Diu Amon

Amon hè u diu di Diu in a mitulugia egiziana. U so nome si traduce com "hidden". U so cultu vinni natu in Tebi, è in u regnu medievu hà cuminciatu à chjamà stu diu Amon-Ra. À u tempu, l'egiziani principiavanu à cunzidiriranu un patronu di a guerra, perchè davanti à ogni battalja, era specificatu per ellu per aiutà. Dopu a battagghia successiva, parechji valori sò stati purtati à i tempii di stu diu, è ancu i falochi è e mani di l'nemici, cum'è questi parti di u corpu eranu cunsiderati cum'è i simboli di Amon-Ra.

L'infurmazione bisogna annantu à u diu di Amone

U più spessu illustratu u diu in u guise d'un omu, ma spessu era un capu di ram. I cornuti in espirale eranu cunsiderati simbulu di l'energia aghjustata. Amon puderia ancu esse furnitu in u guise d'un ramu, chì si difiere di l'altri in chì i corna sò intravindicati, è micca urdinati cumerciati. Diu di l'Anticu Egittu Amonu avia una pelle di culore blu o blu, chì indicava una cunnessione cù u celu. Hà avutu dinò cun l'opinione chì u diu hè invisibili, ma ancu ubiquitous. A testa di Amon era un vestitu cù dui pinneddi granni è un discu solidu. I caratteristiche distinti includenu a presenza di una varieja strisce, chì era attaccata à u mandibulu cun una cinta d'oru. L'attribuite incalciante di u diu Amon in Egittu hè u ceptre, simbulizeghja a so forza è u putere. In i so mani hà postu una croce cù un noose, chì ghjè un segnu di vita. Hà avutu ancu un coltu in a forma di un collarè largu fattu di perli . L'animali sacri di Amun eranu a ram è l'oca, i simboli di a saviezza.

I faraoni amaru è anu honored stu diu è in a XVIII Dinastia fù statu dichjaratu un diu egizianu. E consideranu Amon per esse u difensore di u celu è u difendore di l'oppressu. A devozione à u diu di Diu Amon hà pruvucatu assai egiziani à diversi insurrezioni è sfruttati. Invece era veneratu cum'è una entità invisibili, cum'è l'aria è u celu. L'influenza di questu diesu cuminciò à ribattimentu quandu u Cristianesimu apparse.