Sementi di pimenti nantu à i pianti

Un pappagallo aranciatu hè una cultura, senza ellu ùn hè micca cusì difficultu d'imagine i giardini in l'estate. Per crescita furzuni forti, pinnu cù frutti carnus, forsi, se usa mudlini d'alta calidad. Per via, pò esse acquistatu in maghjie più specializate o in u mercatu. Ma ci sò grandi chances di curriri in un material d'attinzione chì ùn ùn mette micca i richieste. Ma hè quì una altra opzione per sughjà pianti di pumite nantu à u vostru propiu. U benestà, u situ "" vi palesanu i segretari principali.

Preparazione di pepite per a simmu nantu à i pianti

Certi pruprietari a pianta i pezzi pagliaru compru direttamenti in u locu. Tuttavia, i ghjardinati cunvintu chì vanu sugetti per esse prestu preparati per aghjurnà a so prucessu di gullionu. Hè simplice: avete bisognu di una piccula capacità. Per questu scopu, diversi latte di culle di plastica viaghja perfettu, per esempiu, da l'aringa. À u fondu di u cuntinuu pusau un pappagallou umitu, chì era postu nantu à a cima di e piante. Di solitu, in trè à cinque ghjorni poverete vede chì e zitelli poveru. Questu significa chì hè ura di pruduce i grani di piantini. Inoltre, ci sò cunsiglii di sughjettà e soghji seleziati à u trattamentu di mezza ora cù una suluzione di fungicidi o manganesi. Sta règula hà travagliu per sementi e piante, cum'è pepite amara è dolce. U prucessu stessu si fa esse rializatu prima di abbandunà u pruduttu di piantazioni in umidità per a girmimentu.

Quandu si piantà pimienta nantu à i piantini?

U calculu di u tempu di sumindu hà da esse realizatu nantu à a sustegnu chì per a furmazione è u sviluppu di frutti tucente circa 100 à 150 ghjorni dopu chì i primi rivolti anu ascendant. Cusì, u pianu optimu per pranzi di siminari per piantini hè a fini di l'invernu (a seconda dicadenza di u feraghju) o l'iniziu di a primavera (a primu decada di marzu). A data più precisa depende di a variità particulare. Questa tuttu cuncerta à a simminzioni di u pumpsu bulgarian per i pianti o di u so patronu - pepino amara.

Regoli per pomi di granellerie per piantini

Dopu chì i peccati sghierti frumelle, piglià da a massa cum'è quelli chì ùn anu micca toccu u cambiamentu, perchè elle ùn puderanu esse in usu. Terrenu per u sembra pò esse acquistatu in una magazzina specializata o pudete appruntate. A misura adattata di u misgi hè preparatu da chernozem, turba è sabbia in proporzioni ugguali. Certi ghjardineri aghjunghjenu una piccula salassi a terra, chì cuntribuisci à a preservazione di l'umida in questu. Certi lorisani cunsigliemu di preparà una misura prima di 1 parte di a sona, 2 parte di l'humus è 2 parte di turf.

I Seeds sò imbulighjate in un cuntaineru cù a terra à una distanza di 2 cm l'una di l'altru, è dopu culata da una misura chjesa di circa 1 cm è compactada. Dopu à quessa, i graneddi sò spedizione, pruvatu di micca lavà a materia di a sementa. A capacità spende in una stanza induve u regnu di a temperatura varia entre 23-26 gradi.

I mudiculate di pepite u cume lume brillanti, u luz di ghjornu suffirenziu hè una cundizione indispinuta per u cultivo successore di e piante. In u tristu ghjorni di marzu, stu prublema ponu esse risolutu cun un artificiale l'illuminazione creata da u phytolamp. L'acqua se porta in mette moderate, quantu necessariu. In regula, i primi rimuli di pianti pusteri pòssinu vede digià in cincu à sette ghjorni dopu a simintà.

Quandu i piantini sò dui foglie reali, i ghjovani prudutti deve esse dived in viti separati. Inoltre, i pianti pusteri per u crescita normale avemu bisognu di fertilizzanti , chì sò fatti in forma di liquid. Top dressing hè fattu dui volti - 10-15 ghjorni dopu a piglieti, è dopu dopu stu intervalu di tempu. Plantate e piante nantu à a terra pò esse quandu nantu à a strada per fate un clima cálido cun un valore di temperatura di + 14 + 17 gradi.