Schilthorn


Schilthorn hè un picculu piccu in Alpi Occidentali in Svizzera , chì hè di 2.970 metri sopra u nivellu di u mari. In u clima chjaru, a più bella vista di u famosu trio alpinu è divulgatu quì - i Jungfrau (4158 metri d'altitudine), Menkh (4.099 metri) è l'Eiger (3.970 metri).

Elementu ufficiali di u piccu di Schilthorn

In u 1959, l'ex suciatore di Ski, issa un omu d'affari successore Ernst Feuts, propiu a custruzzione di un veicule di telefuni chì porta à u Cummentu di Schilthorn. A so iniziazione hè sustegnu è in u 1963 a cuminciari di funicular, chì durò quattru anni è finita in u 1967.

In u sensu di Ernest Foitz, solu di a creazione di un telefuni di telefuni, ci era ancu l'erecciunazione in a so cima di l'unicu untestu di l'elitariu rotanti panoramichi di u mondu. In u 1968 anu fattu una riopatica in u quali Foitz hà metu cù a testa di u filmu di u bestseller "Di u servitore secreto di a so maestà" cù Hubert Fröhlich, chì filmò u ciculu cù James Bond. Perchè u filmatu di a famosa pelicula dumandata una piattaforma in a muntagna è un telefuni di telefuni. Ernst è Hubert hè vinutu à un tali accordu chì u restu hè culminatu da u soldi da u preghjunu di a film, è a cima di Schilthorn per questa serà furnita à a dispacciura ghjustu di l'equipaggiu.

U risturante hè stata chjamata Piz Gloria ("Piz Gloria"), u so internu hè statu persunalizatu di u stessu Hubert Frohlich. L'idea hè stata bellu interessante: u palazzu si lentamente aprireghjanu in u so assi è ponu l'occasione di visitanti, senza cullà nantu à a tavula, per piacè di a biddizza diliziosa di l' Alpi Svizzeri . Una volta entrata in 50 minuti. L'articuli sò immubiliate, savuroso è cori, ma, sfurtunatamenti, è bastonu caru. Parechji platti sò numinati dopu l'Agentu 007, per esempiu, u colazione cù u champagne "James Bond".

Ci hè ancu u museu di James Bond, induve tuttu sia permeatu cù u so spiritu. Ci hè una mostra interattivata, fatta fatta nantu à l'avventu di u caratteru principale «Bond World 007.». In i spezii di u pubblicu «Piz Gloria» ci sò manichi famosi 007, è u bagnu femine hè fatta fatta l'altru di «Bond-Gerlz», cun Bond appears due due to the mirror. vicinu è un salottu cinematograficu, induve spedinu una film nantu à u cima di Schilthorn.

Aumente à u cima di Schilthorn

Interlaken hè cunzidiratu u principiu di una retazione di strade di strade stretta. L'stazione Interlaken-Ost hà da primu à scopre l'Alpi Bernese. U main flussu di turisti si va à e muntagne da a molta mattina, dopu à u lunchu i treni buvuti pratichi. Overtinu i finestri, periculi ùn passanu micca cun interferore cù l'aire frescu di respirazione è, in u stessu tempu, piaceni i paisaghji alpi. In a struttura sò i carichi speciali per u trasportu di muntagna-ski è u sport. A strada passa trà e gole di e muntagne. In i posti induve l'ascense hè troppu chjappu, un rack speciale hè posta, perchè u trenu pò assicutà facilmente sopra u seculu di a strada.

A stazzioni appressu hè chjamatu Lauterbrunnen è si trova a altitudina di ottucentu metri. Ci hè un traslado à a strada di a muntagna versu a cità di Mürren - Bergbahn Lauterbrunnen-Murren (BLM). Hè custruitu da duie parte. U primu stadiu hè una strada pendente à l'stazione Gritshalp (1486 metri), chì hè statu custruita pocu ricenti in u 2006. U second stadiu hè una strada di strada angulata. A durata di a strada hè solu quattro e mezi kilomitri.

Mürren - un veru paesi alpinu, cù case di casi, chì sò casa solu à quattrucentu pirsuni. Hè un locu famusu per i amatori di snowboard è di ski. I carichi ùn viaghjanu micca micca cusì, perchè pò vene à u paese solu cù u telefuni di telefuni. Mürren pò esse ghjucatu da un bigliettu di u viaghju di u viaghju di u svizzeru , ùn hè micca travagliatu.

Allora, nantu à una strata di sospensjoni cù una vista panoramica, cullà nantu à l'estazione intermedia Birg, situata nantu à una roccia propina. Forse, cambià è andate à u puntu finali - u cima di Schilthorn. I piani di a muntagna ùn sò micca troppu chjappi, è pudete camanderà, ma evite micca pezzi senza apertura, per ùn fallu da a neve à a cintura. Attentate cù u caminu vigoroso, cum'è qualchì turista sènnu a mancanza di l'ossigenu è dinù per quessa, a testa si spineghja è sprime cù nuvola. Una buttiglia d'acqua minerale, aperta in a strada, pò esaltà, cum'è champagne.

Invalida da u cima di Schilthorn

Da a cima di u Schilthorn pudete falà nantu à i skis. Ci hè molte chjassi di ghjente, tutti quelli benfurnati, quand'elli sò stati arragghiulati cun un equipamentu specialu. Ci hè un cartellu chì simpaticà i lifts in verde, chì mostra quelli chì sò oghji travagliatu. Se decide u cuntenenu u trasportu , pudemu avè un modu à Murren in u telefuni di telefuni. Da quì pudete piglià un telefuni di telefuni di muntagna o un autobus a Lauterbrunen, è più à Interlaken.

Pudete ancu passà da u cima di u Schilthorn à pedi, ma hè strettu pruibitu per fà in i so tacchi - ci hè un signu speciali. Ci hè ghjustizia, i viaghjatori anu a pussibilità di vede i muntagni, i fiori chì crescenu nantu à elli. A strada, sicuru, hè micca cusì faciule: una strada ristretta, steep cliffs à i lati, un ventu forte, è ancu ponu in un nuvellu pocu chì hà ammunate tuttu di voi.

In generale, l'ascensezione è a falata nantu à u telefurnu à a cima di u Schilthorn hè assai caru, circa 70 è viaghjate in u viaghju passatu à u 30 minuti. I turisti chì vulianu ammirazione di i paisaghji aperti da a plataforma di observazione, hè bisognu di guessà u clima favorevule. In certi cimi si trovanu càmera web, per ellu pudete vede a situazione in a muntagna in anticipu. Sì tuttu hè nuvulatu, ùn hè micca sensu di scopre, ùn ci hè nunda per fà quì.

Cumu ghjunghje?

In a cità di Interlaken, chì hè u primu passu nantu à a strada di u Cummentu di l'Schilthorn, ci sò duie stagioni di stazione di Interlaken-West è Interlaken-Ost, à quali treni ghjuntani di i principali città: Bern , Zurich , Basilea , Ginevra , Lucerna . In car, piglià l'autopista Autoroute A8.