A fede di u fernu in a mitulugia Slavica - quantu à parechje è cumu truvallu?

L'Antichi Slaves avianu assai liggi boni, è un gran numaru arrivò à questu ghjornu. In una di u centru principali più pupulari hè u fiore di u felice. Parechje persone di sognu di truvallu è ripping it, perchè cresce chì hè capaci di fà miràculi.

Fern flower - chì hè?

Fern hè unu di i pianti più antichi, è hà crisciutu finu à quandu i dinosaure camminavanu à a terra. I peculiarità di sta pianta inclusa a presenza di un gran numaru di foglie allargati, chì sò cullati in rosetti. Spessu ci sò paragunati à i piume di l'uccelli. Parechje persone anu interessatu à ciò chì una fede di fernia s'assumiglia, cusì i scientisti cunfirmanu chì ùn hè micca putente di vede capelli. Se vi vede a pianta da quì sottu, pudete cunsiderà i punti petite di marrone, chì ponu esse presagati com'è "fiori".

Una fiorita hè un mitu o una realità?

A ghjente ùn cessà micca di crede in miraculi, anche si i scientifichi pruvucanu chì l'esistenu micca realistichi. A fede di a fedele in a mitulugia Slavica era da grande impurtanza, è ogni annu un gran numaru di persone sunnava di truvallu. In a scenza, truvava una spiegazione simplici per "u conte di fata". Sicondu a ligenda, durante u fiori chì a pianta brilla, cusì ci dici chì in i posti mulluti induve u felice crece, ci sò parechni luciflies. Inoltre, parechji pianti in u boscu prudùttinu vapuri vunosi chì causanu hallucinations, è una persona pò parle di qualcosa.

La Legend of the Fern Flower

Da u tempu anticu avemu una bella storia, u caratteru principale di chì era Semargle , chì guardò u sole è era un frère di Perun. Un ghjornu cagiunatu cù a Bathing Room - a bidda dea di a notte, chì pareva assai inaccessibili, ma ella rispondeu i sentenzi di u ghjovanu. U prublema era chì Semargle anu devenu esse sempre in u so tronu assulanatu, è u Cesspool era u regnu di a notte.

I amanti ùn puderanu micca contru à i sentimenti, è u 21 di giugnu (stilu anticu) si cunfunniu, è quellu ghjornu hè statu ricunnisciutu cum'è l'equinoxe d'istati. Dopu qualchì tempu, a coppiu avianu dui figlioli, chì sò stati chjamati Kostroma è Kupal. Perun hà decisu di fà un rigalu à u so fratellu è in onore di a nascita di i so neculole, ellu presenta cun fern florale per a felicità, chì avia un gran poder.

Cumu truvà un fernu?

Sicondu i leggje, puntualmente à a mezanotte, un fiore magu di focu fiuritu ci sparghjera per u Ivan Kupala per un mumentu, chì brilla cusì brillanti chì tutti ùn pò sustene u so brillo. A ghjente, quandu anu circà una fioritura di un felce, deve leghje e pricate è crede in i milioni. Hè cresce chì qualchissia chì pò truvà è disturbà ellu hà una gran forza, è hà bisognu à veda tutte i tesoru amparatu è apre a qualche porte, da quì u nomu "gap-grass".

Hè difficultu di truvà a fioritura di u felice perchè u fattu chì in a notte di Kupala a pianta hè guardatu da i spiriti chì u rascià u seguitu da l'apertura. Sì una persona hà sappiutu di ottene una fioritura, è era mistu per esse pruvatu è pruvatu per e forze maligni. In una versione hè stata dichjarata chì u felice ùn duvere in u so locu finu à a matina, finu à i demonii partenu. Hè interessante chì in a storia di N. Gogol "A Night Before Ivan Kupala" hè infurmatu di a fioritura di u felice.

Quandu a fioritura florica?

Sicondu a legenda, pudete vedere u miraculu, questu, u fiorente di u felce, solu una volta annu - a notte di u 23 a 24 di ghjugnu (in un novu stile - 6-7 di lugliu). In i tempi antichi i Slaves eludonu Dazhbog in quellu ghjornu, è uni pochi anni dopu, a Chiesa Ortodoxa turnò una festa pagana in una festa cristiana. Dopu questu, i crìvuli di questu ghjornu fate u San Giovannino o Ivan Kupala. Hè nutate chì, secondu una sola versione, u fiore di u felice hè un miraculu chì si pò vedà solu una volta in cent'anni.

