Eserciti per u collu cù osteocondrosi

U cervicu spine hè u più dilicatu. Questa, prima, hè determinata da a dimensione (moltu più chjucu) di e vèrgini stessu, cum'è a so massima mobilità. Sicondantu, in a regione cervica, sò assai findi nervi è formazioni vascular, chì, sicuru, dà un aumentu in u sindromu di u dolore. E, in terzu, ci hè una artèria vertebrali, a so cumpagnia di u quale hè di alimentà u nostru core.

Per via di l'osteocondruosi cervica, ischemia cerebrale pò esse, è ancu un colpu.

Trattamentu

Dopu un'alba promettente, vede s'ellu ci sò qualsiasi esercizii, o altri migliori di salvezza, per u collu di u paci.

Allora, u trattamentu di e so malatie hè sempre cumplicatu. Prima hè analgésica, antispasmodi è droghe antiinflamatori, perchè chì u paci ùn pò d'almenu d'esse cunuscenu cun u so diagnosticu. Siconda, sò gelli è ungulates, chì anu un'annimali antiinflamatori, permettenu di ricuperà tessuti danucati. Terzu, ciò chì ci interessa, sopratuttu, hè l'esercitu di u collu per l' osteocondrosi . Ùn pudete fà micca senza questu articulu, ancu sè vo passeti à massaggi è sessione di manualmente, chì, per suprattuttu, hè ancu bè.

È, in i casu estremi, questu hè una intervenzione kirurgia. Prima di ellu, l'affare pò quandu l'osteodondrosi hà purtatu à a furmazione di una fossa è di u protrusioni.

Eserciti

À a vostra attenzioni, offre un esercitivu contru l'osteocondruosi di u collu, chì sò parti di u complexu classicu di a fisica di uttimizzioni in osteocondrose di u collu.

  1. Faremu di rilassate i spaddi, strincà à a terra. A cima stretghja in altizza, è tutti i exercici seranu realizatu cù u collu forti.
  2. Scuddu i nostri capi - ùn avemu micca tossu i nostri mani in daretu, pull them slightly up diagonalmentu. Emprendenu cù una piccula amplitude è 5 - 7 repetizzioni (massimu - finu à 50).
  3. Turnendu a testa à u cantu - u colpu hè alluntanatu, a corona allargò, i spaddi sò stati tuti in terra. Ùn avemu aduprate a testa, è cun un'opchera attentativi di guardà a so back.
  4. Formalmente, pusemu a nostra capetta in l'spalla, ma in fatti, avemu a cuncentrazione di u fattu chì avemu l'arme superipe à u celu, per quessa, pull up the neck bent. Hè cunsigliatu di fà l'esercitu in u spaziu per vigilà a pusizioni di a testa - hà dettu fighjatu à a faccia entera.
  5. Gira a faccia in un avianu - prima diventate l'oval in una direzzione, dopu l'altru. Ùn avemu micca tossu a testa, riturnamu solu a faccia - 5 - 6 volta in una direzzione. I spaddi sò immovuli, solu u travagliu di u capu è di u collu.
  6. U seguitu hè un esercitu efficae à u collu chì, dopu à a prima sessione, hà marcatu mellizà a so mobilità. Imaghjate chì avemu avemu un aranciu trà u colli è u mandibule, è l'avemu stampatu cù i nostri maghi. Hè per esempiu, travagliammu cù u coddu è scumpigemu a cara cù u listessu ovonu solu davanti. Pigliate u stessu circhiu, solu in a direzione opposta.
  7. Pigliemu e nostre mani in u lock, push our forehead with our hands - aghjustemu tensione, ùn avemu micca a diaperità di a frunti, ma l'avemu pressu cù tutte nostra putenza. Relaxate, tilt your head in diagonali up (ùn tira micca!).
  8. Pusitu e mani in u lock in a so back de la testa, chì spiazzà a volta di a manu cù a testa. Allora relajate u collu, perch'ellu falò à u pettu.
  9. A manu dritta aghjunghjese à u tempiu bellu è pressu a testa cù a manu. Stretch the lateral muscles of the neck - mette a manu lacava in l'orella dirusta è stende u collu à u left, basculendu a testa in manu. Portu a manu nantu à a testa in u locu.
  10. A manu di u mandolinu à u tempiu alchimatu - pudemu ripetiri a resistenza è alloghju à l'altra parte.
  11. Circular motion sorghji back and forth - 10 volte un modu.
  12. Facemu turnate u spalle un per un - avanti è retrocede.
  13. E mani sò raghjugati à u partitu, u pulgami aspettu, a testa si stende. Avemu cuddinu sinceramente u polgaru è testa à u pettu. Puderanu u polgaru, a cima torna è in diagonali.
  14. Fendu nantu à u stomacu, per elli e mani nostru mani sottu a frunti, o nantu à a spalle, perchè un rollu sottu à u collu. Ci hè bisognu di mentri mentri ch'è no femu ginnastica.