Diu di i Indiani

In India, u numaru di divinità hè enormu è tutti d'elli hanu u so propiu fossa particulari. Tra l'elli, i trè principali principiani sò spicialmenti distinti: Brahma, Vishnu è Shiva. Intraliz in u Trimurti (Trinità Hindu), cum'è u Creatore, u Diu u Dimucratore.

U Diu supreme di l'Hindu Brahma

In India hè cunzidiratu u creatore di u mondu. Ùn averia micca una mamma o un babbu, è hè natu da una floritura lotus, chì era in u meliculu di Vishnu. Brahma crea l'omu sàviu chì intervenenu direttament in a creazione di l'universu. Hà criatu ancu 11 Prajapati, chì sò l'antenati di l'umanità. Scritti di Brahma com'è un omu cù quattru testi, face è mani. U rè di i dii di l'hindou hà una peddi rossa è hè vistutu di listessa culore di vestiti. Ci hè una informazione chì ogni di e capu di Brahma detti constantemente un di i quattru Vedas. À i caratteristiche caratteristiche sò attribuiti una barba bianca, simbulizendu a natura eterna di a so esistenza. Hè ancu cù i so attributi:

U Diu di i Vishnu Indiani

Rapprisbata com'è un omu cù a peddi blu è cù quattri mani. Nantu à u capu di stu diu hè a corona, è in manu di l'attributi di l'impurtanza: u cunchju, chakra, vina è lotus. In u collu hè una petra sacra. Vishnu si stindia in Orel cun una faccia medio rica. Hè stata honored cum'è divinità favurendu a vita in l'universu. Stu diu di quattru duminii hà un gran numaru di qualità pusitiva, quellu chì si ponu esse distinguitu: u sapè, ricchezza, putenza, forza, corieghjenza è magnificenza. Ci sò trè formi basi di Vishnu:

  1. Mach . Crea tutti l'energia di materiale esistenti.
  2. Garbodakasayi . Crea diversità in tutti l'universi esistenti.
  3. Ksirodakasayi . Hè una super-ànima chì hà a capacità di penetrà in nudda parte.

U gran diu di i Hindu de Shiva

Hè a personificazione di a distruzzioni è a trasfurmazioni. A so pelle hè bianca, ma u so collu hè blu. À a so testa hè un fasciu di capelli. A testa, i bracce e i pezzi sò imbruttati cù sirati. Un tigru o a pelle di elefante hè purtatu nantu à questu. In a so testa, hà u terzu ochju è u tribunu di a cendra sagrada. Hè stata scritta principalmenti à pusà attaccatu in lotus pose. In Shaivism, u diu multiplicatu di l'Hindu hè cunsideratu u supremu, è in altri direcci, hè cunsideratu solu l'abilità di u distruttore. Hè cume chì era Shiva chì hà criatu u famusu "Om".