Aspidu è Basilisk in mitulugia è leggende

In russu, l'aspidu hà longu cessatu d'esse un nomu propiu è hè scrittu cù una piccula lettera. Da a lingua greca, a parola "aspid" hè traduciuta com una serpente svinta. In i tempi antichi, l'Aspide hè statu chjamatu u serpente cusivente insidiosa, chì manteneva i persone in l'timore è a sola citatina d'ellu, hà causatu un timore in tuttu u corpu.

Aspid - quale hè questu?

U mondu hè chinu di legends, miti e leggings. Sènghjendu a storia chì seguita, pensanu involutàvule quantu cadenti di a verità, è quante minori chì hà recullatu. Legends of the terrible serpent, chì hà distruttu tuttu in u so viaghju, hà arrivatu à i nostri ghjorni. Aspidu, ghjè quì chì, hè a personificazione di u diavulu, u tempore di serpente di a Bibbia, u dragone giantale veru o a Serpenti di l'Harynych ? Pudite esse un Aspid?

Quale hè l'Aspidu in a Bibbia?

Chì hà avutu à Eva a degustate u fruttu pruvatu dolce? Tradizzioni biblea, nantu à a tempesta serpente, una di i più antichi esitendi di l'Aspid. Stu mostru, a più frequenza in i stori bibleenti è i libri teologichi:

  1. Appressu comu una cobra veriusa di colore di sabbia, cù spiaghirani bianchi è bianchi è e corne.
  2. Hè trova dinò in a forma di un dragon battu, chì hà dui peri, u pico di u beccu è una lingua serpente bifurcata.
  3. L'aspid à a Bibbia rifletti a faccia di u diavulu.

Aspidu - Mitulugia

Antichi leggende cuntennu di una serpente chì devastate u vicinariu, cù morte e animali. Sicondu a legenda, era pussibule di distrughje solu cù u focu. Aspid - una criatura mitica, è per un longu tempu ùn era micca solu rappresentativu di a famiglia di serpente, ma era a personificazione di l'horrore è a morte. In u mitu, l'usu di l'Aspid puderanu esse inseriti in un trance, cusì una ore sempre pressa à u pianu, è l'altru hè aghjuntu cù una cuda.

Aspidu è Basilisk

In a Bibbia, l'inimitu pareva spessu in a forma di una serpente. Basilisk hè citenu in u 90 salmu "vi trasfurmà in l'aspidu è u basilisco; Ti pisciarà un lione è un dragone. Sicondu a legenda, da l'ovu chì u vellumu tutru piglia u pezzu chì s'assumenu nantu à u fugliale, u saccu di Basilisk. In i leggende, ghjè presumitu cù un capu ghjuvellu, un corpu chjaru è una cuda, cum'è una sera, nantu à a so testa, una corona similar à una corona di culore russu. L'arma principale chì pò distrughjini un mostru era un ispìritu capaci di sacrificà Basilisk per u so propiu riflessu. L'Aspid è u Basilisk sò serpenti, perchè anu sempre i monti bíblici è mitichi .

Aspidu - Mitulugia Slavica

Ci era un rumore chì a serpente era vola, u chianu sarà diventatu. Tutti fùbbenu belziati, per ùn ammuccherà micca, a vera morte averia. Ma u sàviu sapi cumu per superà Aspidu, chì era scantatu di serpenti chjudi di pipa è u focu è ùn ùn si pusò in terra. Hà urdinatu a furmazione di i tubi di cobre è i lattaricci di ferru. Aghjuntò l'Aspidu, era piace u prufittu simplice cum'è questa sonata durate duie di pipi da un prufunnu uzzu, sottu un cediu in questu i trumbeti hà amparatu. A serpente di i peceri era scantatu, hà voltu à u fogghiu, è da questa documenti di ticks rozi-vermi cumincià à pezzi in u so spustamenti, paffi, ali. U mostru era scantatu è si pigliò. Nuddu vinia novu nantu à a terra eslava.

Distinti nazziunalità in u so modu representatu una sira trapatera. In a mitulugia egiziana, hè crede chì a reina di Cleopatra hè mortu da u velu d'Aspidu. A mitulugia slava hè ricca di storia culurita è a serpente in legends rappresentata differente. Aspidu, in u mitu anticu, invece, un esse cullettivu, incoddu i forzi scuri. Sì u mitu sò luntanu da a cunfluenza vera di l'affari, hè difficiule per i stòrici è dicenu:

  1. I slaves vittiru un mostru di una serpente proporcionale, ma cù u nasu d'aria, duie zuccati è l'ale chì ciurenu comu pietre semipreziosi.
  2. Sicondu unu di i mitu, l'ale di u mostru consistiu di piatti di pietre pricichi: zafiri, esmeraldali è diamanti. U corpu di a serpente era carbone di carbuni.
  3. L'aspidu in a mitulugia slava hè paragunata cù a Serpenti Gorynych.
  4. Chernobog, chì hà urdinatu à e légione di l'armata di a bughjura, anch'elli l'eslaviani sò paragunati à a serpente alada - l'Aspid.
  5. L'aspidu ùn ponu mai un pede nantu à a terra perchè refuse l'accetta di u produttu di u diavulu. A serpente ùn pò micca esse tombata per una arma, in particulari a freccia di una persona ordinaria, è u marteddu ùn aiuta micca.

Aspid - legenda

A serpente chì stava sempre in i Muntagni Neri, dicisa di abbandunà a caverna, duva stete per parechji anni. Si livò l'alta è pigliò Dazhbog da trè belle bellezza. Ma a scumparsa di e biddizzi hà scupertu rapidamente, è Dazhbog si ghjittassi per fà per piglià cun u mostru è rescue it. Una battaglia è grande a battaglia, dopu à questi belle donne hà sappiutu di salvà una serpente da u captive. Allora a serpente fù nantu à un novu pattu insidichju è pigliò trè princeses terri, è cusì chì nimu ùn pudia mai avè l'aiutu, oculta a biddizzi in u Regnu di Koshchei.

Bogatyrs poderosos s'accavanu di salvà i prìncipi di u captiveriu è quasi ani arrivatu, ma ùn puderanu micca scunfittari Aspidu. Ma scupriu per l'eroi per impunite a sera fora di u cunchju, in a superficia di a terra, induve i so ribelli guerrieri eranu aspittendu. Hanu sappiutu di decapitaru a serpente è brusgià. Turned a so cendra in una putenza alta. Dopu da quessa, Aspid, a serpente ambiglia, ùn si sò più persone cunti.