Ci hè una vita dopu a morte?

E persone chì anu face a morte di un amatu sò spessu interrugati da a quistione: "Ci hè a vita dopu a morte?". Se seculi perchè sta dumanda era oblicu, à l'oghje si ponu esse pertinenti. Scienza, medicina rivece i so cuncetti tradiziunali, postu chì e dati demonghji chì a morte ùn hè micca a fine di a vita umana, ma a "transizione" di l'organizimu fora di u minimu di l'esità terrestra.

Certificate di vita dopu a morte

Li tiurenzii è opinioni per esse a vita duru a morte hè grande. L'anima di l'omu hè immortale, questu cunfirmatu da tutte e religione di u mondu. Inoltre, sicondu i scientisti, in un tempu quandu u corpu di una persona palesa u pane, l'infurmazioni guardati in u cori ùn hè micca distruttu, ma hè spargugliatu è sparghje in tuttu l'universu. Questa hè a "alma". Ancu, in a stampa, ci sò spessu inférieures chì, in u mumentu di u cessate di a vita, u pesu di u corpu di a donna murale disminuye. In cunseguenza, in u prucessu di morte, l'ànima, cù a so propria massa, abbandona u corpu. Hè per quessa chì e persone chì hàvenu survivatu à una morte clinica , è stati terminali similari , dicenu chì anu vistu cumu "sazzati" da i so corpi, visti un "tunicu" o "luminu biancu".

Dopu a morte fisica, una persona senti ciò chì succidia intornu à ellu, liste in un chistolo o rumble inusual, senti u volu in u tunnellu. Allora vìdenu una lumera cegnu à a fine di un tussu nicu, da un gruppu di pirsuni o di una persona chì emissimu amuri è amori è si faci faciuli per ellu. A menudo vede diverse ritratti di u so passatu o i so parenti murali. Queste persone sò fatte per capiscenu chì ghjè prus de cumincià pè abandassi a Terra è a persona torna à u corpu. Esperienze, abbandunce una impressione indelicità à e persone chì survigliò una morte clinica.

Allura, ci hè a vita dopu a morte o hè un bughju? Forsi a vita in l'altru munnu esisti, postu chì assai persone distinti chì sopravivanu una mossa cleru dicenu a listessa cosa. Inoltre, Andrei Gnezdilov, MD, chì travaglia in un ospiziu in San Petesburgo, dilla chì ellu dumandò una donna morti chì l'hà permessu ch'ellu ùn ci hè quì. Cumu dopu a so morte in u trentè ghjornu, hà vistu sta donna in un sognu. Andrei Gnezdilov hà dettu chì nantu à i longi anni di travagliu in l'ospiculu era cunvinta chì l'anima persone à vive, chì a morte ùn hè micca a fine è micca a distruzioni di tuttu.

Quale tipu di vita dopu a morte?

Sta quistione pò esse risposta definitivamente. Dopu tuttu, e persone chì anu visitatu "allora di u limitu" è pisendu u "momentu di mure" ùn mancanu micca u dulore. Hè stata dichjaratu chì ùn ci era micca u dulore fisicu è senza dulore. Hè stata sentata, solu à u "momentu" crìticu, è durante a "transizione" è dopu, ùn era micca u dulore. À u cuntrariu, ci era un sensu di felicità, a pace è ancu a pace. U "momentu" ùn hè micca sensible. Sulu qualchi di i persone dicianu chì pardonu a cuscenza per un pocu tempu. Ma ùn anu suspettatu chì eranu mortu. Dopu ci cuntinuava sempre senti, vedi è raghjone tuttu, cum'è prima. In u stessu tempu, prossimu nantu à u tettu è truvonu in una situazioni strana è nova. Si vittiru affissà da u partitu è ​​si dumandavanu a quistione: "Ma ùn avè mortu?" E "Chì mi succede?".

Pruduttu tutti quelli chì anu avutu l'esperienza di l'oltre di vita, parlonu di a pace è di tranquillità. Si sò sicura è assicurata da l'amore. Tuttavia, a scienza ùn pò risposta à a quistione: "Ùn ne fate nudda amencenu à tutti dopu a morte?", Dale chì ùn sò micca infurmati da a vita di l'oltre, ma circa u primu minuti dopu a "transizione". A maiò parte di e dati hè lumera, ma ci sò referenze per e terribbili visioni di l'infernu. Questu hè cunfermatu da i suicidi ritenu à a vita.

Cusì, credi in vita dopu à a morte o anu sempre in dubbitu? In più putente hè pussibule chì tù sta in dubbitu, è questu hè naturali, postu chì t'hà pussibule micca mai pensatu. In ogni modu, l'intelligenza è a nova cunnuscenza vene, ma micca immedaneviamente. À a "transición" a persona ùn cambia micca, cum'è una sola vita, invece di dui. A vita di l'oltre, questa hè a continuazione di a vita in a Terra.