Ch'ella sia pussibule à gravidenza Citramonum?

Durante a gravidanza, u corpu di una donna hè più suscettibile à malatia. A Immunità hà dettu, è dà a pussibilità di malati chì "durmianu", disturbanu a futura mamma. Spessu, e malatie cronica si facenu sensu in u gravidenza. Quandu una testa o denti fate , o una donna hè preoccupatu di qualsiasi altru dolore, ella, per via di l'abitudine, vole piglià una pillula per sguassà u tormentu. Ch'ella hè pussibule di bevi Citramon in a gravidanza è se hè pussibule, in quale periodu è quali cunsulegii di un pezzi rivolgiri drentu.


Citramon durante a gravidanza - struzzione

U studiu di l'urdinamentu, a donna pregnant detarà da veru chì Citramone hè contraindicatu per e pregnant women. I contraindicazione principali per a l'amministrazzioni di Citramon in u gravidenza cuncernanu u primu e terzu trimesteru. Cunsigliate per quessa.

In u primu trimesteru, a droga hè categuricamente pruibita. L'acidu Acetylsalicylic, chì hè cuntatu di i prugrammi Citramon, hà un effettu teratogenicu (l'azzione di un chimicu chì duna u fissu) è ponu alloghju à anormalità cungenitali di u fetus. I medichi dicenu chì l'usu prolongatu di Citramon durante a gravidenza porta à una distabilità evolutiva cum'è a spluta di u palatu à u pusu.

In u terzu trimestre Citramon in a gravidenza hè ancu contraindicatu, a so amministrazione pò purtà à prufonda i sagnante è u travagliu maleficu di a donna. U cumpagnu di a droga - l'acidu acetilsaliciclici - ancu conduce per questi consegni. A so azzione furmà a cafeina in Citrimon. A consequenza di l'usu a longu u ghjornu di a droga pò esse l'iperplasia di i vetuli pulmonari è l'anzegnu sanguinicu di i vini sanguini di u circulu di circulu sanguiu, una violazione di a cumulazione di u sangue è untimemente chjusu di u purtellu aòrticu in u fetu.

Componenti attivi di Citramon durante a gravidanza penetrendu in u sangue di u fetu per a placenta. Hè pruvatu ch'elli pruvucananu e malatie, cum'è intestione o stomacu, ulceri, hemorrgii, sordi e ancu prublemi di u sviluppu di u sistema di u centru nervu.

Allora, hè permette di utilizà Citramon in a gravidanza?

Parechji medici credi chì Citramon ponu esse cunsumati durante a gravidanza in u sicondu trimesteru, è ancu qualchissia ricumandemu à tutte l'ingrossu tutale. Ma futuri mariani anu u dirittu di decide di vèniri o di nun vìviri Citramon per u duluri, avè acquistatu cù e pussibilità possibbili. Parechji donne anu sempri eddu Citramon durante a gravidanza è dà nascita à i zitelli sani. Ma in modu cusì cunvinziale hè necessariu escludiri l'usu cuntrolatu o prolongatu di Citramon durante a gravidanza.

Comu anesteticu, a medicina di a famiglia prupone parechje scelte per a guariscenza. Un uttellu excelente per calmà l'uvigelu hè aromatherapy. Incalenza l'aromu di limonu, menta o lavanda, fretendu diversi zipri di lavanda o mint oil pò liberà di u dulore. Pudete ancu piglià un bagnu cù l'aghjuntu d'aromi olii: noce moscata, ylang-ylang è lavanda o aranciu, geranium è mint.

Se u dulore hè veramente ingannevule è i metudi folk ùn aiutanu micca, puderete bevi a mezza pepite di Citramon è ghjittassi per un tempu. Hè assai probabbli, u dulore sarà liberatu è ùn ci hè micca bisognu di risicate a salute di u zitellu, pigliò a droga novamente.

S'ellu hè spessu u cicporu o un dolce à u dente durante a gravidanza, hè megliu d'abbandunà Citrimon è dà preferenza à l'paracetamol (solu cù l'autorizazione di u duttore). U megliu analgésicu durante a gravidanza hè No-shpa. Sicondu studi clinichi, No-shpa ùn hè micca un effetti dannuu à u zitellu. Ma avissi averà ancu utilizatu cù cura è solu per a precisa aguda.