Unni truvà a fioritura di u felce?

A pianta amarà i posti amuzi è caliu, per quessa hè necessariu ricuperà in cerca di laghi, fiumi è paludi. Rari, ma pudete vede à felici è prados. Ci si devi esse in mente chì a fugliali magica hè oculta da a ghjente, dunque hè assai difficiuli di truvallu, è avete da esse per un paisanu remoto, induve ùn ci hè micca altri chì vulianu acquistà magichi. Hà digià chjamatu per chì anu cercatu un fernu di feglie, per chì avete bisognu di ricurdà di i cuncurrenti chì stannu à prumuvera di ricchienti.

Cumu rumpè un fernu?

A decisione di andà in ricerca di un miraculu fiore, devenu sempre furnisce u cuteddu è un mantellu biancu. Ci hè parechje rigulamentu riguardanti comu ripiglià un felice:

  1. Se a furtuna hà rimannuta, è pudete sicurezza chì a fede di u fernenu esisti, duvete bisogna à pusà à pusà unu à l'altru, diventendu un mantellu è scrivite un cercolu protettivu intornu è è i pianti.
  2. Hè impurtante per piacè à pusà vicinu à u fiore da u nordu nord. Concentrate in a pianta è ùn vi distractatu da altri penseri è i so sonnii.
  3. A mezzanotti serà un sentimentu chì e persone invisibbili volenu attaccà, i chiancidi scuri è l'ombra apparentanu. Hè necessariu per sustene a prova è in nisun casu per abbandunà u circhiu protettivo pinatu.
  4. Go around the flower of the feline tri voti, uttedu e parolle di ogni prichera, per esempiu, "O nostru Patre". Dopu quì, sguassate rapidamenti a fiore è copre cù un mantellu preparatu è run home. In u nisunu casu ùn vultate micca, perchè s'è vo sette micca sta regula, pudete perdisce l'amuleto "fiore di u felice". Inoltre, ci hè una legenda chì i forzi scuru pò piglià l'anima cù elli.

Chì fà cù a fiore di u felce?

Ùn deve esse cunnisciutu ciò chì facenu cù a fiore per piglià a so energia. A megliu solu hè di secredu u budu per ùn esurta micca. Pudete ancu mette u fiore in un saccu. Comu u risultatu, pigliate un amuletore putente, chì deve cuntinuvamu cuntribuisce cù voi. A fioritura di u feliu hè un simbulu chì attrae a felicità, chì dà a capacità di vedere i tesori è pruteghja contru à a forza malvegata . Inoltre, hè cunsideratu un imammu putente di amatori è cù u so aiutu, pudete sculaccià per qualsiasi persona. A fioritura di u feliu hè un simbulu di furtuna Slavica, è ci hè ancu l'opinione chì dà forza per cumprà a lingua di a flora è a fauna.

Fetta di fele - signali

A forza di u fiore hè statu dettu assai, ma ci sò assai signa in quantu à a pianta in ligna.

  1. Se ùn pudete truvà u fiore di u felce per a furtuna, pudete mette in casa sta pianta in una pignatta chì migliurà l'ambienti in a stanza, metteranu cù l'energia vitale è armunizà u statu di mente.
  2. Cù l'aiutu di l'à felice, hè pussibile stabiliscia relazioni in a famiglia è, à una grandore maiò, trà e persone di ete età.
  3. Per pruteguerà, a vostra famiglia è a casa nantu à i spiritu maligni, hè cunsigliu per guardà un felce in casa. Nota chì si i so foglie cumincià à torce è sfundate, hè un signalu chì qualchissia hà causatu danni.
  4. Sicondu unu di i signori, una fiorita puderia avvertà una persona in contra di gastri finanziarii malati.
  5. Siccomu parechji vulianu piglià pussessu di a pianta miraculosa, i slaves antichi feste u charm "Fern", chì pussedi prupietà protettivi potenti è attrae a felicità à l'omu.
  6. Hè impurtante de cunsiderà chì u felice hè un "vampire energie", postu chì deve a bundanza d'energia per u crescita normale. Per evitari effetti negattivi, fate u pezzu vicinu à una TV o d'altri appruvisioni elettrica.