Castelli d'Estonia

Quand'elli dicenu, ùn ci hè micca ghjustu senza bè. Hè propiu per a so storia longa chì l' Estonia tene un patrimoniu grande è culturale. Un statu pocu cun un locu assai bonu hè sempri statu una "picurinu gustosa" per i vecchi insidiosi è greedy. In i tempi diffirenti, Estonian estoniani, Germanani, Crusaders, Danesi, vignaghjoli di a Leghja Lunaria, Cavalieri di l'Ordine Livonianu è l'Imperiu Rusu stabilitu u putere nantu à i terri estonii. Hè per quessa chì i casteddi medievali di Estonia sò rapprisentati in una tale varietà ricca.

I grandi castelli è i forte furtificii foru custruiuti da vicinu à i cavaleri è l'avicalli, per rinfurzà a pusizioni dominante in u paese è si difendenu contru à l'altri invasori à u putere. In tempu cù e instalazione militari di difesa nantu à u mapu di Estonia, i castelli novi fôru custruiuti, custruiuti da ricchi castageri è di venditi. Tuttu avissi vulutu diventà u patrone di u palazzu più bellu, u disignu è a dicurazione di a spluta attrae architecte stranieri è famosi decoratori. Grazie a l'avidità è a vanità di i populu medievali medievali, avemu avutu l'oppurtunità di venerà a bellezza straordinaria di i palazzi antichi.

Oghje in Estonia, sò circa 60 castelli medievali, è ancu più di 1000 manseddi è manorsi (casi nobili suburbani construiti in u XIX seculu, chì sò spessu stilizzati di castelli di cavalieri). Agree, assai per un paese di una zona di solu 45 mil km².

Castelli di castello di Estonia

Fortressi eriggiati da i Cavalieri di l'Ordine Livonianu, in u territoriu di l'Estonia a maiò. Hè diventendu in grandu, architettura, funzioni di designu è gradu di safety.

Aghju prupostu una scelta di i castelli di cavalieri sopravviventi:

Orden castelli di Estonia in u Mappa sò marcati cù i circles negli. Dopu l'altu gradu di influenza di l'ordine cavaleri in u tempu medievale, ùn hè micca surprisante chì e furtificii Livoni sò spargugliati quasi in Estonia.

Castelli Episcopal

Se vi vede e fotografici di i castelli d'Estonia, chì appartinevanu à l'Ezel-Wicks è l'évêchisi Dorpatian, ci sò parechje significati in l'architettura cumparatu à l'Ordine Fortress. Tutti elli in un certu tempu eranu residenzii di l'avicavanu supreme, per quessa, durante a custruzzione, l'attenzione era pagata micca solu à elementi di difesa è militari, quantu à l'arrangementu di i quartieri viventi è a bella decorazione di facciate. Ancu parechji di i castelli di i bishops anu una grande impurtanza strateziali, sopratuttu si sò stati posti vicinu à e cunfini cù i terri di l'enemicu.

I castelli episcopaliti più famosu di Estonia:

E castelli episcopalisti di Estonia in u mappa sò marcati cù circondi bianchi. Tutti sò situati in i parti orientali è occidentali di u paese.

Castelli di i Nobles

I patrimonii conservati di i nobile nobili amaze cù a so grandezza è a varietà di stili d'architetti. In vista di a photo di e castelli-statelli di Estonia, pudete chjamà questi custruzzioni palazzi reale. Parechji sò stati stati construiti à a simplicità di u mondu famusu (Windsor Palace, Casteddu Bran).

I castelli più impurtanti di a nubiltà di Estonia:

Studi nobili castelli nantu à u mappa sò marcati cù triangoli. A maiò parte di quelli sò cuncentrati in a parti nordestu di u paese.