Diu di l'Anticu Eggittu - abilità è prutezzione

A mitulugia di l'Anticu Eggittu hè interessante è hè cunnessu cù un diploma più grande cù numerosi dii. E persone per ogni avvenimentu impurtante o fenomenu naturale hè stata cun u so patronu, ma sò diffirenti in signi d'esterni è superabitati .

I dii principali di l'Anticu Egittu

A riligione di u paese hè distinitu da a presenza di numerosi credenze chì ghjudizianu direttamente l'aspettazione di i dii, chì in a maiò parte di i casi sò ripresentati cum'è un hibridu di l'omi è l'animali. E divinità egiziana è u so significatu eranu di grande impurtanza à e persone, chì hè cunfermatu da i numerosi temples, stati è imagine. Tra d'elli, pudemu identificà e principali deities, chì eranu rispunsevuli di aspetti impurtanti di a vita di l'Egiziani.

U diu egizianu Amon Ra

In i tempi antichi, sta divinità vinni repressa cum'è un omu cù a testa di scheletru o solu cum'è animali. In i so mani teni una croce cù un ciclu, chì simbolizza a vita è a immortalità. In questu, i dii di l'Antigualu Eggittu agghiuntti Amon è Ra, perchè pussedi u putere è a influenza di tutti e duie. Era supportu di e persone, aiutendu à situazioni difficlii, è perchè era statu presentatu com'è un furore è ghjustu solu di tuttu.

In l'Anticu Eggittu, u diu Ra è Amon illuminava a terra, traspendu u celu nantu à u fiumu, è à a notte cambià à u Nile sottu à u ritornu à a so casa. E persone cridètenu chì ogni ghjornu à mezanotte, pugnava cù una serpente. E consideranu Amon Ra u patronu principali di i faraonu. In a mitulugia, pudete vede chì u cultu di stu diu hà cambiatu mudificatu a so significazione, perch'ellu cascà, è in risa.

U diu Osiris

In l'Anticu Eggittu, a divinità hè rapprisintata in l'imaghjini di un omu hà impannillatu in un sudariu, chì addiu similà à a mòmia. Osiris era u regnu di l'oltre vita, perchè a corona era sempre corona. Sicondu a mitulugia di l'Anticu Eggittu, era u primu re di stu paese, perchè in manu sò i simboli di u putere - u zotta è u cetru. A so pelle hè nera, è questu colore simbolizza rivolte è una nova vita. Osiris sempre accumpagna a pianta, per esempiu, u lotus, a vigna è l'arbre.

U diu di u fertili di l'egizianu hè multificho, chì hè, Osiris hà realizatu assai funzioni. Hè veneratu cum'è patronu di a vegetazione è di e forzi produttivi di a natura. Osiris era cunsideratu cum'è u patronu principali è protettore di e persone, è ancu u capu di a vita di l'oltre vita, chì ghjudicò i pòpuli. Osiris hà insignatu à e persone per cultivà a terra, cresce uva, trattà parechji malatii è rializà altre travagliu impurtante.

U diu egizianu Anubis

A funzione principale di sta deità hè u corpu di un omu cù a testa di un cane negra o chacal. Questu animali hè stata sceltu micca per accidenti, u fattu hè chì l'egiziani spessu vistianu in i cimiteri, è sò stati attaccati à l'oltre. À qualchi imaghjini, Anubis hè stata ripresentata in l'imaghjini di un lupu o chacal, chì si trova annantu à un pettu. In u Anticu Eggittu, u diu di i morti cun u chjappu avia capu parechje responsabilità impurtanti.

  1. I difendenu e tumbinalli, perchè u solitu hà pricidutu ore per Anubis nantu à i tombi.
  2. Fattu parti di embalming the gods and pharaohs. À parechji imagine, i prucessi di mummificazione eranu assistuti da un sacrificadore in una masked cane.
  3. U cunnutturariu di l'animi morti in l'annu. In l'Anticu Eggittu crede chì Anubis scorta i persone à a corte di Osiris.

Piegastu u cori di u persone mortu per determinar si l'ànima hè degne d'ingressa à u regnu vince. Nant'à i scàglie in una parti hè colpi u coru, è in l'altru - a dea Maat in forma di una pana d'ostrich.

U diu egizianu Seth

Ricanposta a deity cù u corpu umanu è u capu di un animali mìticu, in u quale un cane è un tapir combina. Un altru funzione distintiva hè una pericchia perda. Seth hè u frateddu Osiris è in l'intelligenza di l'antichi Egizziani hè u diu di u male. Era spessu retrattu cù a capu di un animu sacru - un culo. E cunzidiravanu Seth per esse una personificazione di guerra, di seculu è di morte. Tutti i disgrazii è disgrazii sò attribuiti à u diu di l'Anticu Egittu. Ùn era rinunziatu solu perchè era cunsideratu cum'è principal difensore di Ra durante a battaglia di battaglia cù a serpente.

U diu egizianu di e Monti

Questa divinità hà parechji incarnazioni, ma u più famosu hè una persona cù a capu di un falcone, induve a curuna si trova in sicuru. U so simbulu è u soli cù alti stesiati. U diu di u diu egizianu durante a lotta perde u so ochji, chì diventenu un signu impurtante in a mitulugia. Hè u simbulu di saviezza, u viscidadore è a vita eterna. In l'Anticu Egittu, l'Eye of Horus hè stufa cun l'amuletore.

