Questu in bè cumu u zoppu?

L'africani cunzidirazzate i bjoselli per esse assai iudiciani, è indicanu u so amori, squeezing the thumb of each other's. Bali rinfrisa i so buccia, balla in Tahiti è toccu in lingue, l'esquimi scorri a so nasali. Fighjemu u nostru amori un ochji ordinariu è senzillu. Ma avete deveria d'accordu, ùn importa ciò ch'ella uriginale, ùn avete micca per quarchi in u munnu scambià un veru bacio francese per friczione cun u nasu. È per piglià a più di u cuntattu più intimu per a donna, bisognu à sapè per basgià un chjucu bellu.

Chì ghjè un baciu?

Un baciu hè a prima prova per a vostra compatibilità, è forsi u più precisu. Sì per voi per qualchissia ragiuni senza raggi eventi, hè spaventatu di basgià un tipu (annunziendu u gustu di a so saliva, toccu a lingua), ricordate, probabbilmente, ùn hè micca bè cù l'altri. A genti si sentenu a so cumpatibilità ancu in u ciavolu di u corpu, chì ùn hè stata natu per un bellu tempu per l'abbundanza di perfume.

Prima di dì cumu per fassi bbonu corpu cù un omu, aghju fighjà quì infurmazioni interessanti per basgià. U baciu hè u primu cuntattu fisicu trà un omu è una donna, chì si saranu naturalmente quandu a persona "tira" l'una di l'altri.

  1. U bufellu di una persona chì sapi basgià bacio , aumenta u pulsu à una freccia di 100 beati / min o più.
  2. Lips sò parechji centesimi volte più sensibilizare ca l'altri zoni di a pelle.
  3. U solitore "smack" credi 5 kcal, è u bacio più passioni - finu à 30 kcal!
  4. Un grossu masculu curatu deprimi u sguardu di una donna di basgià.
  5. U "bulu" "nurmicu" - paura à un passu da u socie, alluntta di avantaghju è tira i labbra cun un tubu. Toccu, per quessa, unu di l'altri senza avè a bocca.

Lecchi di i bacio

In fatti, cum'è ognunu a sapi è bracciate bè, ancu s'ellu ùn hè mai baciu. Un omu sapi comu facissi stintivamenti, per via, cum'è un chimpanzu è li so petre sò quasi idèntica à e chjucchi.

Cusì, avete imaginatu parechji volte chì "questu" hè fattu. Hè u tempu per fà u mumentu di a verità:

Durante u baciu, pressu a to cumpagnu cù u vostru corpu, pusonu e mani in e so spalle. Allora, i mani di u partenutu sarà automaticamente nantu à a vostra cintura o caduti. Sè sicondu averete, pudete aghjunghje un muvimentu cù e to mani - longu u spalle, strufinendu u to capelli, o ancu puderete piglià u so cumpagnu da u mandibulu.

Dopu u baciu, apri i vostri ochji (in u bacio chì sò stati chjusi, l'omi fate l'offisa à l'ochji aperte), surrisu in u to cumpagnu. Questu hè assai impurtante quandu hè questu quì hè un omu timte. Ùn tiragmalà e so mani in un certu tempu, "hang" à u collu per un pocu di sicondi parechji.

Una donna empraceda

A maiò parte di e donne prefiere di abbandunà l'iniziu nantu à l'omu. Eppuru per certi circustanze (o duvacàbbenu per l'imbarazzu, o si trovanu assai spessu per l'iniziativa), e carusi sò affruntati a quistione di cumu di basgià u zitellu in bona dritta.

Perchè un omu chì capisce chì hè ghjuntu famu di un bacio, hè abbastanza di fà una vista diretta in quandu parlà cun ellu, apertu un apertura di u labbra è esse l'esposizione di i renti. Dopu chì, quand'ellu ùn hà micca pigliatu u seguimentu, pudete pudè rubu nantu à a so pula, petite è movendu à i labbra. Forse, fate tuttu ciò chì secondu u mudellu classicu - labbra, bocca, lingua. È ùn ci hè nunda di scafulatu in questa inizjazione.