Cunniscenzi vèdi

I risposte à eterna e quistione nantu à u significatu di a vita è u veru destinatu di l'omu vi scandalizate sempre e persone, perchè a ricerca per a cunniscenza sicritta piglia assai menti. Qualchissia in cerca di verità studia studi scientificu, qualchissia hè vicinu à i testi religiosi, mentri àutri pruvate di cunghjunghjini tendenzi filosufichi è religiosi, cercanu a verità in sintesi. Quessi sò intesu spessu interessatu in l'studiu di a cunniscenza vèdica, chì sò cunsiderate essendu u più anticu survivante à l'oghje.

Vedic Ancient Knowledge

A parola "Veda" (apaurusa in Sanskrit) significa "micca creatu da l'omu", questu a revelazione divina. Ci hè quattru seculi di i Vedas chì ùn trova micca solu mantras è preghje, ma ancu cunnuscenza à a medicina, l'architettura, a storia, a musica è l'interrelazione di parechji prucessi naturali. Per esempiu, era u Vedas chì hà parlatu annantu à l'influenza di u culore è di l'annuncii musicali nantu à una persona, a medicina moderna hè pocu à truvà a forza per fallu i cori scuscifichi è trova evidenza di a veracità di sti dichjarazioni. U studiu di a cunniscenza vèdica ùn hè micca nisuna transizione à una tradizione religiosa o una introduzione à a secta. Questu hè più una filusufìa, una manera di vede à u mondu esternu di manera diversa, ancu qualchissia vi vede quì solu belli contos di fata.

Hè cresce chì i Vedas eranu recordati circa 5 mila anni, anche s'ellu ci sò suggerimenti di a so creazione iniziale. Quandu i Vedas si furtificonu, nimu ùn sapia, per un ghjornu assai longu, sò stati passati da bocca à bocca, è anu registratu assai dopu. Questu era fattu da Vyasadeva, chì ùn hà micca documentatu a cunniscenza antica, ma ancu dete un modu di studiu più còmicu. Sfortunatamente, tutti i Vedas ùn anu micca survivatu à questu ghjornu, i ricercati credi chì oghje pudemu parlà di a dispunibilità di circa 5% di a massa di a cunniscenza antica.

Cunniscenzi vèdi di i slaves

Per un bellu tempou, a cumunità mundiali era cunvinta chì a civilizazione à i slaves hè stata dopu l'adoprazione di u Cristianesimu, è prima chì si diferheru pocu da i primi persone. Ma, pocu tempu, i circunsidenti accuminciaru a truvari evidenza chì i nostri babbi ùn anu micca cusì densu. Iè, ùn anu micca custruitu i piramidi, ma micca nantu à a mancanza di cunniscenza, solu i so interessi anu un vettore completamente distintu. In questu sensu, ricentimenti, stiurtorii di u cuncettu Vedi di i slaves, accuminzaru a presentà freqüentamenti. Tuttu chiddu chì hè almenu cunsigliatu cù u subjecte à questi paroli schrigherà i so spalle, perchè i Veda sò u più grande monumentu di a cultura indiana è ùn avianu nunda di fà cù i Slaves. Questu hè veru se cunvene chì i Vedas cum'è un travagliu separatu. Ma si prisentanu u significatu di a parolla, capiscenu cum'è informazioni nantu à u locu di una persona in questu munnu, u cunniscenu Vèdicu pò ancu esse slavi. Un'altra cosa hè chì per culpa di guerri è u cambiamentu violentu di credenze religiose, solu migghii chjuchi puderanu surviglià, chì furnianu assai più informazioni chì i Vedas Indiani. Conoce hè u Veles Libru, chì datanu di u 9 secolo AD. Hè scrittu da i sacerdote Nizhny Novgorod in pezzi di lignu, è avà hè dispunibule in forma stampata cù spiegazioni. Ma avemu bisognu di capiscinu chì, per via di u spoiledness di l'infurmazioni, assai pò esse i cunghjettu di i scrittori. Dunque, per pudè capisce bè l'essenza di a cunniscenza antica, si meriteghja acquistà cù fonti indiani.

Inoltre, parechji furzeru trovanu assai in cumuni trà u Vedic è tradizzioni Slavica, chì suggerenu una sola radica. Questa idea hè ancu inspirata da a lingua di i Vedas - Sanskrit, studientu chì unu pò truvà assai cose in cumunu cù e paroli russo. U scrittu è u principiu di custruisce e parolle, di sicuru, sò diversi, ma i fundamenti sò spessu similari. Per esempiu, a sillabba "sì" in Sanskrit significa "giver", è "ta" significa "unu". Tuttu chistu mostra chì a cunniscenza era cumuni à tutti, solu chì certi pirsuni pudiani sgranà megliu.