Averaghju bisognu à un giardinu in a caduta?

Durante a preparazione di u situ per inverndu, certi vende agricultori di camioni cuddà per attraversu u pianu, mentre chì altri pruvate à fà per questu dopu e glue in a primavera. À quellu chì in i tempi ricenti a quistione di scoglià u giardinu hè diventatu più u più frequenti: hè questu veramente necessariu, o sì creatu solu prublemi per a nova stagione? Cumpiemu

Hè necessariu cavallu un giardinu in u vaghjimu: l'opinioni oppostu

I casi tutti i urtugrafisti aversiunu cunsigliate micca per cavallu in u giardinu in generale. Eppuru chì ci sò assai prudenzi scientificu è opinioni di i camicanti di camionu chì sò abituati per attu via di questu modu, u pezzu di primavera hè sempri preferitu. Ma a versione di vaghjime hè a so vantaghji induve.

  1. Tutte e foglie da a superficia movendu sottu u pianu è di putenza in u invernu. Questu hè veru, ma ci hè ancu u sicondu latinu di a munita. In più di u follatu, scavalcate è e fedelite di tutti i bistiami chì ùn si ponu micca frigorifígliu, ma salvà invernu è ghjudizianu in a nova stagione. In altre parolle, pudete cultivà e bramosu di u vostru situ.
  2. Quandu avemu principiatu a cavhjarè u giardinu in u vaghjimu, allora tutti i larvuti di l'insetti è l'altri pesti (culletta, culleghju di culleghju, bear) sò nantu à a superficia. Per via di cunsiquenza, l'ose mosche sò uccisu o morse sottu a influenza di u ventu è u friddu. Ogni omu sapi cumu dugnu un giardinu: solu lumps è micca in nudda manera di micca per fallutalli. Allora ucreru solu u 10% di e parolle, u restu restanu in queste lumps è salvu invernu.
  3. Quandu scorri à u giardinu, l'attivazione di l'organisioni chì fegganeghja i nitrogeni, chì in riccuvendu u soffianu cù formule di nitrogenu chì sò più adattati per i pianti. Ma l'effettu hè vedutu solu se u territoriu hè intruduce. In no mane, tuttu ciò chì hè utile, chì hà iniziatu à sviluppà in a terra, simplicemente sparisce.
  4. Parechji ghjardinari in a dumanda di esse bisognu di cavallu un giardinu in u castagnu, cumincianu in l'affermativu è motivatu da u fattu chì a cattura cù minerali è fertilizanti vene à a superficia. Questa hè una intrigu: l'excavazioni più purti, l'uttellu uttellu sarà in u locu. Idealmentu, a prufundità di cavu varia à 5-10 cm, chì hè più spicificatore per fà in a primavera.
  5. Hè assai sughjetti di u veranu ùn anu dumandate sè stessu per scopre o micca di cavà un giardinu se ci sò assai arburi nantu à a trama. Questu hè un altru modu di processà e foglie. Di sicuru, i foglie fugliati sò un fertilizante rilassante, ma cun tuttu e malatie permanevanu in u locu. Hè megliu per abbandunà cum'è hè, è poi in primavera, sguassate u furmulu è scavà a terra.

Averaghju bisognu à un giardinu in u castagnu: uni pochi cunsiglii per i ghjardinizei principianti

Comu pudete a vede, ùn ci hè micca una opinione in unequivocale. L'arguminatu indisputable solu à favori di a cavallu di vaghjimu hè chì aiuta à reduie u tempu di preparazione per u giardinu in a primavera. Se ùn hà micca cavatu a terra à u clima fretu è a precipitazione, da a primavera, a caghjula sanu sarà assai cumprata è sarà difficiule di preparalli.

Se decide di dà preferenza à a cavallu di vaghjimu, avete da fà fà. U tempu quandu hè megliu cava un giardinu, hè cascatu nantu à a fine di u ventore, tutta di tutta a rigioni. In ogni casu, hè bisognu di fà questu quì prima chì a staghjoni di a chiuvuta.

Duranti a cavallu, pudete subitu subitu in u calcariu . I lumps sò da esse enormi, questu hè necessariu per assicurà chì a neve hè bè stabilita nantu à u situ è ​​era più faciule per preparà a terra pè u sante di primavera.

Allora, per esse necessariu cavallu un giardinu in u vaghjimu, ogni camperu agricultore decide di ellu stessu. Qualchidunu prifiriu i metudi anch'elli pruvati à l'anni è digu à i parcorsi. L'innuvazione più ambiziosa sò prufiziunati novi opulencesi è ricusanu à scavà tuttu. In parechji rispetti dipende da u clima è u tipu di terra nantu à u situ.