U malu in a mitulacija Slavica - cumu per impegnà u male di casa?

Infatti, chì ci hè una forza impura, e persone anu creatu da l'antichità. Nuisances è prublemi in a vita sò assuciati à a manifestazioni di dimònii, spiriti, witche, trascurdi è altre essenza. Chistu spiega l'esistenza di diversi leggendi è rituali in relazione cù l'interazione di e persone è di e diverse atti.

Chì ghjè ellu?

Per questu terminu chjamate essenzi differenti è putere in l'altru, chì ponu causà dannu a una persona. Per crede in diverse dimonii , brownies, e mane di kikimor principia, perchè ùn puderanu micca spiegà scientificu assai fenomeni in a vita, per esempiu, e forze di a natura o a morte. Hè cresce chì i spiriti malevolti, i dimònii è i diversi esenti pudemu esse tra l'omu è in l'altru munnu.

Ci hè u male?

I scienzi sò pruvatu di anni per pruvucari o nigà l'esistenza di e forze stranieri. Parechji leggje, chì par parechji persone temite, avè una spiegazione, ma circa u 10% di i casi di manifestazione di e forze stranieri senza espansioni. Ci hè un grande quantità di persone chì osservanu a so manifestazione, per esempiu, chì qualchissia vede ombri, l'altri a senti u so sanu è ancu osservate cumu si move l'ogetti. Confirmate l'esistenza di e forze di e praticà male è esoteric.

Hè u spiritu malignu vanu?

Perchè parechje rapprisintanti di u putere di u male, l'infurmazioni chì anu funzionari in parechji spazii hè cumprumbu. Ci hè un spiritu malignu in l'appartamentu, è quì sò più spessu invucati u trasbali è spiriti. Ci sò esentàte chì manifistanu propriu sulu in un certu locu, per esempiu, in acqua, in u boscu, è cusì. Ci hè una presumption chì parechji rappresentanti di l'spiritu malignu viranu in mondi paralelli, cù chì una persona pò interagisce, è mancu volontà.

Cumu ricuarà i spiritu maligni?

Per parechji anni, a descrizzione di parechji signali chì indicanu a presenza di e forze scuru hà accumulatu.

  1. Pene u spiritu malignu di i cani è di i misgi chì ponu cuncentra i so ochji in un locu induve nunda ùn hè succidutu in a vita verita. Per i ragi canusciuti, puderanu cullà a lana, è ancu i bistiati daranu diverse soni. Tuttu chistu significa a prisenza d 'altri entiate vicinu.
  2. Ci hè un certu teste, cumu si puderete stabilisce s'ellu ci sò "abitanti invisibili" in a casa. Per fà questu, avete bisognu di piglià una candela di a chjesa, chjia è cammina cù quellu à e cornamenti di a casa, in furmazioni in u dizziunariu. Evidenza di a presenza di essenzi l'apparizione di flares, crackles, zitelli, è cusì.
  3. Ci sò parechji rituli cunnisciutu, cumu vede i spiritu maligni, è parechji di quelli impone l'usu di un specchiu, è pudete puru meditarle per questu scopu.
  4. I Signori di a presenza di forzi scuru in a casa inclusi smaresi strammi, sonu è cusì. In a maiò parte di i casi, manifestanu dopu à u tramontu.
  5. Se spiritu malignamenti si sò stallati in una persona, u so cumpurtamentu cambia è i salti di l'umore sò spessu osservati.

Scum - spezie

Per stabilisce almenu un pocu ordine trà i rappresentanti di e forze scuru, esse diventiti da parechji entità in certi gruppi in parechji caratteristiche. Per quelli chì interessanu à quellu chì hè u male, vale averà infurmatu di l'esistenza di i gruppi principali: spiriti, vampiros, ghosts, demonii, esse diverse d'esempiu, quellu chì viveranu veramente in a terra è ponu esse tumbati è altri.

U gattivu Forze

Ci sò assai ligerei chì scrivanu a ghjente chì muria in u boscu, scontru cù e diverse ente è trà elli si pò distingue u seguente:

  1. Leshy . U propiu pruprietariu di u boscu, chì punìu a ghjente per a so bad attitude versu a natura. A so apparizione fù scritta in manere diffirenti, per esempiu, in certi liggi, hè rapprisintatu da i ghjente, è in altri per una nana.
  2. Borovik . U fruttu più chjucu di lef, chì s'assumiglia un bigfero senza culu. E manghja l'animali è ancu l'omu.
  3. Pain-Bosko . Queste spiritu bè in u boscu hè rapprisintatu da un vechju amicu, chì s'amigarà in i boscati di cranberries è di zuccheri. Hè intrattinutu à fà sbaglià, è dumandani per aiutà à truvà a so scatula cù baga, è tira un bucleu à u collu è poi impunite a so vittima in u boscu.
  4. U Mohawk . Hè u spiritu di musgos è liques. Questu hè u più divillu forestale. Prima di e persone, si manifisteghja in l'imaghjini di un ramu o un porcu. Hè cresce chì ellu pò mangà i zitelli disubbidienti.

