Cumu attaccà una panna in u colpu?

Cù u principiu di u friddu di u fruttu, u panfone torna dopu una vacanze estendu in un vestibule attivu. Sò stati cunformati in questu, chì prutegge u collu da u ventu, chì cogliu u nasu in i ghjàllichi è spessu ùn anu ne forse notte chì, in fattu, a bufanda à u collu pò ghjucà u rolu di no solamente a prutezzione contru l'elementu malignu, ma ancu un accesu di moda . Cusì, fighjulà cumu per attache una bufanda à u collu per chì hè aggradèvule è muderatu.

3 modi di moda per attachete una panne à u collu

  1. Sì a bufanda hè tutta, senza saccu, u più veloce è, à u stessu tempu, modu cusì ligatu per attaccà - hè di mette à mezu à u gargu, per fate l'aiutà nantu à e spalle, per cresce i pene è tira cù un ligu suttu sottu u ciclu. Quandu tutti i manipulazioni sò rializati, stincianu stretchinu u ciclu cù e to mani è coguanu cù u nùmmulu furmatu.
  2. Sì a sciarpa hè longa, prima, ma duru bè, pò esse ligata cù un corpu asimmeticu. Per fà questu, fate a bufali dui volte, perchè vo avete un ciclo è avete in u collu. Unu di l'armari longhi di u sciarlu hè inturnutu in u cordughe. Mentri chì mantene a fini, vultate u ciclu e volta à u mezu è u filu di l'altra parte di u sciarfu in questu.
  3. Se vai à u teatru o visita, pudete assucià una bufanda à u to collu cù un arcu. Per fà quì, fate un fucili nantu à e so spalle, perchè un finu hè di 10 cm di più di l'altru ramu. Dopu piglià a longa fini in manu, misure nant'à u 20 cm, piuma, unipochi intrecciati per chì un furbu forme. Priprinu a pezza di u mottu risultatu, cù l'enfasi oppostela in mette in u mità. Avete bisognu di un arcu libbru. Avà poi pull up so li stà vicinu à u collu. Fattu.

3 manere di fà una bella buona una bufette à u to collu in 20 segundos

  1. Tire u panchute nantu à u to collu per chì i so fini culpisci da sempre uguali. Crosta è cundite. Relaxate u ciclu risultatu. Avà fattu una altra attrachju è, cumu si pruvatu di novu per pudè finice di i spaddi, oculta u coltu restante sottu u papatu formatu.
  2. Fate u scarf duie volte, perduppe à u collu. Purtate l'azzioni sdyndzi in u ciclu. Un modu immubiliu per bufandes puntelli chjudi.
  3. Toss the scarf, perchè e finiscini nantu à a vostra spedizione, cruci, pateanu avanti è vincenu un nuddu solidu.

Chì avete bisognu di sapè?

E e manere di vultà una panara in u to collu certamenti avete a diversificà a vostra imagina di uguaginu, ma cumparse, scambià ciate à u to collu in una manera insosita ùn hè micca una garanzia di creazione un vestitu attraente brillanti. Per distinguishte da a folla cù l'aiutu di tali accontuntà involontariu, hè impurtante per affirmà corremente i culori, o più bien, di ricunquà l'ornamentu.

In contru à l'opinione di a maiuranza, a bufanda à u collu ùn deve micca esse monofonique. Fighjate davanti à e vostre outerwear di vaghjimu è di l'invernu. Hè assai probabbli, questu quì hè un mantellu di un culore o cazola morsa senza mancu stampe . Hè per quessa un bufanu o chjuche cù pinguini, cervi, fiflaggius, imitazioni di spiegalli leopardi o qualsiasi altre imagine chì ti piace, ùn hè micca una idea bella. Hè impurtante solu di observà una regola nica. I stamperdi enormi sò megliu liberatu per l'inguernu, anu vistutu grande in u telone d'esseri di colture macizo e calzini calzati. In u tempu di vaghjimu, sceglite l'articuli piccule è ripetitivi.

Avà, armatu cù sti cunsiglii simples, piglià a vostra cravatta è furmà pè attache nous nodi per davanti à u froncu di u specchiu. Da a prima volta ùn hè micca sempre fàciliu è pò piglià 5-7 minuti, speciali cuncultivi opcions. Ma eventualmenti avete acquistatu à ellu è serà capaci di fà tantu rapidu.