Spirit of Chaos - Julia Wang

Julia Wang, o cum'è ella stessu chjama ella stessu "L'Spirit of Chaos", divinni u più splendore in a storia di u prugettu "Battaglia di Psychics". Una lotta di scandali è di chiarizzia hè assuciata à sta straordinariu, è hè accusata di quackery. Julia ùn si prisenta micca à tutte sti dichjarazione è cuntene a so vita. Hà esse ripetutamente chì ùn hè micca riceve persone è ùn ùn furnisce micca serviziu pagatu. Vang assicura chì una persona pò cambià a so vita, senza l'aiutu di magia.

Biografia di u Spiritu di Chaos Julie Wang

Julia nascì u 29 di uttùvulu in u 1981 in Alimagna. A so mamma hè un fisicu è u so paese terrestru o, cum'è a chjama, u so patronu hè una persona ordinaria. A zitella è a so mamma insistenu chì u veru paese hè un ispìritu chì dà u so putere supernatural. A l'età di 12 ella trasfigurò a so mamma di u babbu, cum'è Ghjesù hà iniziatu à molestà. Wang da a zitella piace à leghje i libri, ma oghje per via di l'impiegazione ùn serebbe fattu solu per i viaghji o di i partenze. A zitella rici ca pruvò parechje volte per suicidarisi, ma u spiritu ùn hà micca vulutu abbandunà u corpu.

À l'annu di a so vita, Julia hà pruvata à scavi diversi roles. In GITIS hà intrutu, perchè hà sunnitatu di divintà attrice. Hà capitu per acquistà l'educazione di un perfumista, chì stilla di a ragazza micca solu piacè, ma ancu soldi. Hà un petit laboratori di perfumeria in a casa induve si mette diversi sapori. U spìritu di l'Spirit du Chaos, Julia Wang, hà a so linea di spiriti. Hà amparatu u so talentu cum'è una zitella in l'attività di mudelma, hà statu un fotògrafu, un stilista, un disegnatore di moda è ancu una attrice. Ella tenia parechje rote episodicu in i pittori famosi. L'aspettazione straordinaria di Julia hà sempri attista. A cosa hè chì hà una crescita grandi grande - 178 cm, chì pare avvena ancu più per u so passione. Vang hà assai longu e bracciu, è di una faccia umanuali cù labbra enormi. Riceranta, hè attivamente impegata in u so gruppu, induve ùn chjaru micca solu, ma ancu scrive textos.

A zitella ùn cride micca chì ella possa l'abilità màggica, perchè ella stessu hè magia. Vang hà decisu di sviluppà a so capacità psiquica dopu à u libru di Eddie Eriksson "Tao of Chaos". Ella dice chì ricurdà tutte e so vita passata, è ci eranu più di 150 di elli. Julia Wang chjama un abissu di u caosu è dice chì hà sappiutu a visità un omu è una donna, è in l'ultima vita era una picciotta di 15 anni in Paris, chì si cum'è suicidiu à saltà da u tettu. Ella dice chì hè oghje issa a so ultima incarnation. Arrivatu à a "Battaglia di Psychics", Julia hà dettu chì a vittoria in a trasmissioni per ella hè una materia di vita è morte. Ancu in a prova di qualificazione, attraia l'attinzioni à a so apetta è l'attire. A zitella passesi ogni passendu teste è fusse allora cù i so affirmazioni. Hè abbastanza per vede l'ochji di a persona per avvishà à i so prublemi. Dopu à cuncorsi à i psichichi Fate cuddà à dumandà a so dumanda. A l'ultima, l'anzientu annuncia chì Vang vincìu u prugettu, acquistendu u più grande di gettivi in ​​a storia di a "Battaglia".

A vita persunale di u Spirit of Chaos Julia Wang

In le so parechji intervistuti, a zitella hà pocu per parlarà di i raporti cù l'omi. Ci hè una informazione micca cunfirma chì avia un affare cù u cantante Danko, ma Vang ùn si cumene micca nantu à questu. Ella dice chì pò creà relazioni cù u so propiu tipu, è ci sò assai pezzi di sta gente in a terra. In quantu à i zitelli, Julia dici chì ùn era micca creatu per a maternità è hè improbabile di decisione nantu à un zitellu.

Cumu tratta sta spettaculu straordinariu, u dirittu di tutti, ma u fattu chì ùn ùn abbandunà nimu indiferente hè un fattu.