Uccellu Gamayun in a mitulugia Slavica

In u folklore russu sò parechje criati di fata è misteriosi, dotate di certu capacità è anu purtatu da i futuri avvenimenti. Eccu l'uccellu Gamayun ponu sceltu l'individui scelte per a supremazzia è a felicità, anche in certi fonti, hè chjamatu tristezza di u dolore è morte.

Quale hè l'avellu Gamayun?

U nomu stessu hè un urìgianu iranicu è hè traduciutu com "benedettu", "nobili", "riali". U primu menzu di u patrimoniu in Russia si pò truvà in i trattati di Kozma Indicoplova, chì hè stata rimessa in Russia nò più tardi à u 15 sèculu. In elli, Gamayun hè un pappu visitant il isuli miti in u mari orientale vicinu à u paradisu è u sfruttu una scena maravigliosa. Allora era illustratu senza paffi è ali. Vultò, usando a cuda per u viulinu è senza toccu di u pianu, s'appinghjò à i rami di l'arbuli cù piumi, quandu vulia restu.

Hè una frustrazione hà parechje urighjini. U fattu hè chì, à u principiu di u seculu 16, l'occhi rellenosi senza paffe è l'ale inveci traduceru à l'Europa. I traduttori chjamanu l'occhi di u paradisu è spiegà cumu si vanu è viaghjanu. In seguitu hà fattu cunnosce chì i vuviani solu cut off parts di corpu è l'utilizonu cum'è amulettes . Ma l'imàgine mitica hè stata furmata è si trova a so riflessioni in cultura, i boni arti è a puisia com'è simbulu di u titulu eternu è di a prufezia.

Chì duverà l'acellu Gamayun canta?

Stu sapè misticu sapi da tuttu u mondu è hè capaci di dettu assai:

  1. Piglia u puteri à quelli chì anu da vuluntà vulanti, quasi toccu i so alpi cù e so ale.
  2. L'uccellu Gamayun sapi di previà u futuru è u so risultatu.
  3. Puderete annunà di u periculu, prutegge, prutegge.

Hè riffiguatu in many bande e armatura armata cum'è un simbulu di rinnimentu è rinnuvamentu, felicità è un poderu miraculu. Dopu l'apparenza di a stampa di V. Vasnetsov "Gamayun the Bird Waging", chì elaburà cum'è una donna d'alchju à u so fiorente di donna, hà datu un significatu tragicu:

  1. Elegante, ma face horrificata cù u sangue di gore prifirì u famu è u focu, l'esicuzzioni, a morte.
  2. L'imàcta ostila d'un profeta d'avea hè usata in u so travagliu da i pueta. A. Akhmatova dà a so tristezza è a capacità di riduce u viaghju di u viaghju ghjusta.
  3. V. Vysotsky ci mostra ca dà spiranza per u despertu di a Patria da un sònniu. In u futuru, l'artisti dirivanu cù a testa di donna è un pettu.

Simbulu di Gamayun

Ci hè un mitu chì si vai dopu a piuma di questu pezzu, pudete ghjunghje à u paese magicu. Ci sò assai leghje è paràbule, in quale a pezzu di l'ochju Gamayun pari. Eccu unu di elli:

Uccellu Gamayun in a mitulugia Slavica

Questu hè u Messenger di u Diu di Veles. Gamayun in a mitulugia Slavica hè:

  1. L'Herald di i Ddiu, pruphising the happiness and predicting events for those who are able to hear the secret.
  2. U libru d'oru di "Vanuatu" hè una criatura chì hà una idea di tuttu u mondu, perchè pò qualcuni di cunsiglià da ellu.
  3. Currieru à u regnu di Morpheus. Dopu tuttu, chì hè un piozzu Gamayun - una criatura chì "gamaiunita", questu, "lulls". Sicondu a legenda, vola da u livante è porta cun una tempesta mortale. À u stessu tempu, ricurdeghja a humanità di i valori più altu è u sensu di l'esse.

Cumu si chjamà l'ochju Gamayun?

Parechje persone vulete metta à stu paese, perchè chì ghjè Gamayun hè un esseru chì ponu cunsiglii à una persona chì viaghjate, cuntate di u risultatu di avvenimenti futuri, avvisanu di u periculu. Questu hè cusì l'antenati antichi l'chjamanu: