Sturezza durante a gravidanza - chì fà?

A riflux-esofagite o a scherza hè un prucessu infieraturu di u segmentu più inferior di l'esòfuru. È a mità di e donne in una situazione "interessante" anu stati stati sappiutte disgrazzii. Ma chì faraghju per i pregnant women with stigma, sopratuttu s'ellu si ripetì diversi volte di ghjornu?

Cumu si libri di stonghi in pregnant women?

Prima di tutti, i medichi ci ricumandemu à prestu à cura di i so dieti è à l'observanza di u regnu di u ghjornu. Perchè pò liberà l'ardori durante u gravidenza, pudete aduprà un alimentu fraccione, manghjanu in porghje chicchi è i misgi à manghjà. Dopu à manghjà per duie ore, ùn ghjittisci micca, è quandu dorme, sempre mette u pillow cum'è a testa. Ùn manghjarè u tè forte è u caffè, li fossi. Fumigatu. Evite l'alimenti grasi, affucati è fritti. Chocolate è pasticceria fresca, pruvucanu a sordi.

In a medicina moderna, i medicini di stigazioni per e pregnant femeni sò stati sviluppati. Tali drogas, antiácidos, eliminanu a sburdà, soppressendu a furmazione di l'acidu di cloru. Aduprate e droghe chì ùn pruvate micca stinimentu. Maalox, Rennie, Almagel - hè quì aiuta da l'ardori à e pregnant women. In ogni casu, prima di invià à i medicazione, pudete cunsultà u vostru duttore.

Sturezza durante a gravidanza - rimedii tradiziunali

Ci hè un signu interessanti di signu annantu à stigghiu durante u gravidenza. A prutrata, una donna hà avutu un zitellu cù u pilu grossu. Ma a saviezza pupulare ùn hè micca cunfirmata da e statìstiche. Ma, i nostri aviani sò perfettamenti bè cumu per liberà di l'ardori in pregnant women.

  1. Un cundimentu pùbblicu pò esse adupratu se manghja un pocu zocculu crudo, purde. Pudete masticà a melata in i panelli d'altri o micca acquistà acqua alkaline non carbonate.
  2. Rice à cliccà nantu à e zecche o masticanu i granu di granu. Un ochju bè è durabile hè osservatu se vìviri una culloca di qualchì oli vegetale.
  3. U zuccaratu di u zuccheru di patata hè una cosa chì vi pudete bevi à e femini in grassi. Utilice u zuccu immediatamenti prima di manghjà.
  4. Desuccu accogliu prupostu da legumi, piantinu, camomilla, garçon di San Giovanni, mint, aneto.
  5. Mudivanu a ràdica di u calamiu in puzziche è utilizate una quantità limitata di u pruduttu, nantu à a punta di u cuteddu, cù l'acqua. Applica à u primu signe di stonghi.
  6. Chì si aghju stangolu durante u gravidenza? Ogni matina nantu à un stomacu famu vìviri un vetru di zucchero di patata. Dopu quì, si ghjittò per mezu di una ora. In altru mezzu ora po pudete fà di culazioni. Biscini u zuccu di deci ghjorni. Allora, di deci ghjorni è una repetizione di u percorsu. Cusì, u trattamentu di l'ardori hè fattu di dui mesi.
  7. Tè cù l'aghjunzione di una decocuure di ghjustu o dente leone, ciò chì pudetebbite beere di a stonghi duranti u gravidenza. Ma, cun una alta cuncentrazione di zuccaru in u sangue, l'usu di tè da u dentru hè contraindicatu. Inoltre, u dente di lione reduci l'effettu di e drogue annantu à l'iperturione.
  8. 30 grammi di bruccionu ordine hè spedutu in un vetru di acqua fogera è cuntinueghjanu a ferita per dui minuti. Strain the broth, pigliate trè volte à u ghjornu nantu à una cuccaia.
  9. 20 grammi milfirenaghji, fassi fuzzini un litru di acqua fogera è insistenu à dui ori. Doppu avè straining l'infusione, piglialu immediatamenti prima di manghjà una cullizzioni sopra à tres volte à u ghjornu.

Ci hè deve aghjustatu chì da stigori durante u gravidenza, in nisun casu ùn avete duvete adupirate u soda. Iè, eccellu ferma l'acidu di u cloru, ma, inoltre, pruvucà a liberazione di una nova parte di l'acidu, cumprendi assai sensibilizazioni di disgrazia.