U mercatu di Zuma


Madagascar ùn hè micca solu una grande esotica isula da a costa di l'Africa. Eccu lemuri lucali, ballenas nassi è credeva baobab . Turistici, visitattu u "octagnanimu cuntinenti", immersi in u paisaghju esotico è amparatu cù attrazioni lucale. Unu di i maravigori in Madagascar hè u mercatu di Zuma.

Mercatu di i vennari

U mercatu di Zuma hè a più grande in Madagascar è in l'Àfrica, è ancu unu di i più grandi di u mondu. U Mercatu di Zuma hè situatu in Antananarivo , a capitale di Madagascar, è hè bè ragiunatu u so attratore principalu. Territoriamenti si trova vicinu à Arabe Rahezavana, in quartu di questu di Analakely.

Questu hè un locu assai piacevule, grandi è culuritu, micca di visità chì ghjè solu impussìbule. U bazar internatu quì nantu à u seculu XVII, tradizione di i cummircianti di tutta l'Isula vinuti quì. U mercatu di Zuma opera solu un ghjornu à settimana - u venneri, hè fattu per mantenisce l'ordine è a limpezza in a cità. U nomu di u mercatu, "Zuma", veni da a lingua araba, significa "Venerdì".

Chì ci hè interessante nantu à u mercatu?

U mercatu di Zuma hè un bouquetu d'imprese esotico per u to sensu d'oliu, audiore è gustu. Molti parechji prudutti sò vinduti quì: i fiori freschi è e piante, bè è pezze semipreziosi, batik è tessuti naturali, robes, mariti di coghju, spices, capelli palla, articuli è ricordi .

Cum'è in i vechji ghjorni, tutti i bè sò dispostu nantu à i catuzzi, chì ùn sò micca solu affissà è tàvule, ma ancu in terra. Pudete truvà l'articuli per a casa, alimentazione, frutti è ligumi. E abitanti lucali - Sakalava - vende coltelli artifacted colture, robe è mahafali (mantelli). Puderanu ancu cumprà instrumentu musicali, cumpresu un strumenti stringi interessanti valiha.

Hè difficiuli dite chì u mercatu di Zuma in Antananarivo s'assumiglia di più: a fiera, u circinu o u bazar in Indianu. Hè custruitu di parechji vasti magazini. I turisti i wander per uri, pruvatu nantu à e cose, degne di alimentazione è negoziamentu.

Cumu fà à u mercatu?

Per i turisti, ci sò autobus turistici privati ​​chì si partenu da a stazione di l'autobus. U caminu dura una ulu. Parechji viaghjatori chì ùn sò micca stallati finu à quì, anu hereu per peda per immerserà in l'atmosfera di u più grande campu cummerciale.

Fighjate i vostri cosi, attenti à i latri di buchi è ùn vi assicurà di bargain, perchè pudete scacciate u so priculu.