Themis - dea di a ghjustizia in l'Antica Grecia

A vita di a societa umana hè inconceivable senza l'ordenamentu è l'observazione di certe regule è liggi, altri ùn esiste un caò. La dea greca antica Themis hà custodiitu a vigilazione di e leghje è a ghjustìzia per parechji mila seculi.

Quale hè Themis?

A dea di a ghjustizia Themis hè nata da i Titani: Uranu, personificatu da u celu grechi è Gaia, a diana più antica di a Terra. I Greci anu ancu chjamatu Temida o Temis. In i Rumani, Themis fù chjamatu Ghjustizia. Brillante à l'intelligenza è l'erudizione, Themis cunquistonu u regnu di l'Olimpu è diventonu a so secunna moglie legata dopu Metida. Themis addivintau rispunsevule di leghje è ordine nantu à l'Olympus è trà e persone. L'impartia, ma giuseppu Themis situeghja oghje nantu à a so ghjustizia: U Tempiu di Themis hè chjamatu a custruzzione di a tribunale, è l'agenti di a furia ùn sò micca altru ch'è i servitori o parrini di Themis.

Themis hà cuntribuitu à u sviluppu di l'anticu populu greche, insignava:

Chì du site Themis?

Strong, cunfidente, cun dignità, depucta a Themis cù l'ochji chjusi, in tradiziunale per a roba di a donna greca - una tunicale fluviata o mantellu. I capelli in un pezzu strettu. In Themis ùn ci hè mancu una gota di giovali o inclinazione per manifestazione di e qualità feminina, ella stessu hè un cane. L'imaghjini è e stati di Themis sò assai simbolii è parranu per elli, quandu anu à circà à a dea, a gente vede una donna statale è seriu cun una lampada, una spada di dùie fille in una mano è scala in l'altru.

Simboli di Themis

L'attribu di a dea hè sceltu per una bona ragiuni è hà un significatu sacru chì era:

  1. The bandage di bandassi - impartialità. Prima di a dea di l'ordine, sò tutti i parigini è dii è di e persone. Nisunu situazione o differenza suciali. A lege hè una per tutti.
  2. Mantle - vestiti rituali per l'amministrazzioni di ghjustizia. Per i Greci antichi, tutti i prucessi eranu sagrati è rituali, perchè l'scelta di a robba era datu assai impurtanza.
  3. Libra Themis hè una misura, equilibriu, equilibriu è ghjustìzia. Libra hè una figurazione architettonica antica antica, chì hè una misura solu di e cose cuncreti chì si ponu pesi, ma ancu di cuncetti cum'è "boni" è di "malignu", "culpabilità" è "innocenza". Chì cupi serà ponderatu? Themis detti a scala in a manca uttena, chì hè ancu simbòlica, a manu manca di u corpu hè u perciive.
  4. A spada di Themis hè u puteri spirituali, rimettiera o rimuneru per l'accussioni di e persone. In prima, a deaia mantivutu una cornucopia, ma dopu li Rumani ntruduceru l'idea è misi la spada (causa ghjustizia) in a manu dritta di a dea, in u so vede, più riflettivu di l'essenza di Themis (Justice). L'imaghjera di a dea di u spadore apuntant à puntu ascultu à a vulintà divina di u celu. In seguitu, Issmès cuminciàvanu più di creazione cù una spada, suttastatu cù u puntu. Questa situazione hè trattu com'è una dependenza di a forza.

Themis - mitologia

Themis - a dea, venerata da i grezii rispettabili, hà appellu à a so ghjustizia è di a desideriu di punisce u tortu. Themis s'imperiona à averebbe a dislutà o averebbe, perchè era ancu una grandisea pythia - un fortune teller, cum'è evidenze da i miti in quale a godessa di u lettu è l'ordine. In rispettu à ella sò i celesti u pòpulu scontranu.

Themis è Zeus

Zeus era suttumu da l'esperimentu è di a saviezza di Themis, pareva vedi tutta, sapia di altre dii chì l'altri ùn sanu micca. A dea era auturizata à riunione i deuses à u cunsigliu, aiutau Zeus in unleashing a Guerra Troia. Zeus hà cuntentu di avè un cunsigliu di a so mòglia, chì l'accettò cum'è hè, è ancu dopu à a so splutazioni è u matrimoniu di Zeus à Hera, u regulu di l'Olympus hà cunsultatu è fiducia in l'intimi internu di Themis. Deessa di e stagioni di a Montagne (Ory) - e trè figliole di Themis è Zeus appareru cume u so amori:

In una interpretazione più tardi di i miti di Geosida, i figlioli di Zeus è Thmies eranu Moira, a dea di u destinu:

Themis è Nemesis

Dui deessi di u panteistu anticu grecu sò simile à l'altri è cumplementarii l'altri. U putere di u Temi hè di ghjustificà quelli in disputa chì ghjustificanu l'innucenti è restaurate a ghjustizia. U Nemesi di i Grechi era personificatu cù una pena particulari o retribuzione, chì cascà nantu à i capi di i viaghjanu è i piccati. Nemesi hà avutu una spada è scala simili à l'attribu di Themis, a spada è scala, intaglje in una cinghje - com'è simbulu di a velocità di l'attacheti (castigazione) è a brida, chì umilassi l'attitudini d'arroganti è disubbidienti.