cumpiitu. Amen ".

Hè ricumandemu chì avete apprendu a parolla da u core è li dice in un sussurgiu. Guarda u billetulu in una purse, cum'è un talismanu . In ogni casu, ùn l'hà micca divulgatu è micca per ellu.