Fenomenulugia in filusufìa

"Dopu à e cose stessi" - hè cun questa frasa di Husserl, u fundatori di a fenomenologia, chì sta tendenza cume in a filusufia di u seculu 20. A cumpagnia principali di stu sagru hè à turnà à l'experientia primaria, à quella chì a cuscenza hè stata fatta cum'è u "auturzia trascendenti" (l'intimu internu di ogni persunità).

Fenomenulugia di u sviluppu di pirsunalità

Dopu à a zitiddina, a so autoconezia hà sviluppatu è formate in l'omu. À u stessu tempu, i primi impressioni nantu à ellu stessu sò settate. I fenomenologi di l'evoluzione di pirsunalità si cunservanu cum'è una qualità suciali di ogni persona per a so educazione è l'interaczione cù a sucetà.

In i primi stadioni di u sviluppu persunale, una persona hè influinzata da a so famiglia, è u cumpurtamentu di i genitori in a so cumpagnie l'attitudine di u zitellu à u mondu chì u circondu.

U prucessu di a socializazione si attivà in a zitella è in l'adolescenza. Allora, a socializazione di una persona adulenta hè manifestata, prima di tuttu, in cambiamenti in a so apiece, hè focu annantu à maestru di e cumpetenze specifichi, è in i zitelli - in cambiante valori è hè diretta à motivà u compostu propiu.

Fenomenulugia di l'emozioni

In altri palori, hè chjamatu cum'è un metudu di studià l'esperienze emutivu. L'emozioni sò variate in tuttu u pianu di u crescente di u umanu, sò influinzati da certi avvenimenti, circustanze, devenu da parechji razze. L'impresa emocenziale inghjennula in ogni persone ci duna u sensu di u so "internu" internu.

Distinguisce quelli mètudi di studià a fenomenologia di l'emozioni cum'è: Woodworth, Boyko, Shlosberag, Wundt, è ancu un veiculu chì prutezzioni rienzii fisiulogichi chì sò motivati ​​da l'emozioni.

Fenomenulugia di l'amore

Ci hè una variità di l'amore cum'è: philia, eros, agape è storge. Hè agape chì hè l'amore sacrificiale, a manifestazione più grande di u sensu. True, l'amore hè di duie tipi: un manifesta in a pienezza di i sensi, indegnu à a fonte d'inspirazione è vitalità, è u sicondu secondu affiche in naturalità, solicitude, è capacità di fà.

Fenomenulugia di a cuscenza

Per a fenomenologia, e caratteristiche principale di a cuscenza sò:

  1. A Cuscenza hè un corpu intermittenti di esperimenti.
  2. Un corpu continuu di cuscenza cunsistenti di e parti chì sò integrali in natura.
  3. Hè carattarizatu da un focusu nantu à l'uggetti.
  4. I strutturi principale di sti esperimenti sò noema è noesis.
  5. A Conscibbi deve esse investigatu in a multidetrazzioni di e so formazioni (per esempiu, valutà a cuscenza, a morale, etc.)