Calzature di Baldinini

L'ex-editore è u direttore creativu di l'Uffiziu Russu L' Evelina Khromchenko argumenta chì i scarpi sò capaci di dì à una donna assai più di quale vulia. Calza pè u prezzu di prezzu, à u primu mancu, ùn pò micca esse assai diffirenti, ma in fattu a diferenza hè enormosa è ùn hè micca solu in i materiali. Hè in forma è altezza di u piuvale, a prufundità è a forma di u cuteddu, a bocca nantu à a risata è assai più. I prudutti di Baldini sò perfetti in questu sensu - i mudelli sò perfettamenti pinsati è riabilitati, si sò sottumessi à i tipi differenti di piezzii è pedichi.

Un pocu di storia

Per capisce chì bè hè questu calzettu, avete bisognu à fighjà un pocu in u passatu. I calzi italiani di Baldinini anu in u mercatu per più di 100 anni (da u 1910), anche à u 1970 a marca era nica è cunnisciuta solu in Italia. Questu bastimentu pruduttori per fuglià e capacità di pruducia scarpi qualità. A sophisticazione è i decorazioni specialu, ùn hà micca avè - l'enfasi era di comodità è praticità. Tutti i scarpi sò stati chjamati solu da mani.

Dopu u 1974, a situazione hà cambiatu. À u capu si trova Jimmy Baldinini, chì hè capu per u mercatu mundiale. L'impresa hè stata rifurmata, i prudutti ricevenu sustinente frescura è fresca è u so propiu stili particular. Questu hè issa rapprisintata in i butthi di e Calzature Donna Baldinini (Baldinini) in u mondu.

Quassu annantu à i mudelli

Un disignu famoso s'adherisci à una certa postura à u rispettu à i calzaturi, chì ghjera bonu per ognunu a piglià un sensu. Ogni persona in u so vestitariu deve avè pussutu almenu duie parigli di calzarii di qualità: una per a vita di a vita, l'altru per un vestitu, per i salute. Basatu nantu à sta affirmazioni, i piu di Baldini pò esse divisu in dui capi:

  1. Calzature per ognunu . Pò esse rimettu è modestu, chì, in ogni casu, ùn hà micca nudda a so eleganza. Quì pudete vedeti sandetti exquisiti, i scarpi è i scarpi di parechji pelle è suede, stivi stivali o stivali, stivali è stivali. Cusì sceltu assai cù cura per i calzarii è i culori di u culore: un turchese pastello lavatu o "orquíde brillanti", sfarenti beige è grises, nobuli fughjiti, cum'è u zafranu blu, u vinu rossu, u verde esmeraldatu è assai altri.
  2. Sera coletta . Impressa l'imaginazione per l'audacia è u lussu di l'esecutzione. Sembra chì l'imaginazione di u designer ùn cunnosci micca u limitu. A produzzione usa: culori brillanti, incrusciati cù perli, gemelli è cristalli Swarovski, pinzati da livida, hairpin riffata, capelli di furati, tacchi multipilati è cunti cù patti sorprenimi.

U Museo Baldinini

L'ispirazioni di i diseggiani di i calzoni italiani Baldinini hè cusì inescucible chì sò bastati per creà è omane u vostru museu di i so cumpagni. Ammai una cullizzioni di 4000 parigli di sapori, chì a marca hà sappiutu crià nantu à u cursu di a so esistenza. A guida hè spessu Jimmy Baldinini stessu. U museu si trova in a cità di San Mauro, in u stessu locu duva a fabbricazione si trova. Eccu, i cani di Baldini cù tutti i valentinu pò esse chjamati "Italianu", à u cuntrariu di assai marchi chì sò puseriate sulu (Carlo Pazolini, Alessandro Azarinni e altri).

Calzature donna Baldinini

A pruduzzioni usa a pelle ùn solu di u vitellu, ma ancu di u monitor o morsa. Ogni parella in a nova coleta di calzetti Baldini hè una tendenza, acquistendu chì pò esse sicura: andarè modellu no solamente in a staghjoni attuali, ma ancu in pocu anni. Dopu tuttu, u clàssicu hè eterna!