Amanduli d 'arbulu dicurativu - pianta è cura

L'amandula hè un arbulu assai appruduciutu assai incredibile chì parechji ghjardinari cercanu crede in u so situ.

L'amanduli cumminciarani di fighjà bellu prima - in April-May. Hè carattarizata da assai fiorenti. Ma ancu senza fiori, l'amandula hè assai attraente per a so forma redondeada.

Amanduli decorattivi - ripruduzzione

A ripruduzione di l'amanduli ornamentali hè fatta di sti modi:

  1. Fission di arbuli. Stu metudu, l'arbulu ripubblictu hè divisu in parti è piantatu.
  2. Ricerca in massa. Dopu a pruning a arbulu, assai di creazione ghjovanu cresce in norma. Hè stata pianta da a machja in u secondu annu, quandu e fiorite sò forti.
  3. Cuttings. Cuttings sò disposti in u lugliu. Prima sò pittati cum'è piantini Cuttings sò scelti cù 2-3 nodi, quandu si pittighjati nantu à a superficia, solu un nuddu deve esse quì. In u primu cuddies invernale sò devenu esse insulati cù fogli sece o paglia.
  4. Capelli. I currenti di a pianta sò intrezziati à a terra è fassi, è poi allacciati cù a terra. Allora aghju aspittatu finu à chì e razzi crescianu in i capanni (in solitu in un annu). Sittite i capasti da l'arbulu un annu dopu dopu chì u sistema radicali era ben furmatu.
  5. Semi. I siate sò stati posti in u vaghjimu dopu chì sò cullati (à una prufundità di 8 cm) o in a primavera (à una prufundità di 6 cm). Sè a piantazione si trova in a primavera, a ghjente passate un stratificatu di 3-4 mesi.
  6. Inoculazione. L'amandula pò essa campatu nantu à una prune, una volta o prune di cirera. L'inserzione hè realizatu à a fini di lugliu - prima settembre.

L'arburetu di l'amandula - pianta è cura in u giardinu

A piantazione di amanduli deve esse realizatu nantu à un situ bellu illuminatu da u sole. Hè necessariu chì a pianta ricevi a luce almenu 6 ore duranti u ghjornu. Questu depende l'abbundanza di l'amanduli chì ciurenu.

L'arbulu ùn hè micca minuciosa à u tarrenu è si pò crede ancu in terra di terracotta. In ogni casu, per esse un arbulu assai magnificu, hè megliu di sceglie un terrenu simplice di compostu. A terra deve esse pozzu apicultà, hè cunsigliu per aduprà a pianta in una larga sana. Un bon drenaje di u locu hè ancu necessariu per a distribuzione uniforme di umidità.

L'ametera si pò pezza in primavera o in autumn. Plantate cusì cun forza chì u coddu di a pianta hè 1-2 cm sopra u nivellu di u livellu. Sì parechji arbusti chì sò stati, una distanza di 1,5 m si mantene entre elle.

Quandu pruduce l'arbulu è in a prima tempesta vegetativa, hè necessariu di esse travagliatu cù e fertilizante di fosforu. Hè necessariu per assicurà u sviluppu di e razzi.

I pianti ghjovani cum'è e fertilizzanti chì cuntenenu u putassiu è u nitrogenu. L'arbureti adulti sò fecundati cù nitrate ammoniu (20 g per 10 litri di acqua) è di frasi.

L'ametlla tolerate facilmente ancu i winters severi. Per quessa, ùn deve micca bisognu per esse invernu.

Pruning d'amanduli decoratori

Puderanu a poda pericuttica di l'arburu guariscerà a so salute, furnite abundante fiore è sustene a so bella forma globulugia.

Dopu chì l'amanduli fiori, i brani mortu è innecessari sò tagliati. I siti di e rùbbriche sò uncia cun funghjetta o fungicida di giardinu. À a fini di l'aostu, i capiddi apicolichi sò chjusi di a pianta. Questa hè necessariu per preparà l'inviu, per evitari a glaciali di i corsi apical.

U decoru d'amanduli pò tolerà tali malatii:

  1. Gray rot . Sta malattia curta tutte l'arme influinti immediatamenti dopu à a fioritura.
  2. Fulles curls. Leppu fugliale sò sfracati, u restu U follatu hè trattu cù u liquid Bordeaux.
  3. Rust . A pianta hè trattata cun polvorili di sulphur o una suspense acuteusi coloidali di sulphuru.
  4. Moniliosi . Per vincitarà aiutarà spruvià u liquidu di Bordeaux in ogni 15-20 ghjorni.

Inoltre, l'amandula pò esse attaccatu da insetti such as pulanti, foglia, prugna foglia. Sò eliminati da spraying carbofos e chlorophos.

Dopu avè postu amanduli nantu à u vostru situ, pudete creà un spelezzu bonu. Sì i cundizioni necessarii sò assuciati cù cura di sta pianta, ancu i ghjovani inveci di ghjucà.