Museu di a donne di Dinamarca


Aarhus hè a capitale culturale di Danimarca , in u centru di quale ci sò assai attrachjite culturale è storica, cumpresu u Museu di a Danese di Donna (Kvindemuseet i Danmark).

À u museu

U museu okkupa un edifiziu chì da u 1941 à u 1984 era una polizia, è in u otoono di u 1984 u Museu di a Danese di a donna hà apartu a so porte per i primi visitatori. Ci sò parechje spettaculi: da documenti è di foto in instalazione cumplessa è biografie di e grande donne. Esemplari per u museu sò colti pocu à pocu: alcune d'elli fù acquistatu da i patroni, unipochi anu donatu da filantropichi o citadini stissi. In l'esibiti pudete seguitanu a storia di u paese è u rolu di e donne in questa storia, cunnisciutu più infurmazioni di a vita di i Scandinavi, tradizioni chì partenu in antichità è finu à l'ora.

Annualmente u Museu di a Danza di Danimarca hè visitatu da più di 42 mila turisti, è da u 1991 Kvindemuseet i Danmark hà ricevutu u statu di un museu nazionale. In vista di i visitori sò 2 esibizioni permanenti - "A Vita di a donna da i tempi preistòrici à i nostri ghjorni" è "A Storia di a zitella di i zitelli è i zitelli", in più, ci sò ancu esibizioni tempuranee di diverse artisti, i fotògrafichi, ecc, annu.

Per fà cunnosce cù l'esibiti di u Museu di a Danese di Donna, ùn pudere micca micca solu visità in persona, ma ancu prubilmente: in u situ ufficiali sò prisentati e cullezioni di u museu, è Kvindemuseet i Danmark porta ancu spassighjate di ioghji virtuale.

Pudete relaxà cun una tazza di cafè o un vetru di vinu in a cafe à u museu. A menzione hè prisentata solu da i platti naziunale naziunale preparatu da l'antica recetas.

Quandu a visita?

Kvindemuseet i Danmark hà travagliu nantu à l'urdinendu schedariu: settembre à u maghju - da 11h00 a 16h00, ghjugnu à agostu - da 11h a 17h. U museu si trova in u centru di a cità, pudete truvà ghjunghje à pusà per pede o à caru pagatu per coordenadas. U trasportu publicu ancu questu quì, u stop hè Kystvejen, Navitas.