Rose McGowan hà dettu quantu manniri Harvey Weinstein l'offreva per u silenziu

A famosa famiglia di 44 anni di età, attore, cantanti è directore Rose McGowan, chì hè statu famosu per i so roles in i tapes "Charmed" è "The Planet of Fear", oghji hà fattu un discorsu scandalous, toccu à u toccu di u tema di l'assetamentu è l'affittu sessuale di Harvey Weinstein.

Rose McGowan

Rose hà dettu quantu era offruta pè u silenziu

Quelli chì segui i sviluppi attraversu u famosu direttore Weinstein sapemu chì à u principiu di uttobre di ottu annu era accusatu d'accusamentu sessuale da parechji bè cunnisciuti. Chì ci era l'attrullia McGowan, chì hà largamente amparatu da u publicu stu fattu di a so vita. Oghje, a stilla di cinquante volta decide di ritornu à u subjecte di Harvey, chì dà u publicu una nova parte di i dati di questa scandalous affair.

Rose McGowan è Harvey Weinstein

In una entrevista cù u New York Times, Rose hà cunfissatu chì prima di a pubblicazione chì reveleghja cumpurtamentu obscenu di Weinstein, i direttori di u dirittore cuntattenu à a so offerta, offre un milionu dòrica per una rivista di l'articulu da a stampa. Eccu ciò chì richiamavanu in un episodiu da a so vita attrice:

"Ùn pudete fà imagine quantu hè difficettu per mè per elogni cun l'attestazione di Weinstein. Per un bellu pezzu, sta infurmazione travaglia vicinu à mè, è aghju paura chì saria statu cundannatu per a so divulgazione. Tuttavia, hè u tempu di dì à a virità. Quandu u ghjurnalista di u New York Times cuntattate cun mè, chì offrini di cuntà à Harvey è di u so fastidiu, aghju avutu immediatamente, perchè ancu questu, ci era ancu e donne chì soffrenu di stu direttore.

Solu vole dì chì questu articulu ùn hè micca pussutu andà in u ghjurnale. U fattu hè chì in vigilia di issueu di u numiru un rappresentante di Vainshtein ponu in contactu à mè è per u me consentimentu di sguassate e so parolle prupone un molu di millioni. Aghju pigliatu una pausa per crede. Allora accuminciò una banalisation. Prima, aghju eru u prezzu per 3 milioni è da 6. Aviu bisognu di soldi, perchè patronu è sviluppatu l'arti. Ma doppu un pocu sfavore, aghju avvistu chì ùn avissi micca piglià soldi. Questu hè significatu è sbagliatu. Pigliate soldi da un monstruu chì m'hà causatu tantu dolor è umiliazione hè disgusting. In u risultatu, ùn si ricusò è l'articulu hè statu stampatu ".

Leghje ancu

McGowan avìa pruvatu prima di cuntà a storia di Harvey

Rose, chì durante un longu tempu mantenebbenu silenziu nantu à a viulenza di a parti di u dirittore, dicideru in dicembre 2016 per pubblicà un postu curatu in a reta di a sociale, affirmannu chì era vittima di a viulenza. Eccu i linii chì McGowan hà scrittu in Twitter:

"Hè statu suggetti à fastidiu è a viulenza da una persona assai influente. Pruvatu parechji volte à principià una curate in contru à ellu, ma tutti dissiramminarè. U mo avvucatu, chì rapprisenta i me interessi, hà dettu ch'e ùn puderebbe guadagnà contru sta persona, perchè aghju avutu spessu attuali in u film in scenes franca. I ghjudiziati in questu rispettu sò una pusizione assai duru, in particulari quandu hè vinutu à a reputazione di una persona ricca, famosa è influente ".
Rosa hà dettu spessu in a pelicula in franchi