Pantano Trouble

In i leggende di quasi tutti i pòpuli, u swamp hè cunzidiratu un locu impuru, induve parechji entizzioni viranu:

  1. U swamp . Hè un parente di l'acqua è u diàvule, chì hè u regnu di i marsevuli è di i marpi. Viiu cù a so sposa un pappaddu. Parechji sò interessate in quellu chì u gattivu malu, è cusì u palustre hè un omu anzianu cù una face puffy. Hè un pezzu bruttu, persone ghjustu. Hè u so mascarone di i paduli chì i vittimi cadunu in questu.
  2. Lampi Pantani . Queste sò l'ànghjule micca invucati di i babis chi anu micca batteziatu, drunkards è affucati. Hè liberatu da u swamp di notte. Sò biniditati cù u pilu urdu, attravenu e persone in quagmire. Hè cresce chì anu ancu puntà in i lochi induve i tesori sò oculati.
  3. Kikimora . Questa spiriti terribili terribili hè unu di i più famusi. Sempre si trova in u swamp, scantalà a ghjente cun risque. In quantu à l'aspettu, u kykimora hè chjuca in altizza, finita, cù capelli verdi, è u so corpu hè adurnatu cù spedinu di margherite è alga. Ella spressa spessu i zitelli disubbidienti.

U spiritu malignu domesticu

In i tempi antichi, i Slaves pensavanu chì in i so abitazioni sò parechje entici chì ponu dannà.

  1. Bannik . U spìritu malignu chì vive in u bagnu. E persone cridìanu chì era lavatu à tuttu u notte, perchè era periculatu per entra in u bagnu dopu à a traversa.
  2. Shish . Spiriti malati slavi, chì hè ancu chjamatu un dimoni o divilu. Si ritrova in un omu chì hà drentu assai alcohol.
  3. Sinistru . Spiritue chì portanu assai disgrazii à a casa. Ùn vanu in u stessu locu è si movenu da una casa à l'altru. Inoltre, attranu sempri cum'è un gruppu, micca solu unu à un tempu.
  4. Una casa-yard . Queste spiritu perchè anu un odiu per l'addevu domesticatu, per questu diverse animali à l'animali.

Cumu si tratta di spiritu maligni?

Per disperse di e diverse entità, pudete utilizà e tecniche tradiziunale:

  1. In un locu induve l'u spiritu malignu hà esse rializatu, avete bisognu à stà una unna o un cuteddu.
  2. In sopra a porta di u portu hè chjapu una ramu di u ventu chì farà ricerche di rapprisentanti di e forze scuri.
  3. S'è interessatu à ciò chì i spìriti maligni anu teme, da ricordu di avè cù branche sottu à a casa, cunsacratu à a Trinita. Ùn ci piaceru micca l'essenza è a calcina, per una bona ragiunata, in tempi antichi, e cilibraru i mura, cusì creendu una invisibile energia protection.
  4. Protegite da u malu i cruciuti, chì deve esse pintatu di i muri da l'esternu è da l'internu, usando una candela d'anziana, cumpratu in Puru ghjovi. In questa festa di a chjesa, hè cunsigliu per fumigate a vostra casa cù uperaghju, Ledum o Heather.
  5. À u Bautismu, avete bisognu di purtalla l'acqua da a chjesa è l'arruvinà cù curazioni à u patiu è a casa.

Cumu impegnà u male di casa?

