Goddess Iris

A dea greca di u Rainbow Iris (Iris) ùn era micca di u nùmeru di deities influenzati, anche ella hè residente nantu à l'Olympus. U capu di Hera hà identificatu Iridu comu l'assistente, è a dea di u lugubriu ubbiuleu ubbidienti tutti l'urdinamentu di a patrona.

Funzioni di a Goddess Iridescent Rainbow

I Grechi illustravanu a dea Iridu quandu era una ghjovana ghjurnata charming cun luxurioso arcu di l'arcu di l'arcu, un caduceu, un catu o un ciaretta in i so mani. In i pintures, Iris era spessu retrattu dopu a Hera, à quale ella sempre hà accumpagnata. Credu chì Iris era a figliola di u ghjattu di Tavmanta è i boni oceani di Electra. Sicondu parechji miti, a dea Irida hè a mamma di Eros.

Sottu Hera, Iris realizava e mo duverni cum'è Hermes sottu Zeus, ma contru u divinu intelligente di u cummerciu , a dea di l'arcobalclatta era solu un arti obedientu. Per esempiu, sicondu l'ordine di a dama, Irida entri à a terra un ghjustu lumi nemenu, chì fù cundottatu da Hèrcules. Hà servitu cum'è messengeru è scurtatu l'almeati di e donne mortu à Un sognu.

Una di e responsabilità più impurtanti di Irida hè a cunnessione entre i dii, u munnu subantu è i persone. Vultò megliu è rapidamente trà l'Olimpu è i settlements di i persone, senza temorità, ghjunti in Ines . A dea di l'arcati arcò l'acqua di Styx, ghjuramentu di tutte l'abitudini di l'Olimpu, e sughjutu l'accentu.

I Persone anu dedicatu iri flori à iridescent iridesi Iris fiori, chì anche com'è l'umidità è sò cum'è pate d'acqua poitta nantu à a terra.

A dea di u chjassi Eris

A causa di a similitudu di noma, Iridu hè spessu cunfusa cù a dea di u casu è a discordia Eris. Questa dighiera cruelna spessu causata guerri sanguanti. Per esempiu, dopu chì Eridu ùn hè statu micca invitatu à a festa di u re di a tribù Lapith grandi Pirithoy, a dea di a discordia spunta una guerra contru i gianti è i centauri.

À spessu, a dea Eris hà cumpurtava Ares à u campu di battaglia. Quandu a battaglia fù in quandu, hà restitu durante un bellu pezzu in u dulore è a morte, diventendu u gemelli di i feriti di sangue. Inoltre, Eris sempre appareva quandu era a famine, anchimità, disputa, iniquità è litigazione. Invece, sta dea era ancu una cosa utili - hà incuraghjitu a rivalità di u travagliu.

Unu di l'atti cchiù famusi di Eris hè u disertu di a Guerra Troia. Un'altru novu, micca invitatu à u festa di a festa, a dea di a discordia ghjittò una pumu nantu à a tavula cù a scrizzione "U più bellu". À quellu premiu, trè deessi annunziate: Athena, Hera è Aphrodite, è Zeus, chì ùn ùn s'uturavanu di incurà a furia di i dui persone, urdinatu per ghjudicà u figliolu di u Regiu Troia Parigi. U ghjovanu senza dubbiu aghjunghje a vittoria à Afrodite, chì u prumittia l'amore di a più bella terra - Elena, moglie di u re Spartan Menelaus. Sti successi eranu l'iniziu di una guerra di dicenniu chì finita cu a caduta di Troia.