Justicia Juveniliana in Ucraina

A minoria hè a più vulnerable in u mondu mudernu. Hè a più spessu sottumessu à influenza negativa di l'adulti. Hè per quessa, ci era una necessità per a prutezzione di i zitelli è l'assistenza in u rispettu di i so diritti . In u risultatu, a ghjustizia ghjudiliosa surgenti.

Chì significarà a ghjustizia ghjudicali?

U sistema di justizie juvenile hè un sistema ghjuridicu è legale per a prutezzione di i dritti di i minori. Hè un tipu di sistema suciale destinatu à prevene u cumpurtamentu asociale di u zitellu è a delinquency juvenil , è per escludiri a cruelità di i genitori versu ellu è prumove a riunificazioni di a famiglia.

Principi di Justicia Juvenil

U sistema juvenile ùn depende micca di altre rame di u putere. Per quessa, a so decisione ùn pò esse micca annullata da ogni casu. I juveni sò guidati da i principii seguenti:

Justicia Juveniliana in Ucrania 2013

L'obligazione principalu di ogni statu hè di prutezzione di i diritti di i zitelli. In Ucraina, creatu un abbozzu di liggi nantu à a justizzioni di ghjudizii: "In u pianu naziunale" Pianu d'Action Nazionale per a Implementazione di a Cunvenzione Naziunale di i Dritti di u Figliolu "pè u piriuu finu à u 2016. Stu prugettu cuminciò à sviluppà, basatu annantu à u Decretu di u Prisidenti d'Ucrania da u 11 di maghju di u 2005 N ° 1086 "À i misure priorità per a prutezzione di i diritti di i zitelli".

Tuttu u pòpulu ucrainuu cuntrastu l'intruduzioni di ghjustizia ghjudiziale in u territoriu di u Ucrania. In u risultatu, in u 2008, i deputati rifiutanu questa pruposta. Invece, certi principi di tecnulugia juvenile sò stati cumpresu in u sviluppu di un altru prughjettu - "U cuncettu di sviluppu di a justificazione penali in relazione à i minori in Ucraina". Stu cuncettu fu appruvatu da u Decretu Presidenale di u 24 di maghju 2011.

A funzione principalu di l'abbozzu di lege ùn hè micca una misura punitiva in relazione à un cumpurtamentu giuvintinu, ma una riabilitariu è educazione, chì face a pussibule di evitarà impunite un minore in i posti di privisioni di libertà, da quì chì sò spessu infatti sò furmati libri infatti.

In ogni modu, quandu l'experienceu occidintali mostra, u trattatu umanu di un ghjovore offender in a maiò parte di i casali permette di scapparà a punizioni. Invece, cum'è regula, ùn ùn si rimbientu è si cuntinua u cumbatimu. In ogni casu, cum'è una justicia juvenile, a ghjustizia ghjuvenu pruteghja u ùn a micca punizioni d'acordu cù a liggi penali.

Sicondu u Cuncettu desviluppatu da i deputati ucraini, hè propiu introduverà a pusizione di un investigatore è un ghjùdice per travaglià cù un zitellu. À u listessu tempu, un impiigatu di u sistema giudiziu cù almenu 10 anni di spirienza ponu applicà per una postu. In ogni casu, hè impurtante definisce e termini di riferimentu di tali attenti per evitarà piglià u zitellu fora di a famiglia nantu à a so applicazione senza ragione apparente, per esempiu, infurmannu u maestru, o se i paisani ricusanu u zitellu à dumandà u soldi. U zitellu deve esse rimessu di a famiglia solu s'ellu ci hè una veru amuzione pè a vita è a salute (sicondu u 164 articulu di u Codice di Famiglia).

U sistema occidintali di ghjustizia ghjudicali vale à a so efficacezza in quantu à u numeru di cunfittite, questu hè figliolu "protégé", chì hè fundamentale incorrectu, perchè viola i liga familiale. Unu di i mutivi fundamentali per a rimuzione di un zitellu da una famiglia hè a poveria. E siccomu a maiuranza di ucraini si trovanu sottu u ingiu mediu, se un tali sistema hè adoptu, l'attaccu massimo di i zitelli per causa di a miseria sò possibili.

Eccu, invece di prutezzione di i zitelli, u sistema juvenile faci un orfanu nantu à i zitelli. Hè necessariu di micca introdusà un sistema juvenile chì ùn hè micca eticu in principiu, ma per migliurà a pidali suciali diretta à a normalizazione di a vita in una famiglia chì hè stata trovata in una situazione di difficult life.