Ci sò parechji rituali distinti designati per pulirru a casa di parechji spiritu maligni, cum'è un esempiu pò guidà à quelle opcions:

  1. Hè necessariu aghjunghjendu l'acqua sante da a chjesa è mettite cù u liquid ordinali da u grigiu in a proporzione 1: 5. Sprinkle cù tutti i muri in a casa, fendu una cura particulari à e rigioni. Duranti questu hè impurtante di ripetiri tutti i precorsi per esempiu "U nostru Patre". Inoltre, avete bisognu à lavà stu chjude d'acqua è l'acqua brutta si vede in a intersezzione, dicendu chì u cunghjuntu di u numeru 1. U rag puderà esse ancu quì. Andate in casa, ùn vultate micca è ùn parlanu micca à nimu.
  2. Un'altra manera simplice, cumu per calcà u male da a casa, implica l'usu di u sali. Per principià u rituali hè necessariu in a sera, quandu u sole ùn chjaru più longu. In a manna left, piglià un pocu di sal di u corrente è moltu più. Caminate lentamente in tutta a casa, dicendu alternativu "U nostru Patria", dopu cunghjunta 2. Salt si assicureghjanu tutti i negattivi è pulizziari l'uceanu, perchè deve esse spartu in una strada di a vostra casa. U ritu hà travagliatu si si ripetì à trè ghjorni in una fila.

Cumu spende l'spiritu male per una persona?

Quandu una persona chì entra in l'essiri, a so vita hè cuminzatu di deteriorà è si purga. Ci hè parechji rituali, cumu fà scaccià i spiriti maligni, ma l'più efficau hè l' esorcimentu di a cresia. A cerimonia pò esse realizata solu da clérige chì anu un permessu specificu. Per esempiu, ci sò corsi di iglesia per esse exorcista. Sò bisognu di modu chì u prete distinguise entre l'obsessione è a manifestazioni di l'esquizofrenia, cunducinu u rituali è purificate a persona di u dimòniu.

U rituu pò durà parechji ghjorni, in u quale u prete li preghjudiziu a prichera, u battesu u bè cù l'acqua sana è u battèsimu. Sì l'esencia in una persona hè forte, è serà in tutti i manichi possa di scappà, perchè u vittimu deve esse fissatu nantu à u lettu, perchè ùn ùn ferite à ella stessu è à l'altri. Ci sò parechji quelli chì parechji persone "vissinu" à quandu parechji entizzioni.

Dishonest à a mitulugia Slavica

Parechji rapprisintanti di e leggende chi eranu populari cun l'eslaviani sò stati missiamu, ma ci sò parechje entusiati chì causanu teme à e persone.

  1. Bazul . Stu spiritu in a maiò parte di u mitu hè rapprisintatu da una donna. Hà furzatu à e persone per esse vaguni, perchè u gran numaru di prublemi. Stu spiritu mituali mitoluggìa hà l'imaghjini di una donna anciana chì copre u corpu cù u velu decrepit. Per affruntà à stu spiritu, bisognu à scumpete à a casa è di scumparià tutta l'impastanza.
  2. L'aspid . Queste dimò è rapprisintatu in a forma di una grossa serpente chì respira u focu. Invece di una bocca, hà un grande pizzicu, è l'ale sò neri. Aspid hà vintu in muntagna è caccia di vacca.
  3. Anchutka . Un picculu spiritu perchjenu chì u corpu hè cupartu da u pilu grossu, è nantu à a so testa una corpu calva. Questa mità entre i slaves antichi si prisintonu nantu à a prima chjamata. Ella piace à ghjucà nantu à e persone, ma hè assai periculosa. Anchutka pò cambià in ogni bestia, è ancu esse invisibili.

U male in a Bibbia

In a Sagesse Scritture, a parola "spiritu maligni" ùn hè micca usatu, ma questu ùn significa micca chì ùn sò micca rappresentanti di e forze scuru in u libru. L'angeli ànghjuli - i principali assistenti di Satanicanu sò l'avutri mpurtanti di e forze di u bonu. E diables è dimònii, spessu parlati da i credi è ancu da i sacerdoti stessi, sò rapprisentanti brillanti di u situ scuru. U male in infernal in a vita di a gente si manifesta in diverse scamosuli, per esempiu, in forma di piccani, duvets, vampirs è cusì.

Libri per i spiritu maligni

Distintu entità, dimònii, mundelli d'altri universi, tuttu chistu hè spissu usatu da l'autori di a ficzioni. Tanti cuntatti di i spiritu maligni sò esse cultu è in l'opara più famosa, ponu esse suldati:

  1. "Night Watch" S. Lukyanenko . Legendary novel, chì hè basatu annantu à l'oposición eterna di e forze di u bè è u malu.
  2. "Notti nantu à una Granja vicinu Dikanka" N. Gogol . Classics, in quale unu di i figuri principali hè u rappresentante più populari di u spiritu perversu - l'infernu.
  3. "Maestru è Margarita" M. Bulgakov . In questu libru, assai rapprisintanti di e forze scuru sò deskritti, è ancu Satanassu stessu.