Sicondu i credii antichi, Gore hè stata venerata cum'è una divinità divina, chì si mette in a so prese cù i gambelli di falzoni. Ci hè un altru mitu, induve si traspendenu u celu in una barca. U Diu di u Soli di a Montagna aiuta à Osiris resucità, per ellu riceva in gratitùdine u tronu è diventenu reguli. Era patronatu di parechji dii, insignendu cun magia è saviezza varietale.

U diu di Goeb

Finu a ora, sò parechje articuli uriggini sò stati missi in archeologi. Geb hè u patronu di a terra, chì l'egiziani cercanu di trasmette è in l'imaghjina straniera: u corpu allungatu cum'è una chianura, e mani eranu risposte - a personificazione di i piani. In u Antu Egittu, era statu rapprisintatu cù a so femina Nut, a patrona di u celu. Eppuru chì ci sò parechje dibujos, l'infurmazioni nantu à e forzi di Heba è i destinazioni ùn hè micca assai. U Diu di a terra in Egittu era u babbu di Osiris è Isis. Ci era un cultu sanu, chì chjamava a ghjente chì travaglia in i campi per pruteggià di a fami è assicurà una bona vendita.

U diu di Egg. Toth

A divinità era rapprisintata in dui manufatti è in tempi antichi, era un pappaddu ibis cù un pienu longu curvatu. Hè cunsideratu simbulu di l'alba è un prublema di l'abbundanza. In u periodu dopu, Thoth era rapprisentatu cum'è babu. Ci sò dii di l'Anticu Eggittu, chì vanu trà e persone è si riferisce à quellu chì era u patronu di a saviezza è aiutau tutti l'apprendre a scienza. Hè stata creu chì hà insignatu l'egiziani una lettera, un cuntu, è creanu un calendariu.

Hè u diu di a Luna è per e so fasi era assuciatu cù diversi astrudu e astrologichi. Questa era a ragione di diventà una divinità di saviezza è magia. Thoth era cunsideratu u fundatore di numarosi cerimoniali religiosi. In certi fonte hè numeru cù i deities di u tempu. In u panteistu di i dii di l'Anticu Egittu, occupò u locu di u scribu, u Vizier Ra è u succritore di i casi di a corte.

U diu egizianu Aton

A divinità di u discu solidu, chì era rapprisintatu cù raghji in forma di palme, stinendu à a terra è à e persone. Questu distingueu da l'altri diu di l'antropoïse. L'imaghjera più famosa hè rapprisintata nantu à u spinu di u tronu di Tutankhamuni. Ci hè una parolla chì u cultu di sta diità hà influenzatu a furmazione è u sviluppu di u monoteisu isulanu. U diu di u sole in Eggulu combina u funziunalità masculina è femina à u stessu tempu. Utilizatu in a antichità ancu un termini - "silver Aton", chì denota a luna.

U diu egizianu Ptah

A divinità era rapprisintata in a forma d'un omu chì, a diversità di l'altri, ùn hà micca vistutu una corona, è a so testa era coperta cù un toccu chì pareva un cascu. Cum'è altri aligate di l'Antichi Eggitu attaccati à a terra (Osiris è Sokar), Ptah hè vistutu in un sudari, chì scarcate alcune è capelli. A similarità esterni face à a fusione in una detezza cumuna Ptah-Sokar-Osiris. L'egiziani hà cunsideratu un bonu diu, ma tanti sustegnu archeologi disprovanu questa vista, perchè i ritratti sò stati trovanu induve hè rapprisentatu cum'è animali di tramuntana.

Ptah hè u patronu di a cità di Memphis, induve era un mitu chì creò tuttu in a terra cù u putere di u pensamentu è di a parolla, perch'ellu hè statu cunzidiratu un criaturu. Hà avutu una cunnissioni cù a tarra, u locu di a morte è i fonti di a fertilità. Un'altra destinazione di Ptah hè u diu di l'artu egizianu di l'arti, perchè era statu cunfurzatu un ferru è scultore di l'umanità, è ancu un patronu di l'artisani.

U diu Apis egipcio

L'Egiziani anu parechje animali sacri, ma u toru più veneratu hè Apis. Hà avutu una incarnationu veru è fù calculatu cun 29 signi chì sò cunnisciuti solu à i sacrificadori. Iddinciaru lu nascita di un novu diu in a forma di un toru negru, è era una festa famosa di l'Anticu Egittu. U toru hà stallatu in u tempiu è hè stata vicinu cù unori divinu in tutta a so vita. Una volta un annu prima di l'iniziu di u travagliu agriculu, Apis hè struitu, è Faraone lavò un sulellu. Hè una bona vittura in u futuru. Dopu a morte di u toru, anu suldatu.

Apis - u diu di l'Eggittu, a fertilità patroniante, era capita cù una pelle bianca-neve cù parechji spots negri è u so numeru hè stata determinata. Hè prisintata cù diversi colti, chì currispondenu à i riti festivi differenti. Trà i corna hè u discu solidu di u Diu Ra. Ancu Apis puderia piglià una forma umana cun u capu di un toru, ma sta rapprisintazioni hè stata alzata in u Pertinentale.

Pantheon of the gods egizianu

Dopu à l'iniziu di l'antica civiltà, a crede in a Forze Esteri Aricevani hè ancu risultatu. U panteistu era abitata da divinità chì pussedenu abilità differenti. Ùn sò micca sempre trattà e genti belli, perchè l'egiziani custruìanu temples in u so onore, purtonu rigali è priconu. U panteistu di i dii di l'Eggittu hà più di dumila mila nomi, ma u gruppu principalu pò esse attribuitu menu di un centu di elli. Certi diessi eranu venerati solu in certe regione o tribù. Un altru puntu importanti - a ghjerarchia puderia cambià di sicondu a forza pulitica dominanti.