Cumu punisce un infratori tramuntendu à distanza?

Hè difficiuli di scuntrà à un omu chì ùn hà micca nimici. L'insutti è qualsiasi cundiventi pratiche pò esse stimatu da e persone chjaramente micca familiale. Sicura chì i psiculoghi ùn anu ricumandemu à risponda à l'abusatori è à eseguite intelligente, ma spessu i lodi dopu à u scandalu hè troppu forte è a vuluntà di vingira aumenta ogni ghjornu. In questu casu, pudete aduprà parechji vultà è rituali chì qualchissia possa.

Cumu punisce un infratori tramuntendu à distanza?

U rituali deve esse cuminciatu cume u nome di a persona chì dolite è offisa hè cunnisciuta. Avete bisognu di passà prima di a luna llena. Per a ceremma, pigliate un bumbardore è scrive nantu à u nome di u culpritariu. Sutta è quì sopra, pusò una croce. Pigliate a chjama di a cima di cenniu, chjama è à ogni latu di u focu chjapperà una gota di cera. Pigliate un inseme di l'acqua di a chjesa è ponite u verdura in questu. Trascendere u cuntinuu di u cantu è dopu à u tramontu u ghjornu dopu à u lume à a cera, a pusà per quessa chì a cera chjaru in a tazza. Dopu à quessa, dite à a cuspirazione per punisce u tortu:

"Cumu a cera falesa da a chjamata di a candela, permette u odi è u vostru male, (u nome di u pudete), funnendu da e mio parolle!

Repetiscenu 40 volte. Allora pigliò a cannila è pulite tuttu finu à u ghjornu dopu. U terzu ghjornu di a luna sera, andemu à a chjesa è per mandate quaranta ziculatura per a salute di l'offender. À a sera di a casa, novu, 40 volte lighjate a trama di sopra à a candela chjucu. Ùn l'apparenza, ma l'abbanduneghja per rinfurzà. Hè impurtante chì u fumu generatu da ellu si allora à a strada. U ciuvuli cù cipudine è a cera restante sò stati chjappi per 40 ghjorni da l'ochji. À a fine di u tempu, pigliate dui candele è caccià u sulphuru, è poi, appressu a cera è i mette in una carta di carta. Ccà ancu curre u restu di u focu. Tuttu hè devimu esse imbusciutu è imbiancati sottu un arbre seccu. Duranti questu hè bisognu di dì una cuspirazione contru l'offender:

"Eccu u vostru mali avere è putenza. À mè, (nomu), sempre è in ogni locu sanu sanu! "

L'acqua da a bowl deve esse ghjucata fora di u culpritariu. Per finisce u rituali, hè necessariu d'ordenà un servitore di preghje per a salute in e trè iglesia.

Cumu punisce l'ingannà - cuspirazione contru l'inemicu cun un voltu

Stu rituu si riferisce à a magia negra. Per fà cunnosce, bisognu di piglià una candela d'arcuni, arcuni è agulla. U pupu pò esse fatta in anticipu, è cumprà una candela dopu à meziornu. Pi pigghiari a leggiri a razza hè nantu à a luna mintressa. Pigliate u buchu è fate un voltu, questu quì, a figura di l'offender. Se ci hè a so photo, pudete taglià a faccia è aghjunghje à a muverta.

A u tramontu da a stanza, sguassate i iuletti è sguassate s'ellu ci hè una croce. U prossimu siguìu à chjave a candela da u spalle. Più focu cumincia una nova labra è a pezza cù a volta. Dopu questu, circà à a flame, dicendu trè volte di a cuspirazione per vende nantu à u culpritariu:

"Sò scunniu (nomatu), cù una sbracca! Ùn pensate micca nantu à mè, ùn ti face micca male è ùn interferiscenu!

Dopu questa agulla aghjunghjera da u to capu è fegghenu in u coru di a volta, è poi dì à a cuncipitalità chjamata trè volte:

"Sò scunniu (nomatu), cù una sbracca! U corazzu ùn cummattieghja micca u male, ùn m'offetta micca!

U prossimu siguiu hè di inserisce a pinnulugna in u plexus solar è dicendu trè volte:

"Sò scunniu (nomatu), cù una sbracca! Intrecciate i vostri pinsamenti, u vostru core, a to ànima! Perchè tù, (nomu), ùn mancanu micca tristu cun mè, ùn fate micca e male nantu à mè. E forze malice, (nome), privà. Sò mandatu per u infernu.

Tutte l'azzione deve esse ripetuta trè volte da u principiu. Allora apaganu a candela cù i vostri ditti, a cortu in trè pezzi è u ricchettu in una tela negra. Bury allora in u terrenu brutale, solu l'usu di e mani. In u stessu locu, intarrà l'aghjunti è a panchina. Quandu vi vene in casa, assicuratevi di lavà a tua manu in u bacinu, è tira fora l'acqua nantu à a porta di a casa induve l'uvunu nemicu.

Conspiracy ritrattu nantu à u culpritariu

Grazie à un ritu simplici, pudete piglià u vostru avanti sentenu culpèvule è scusemu. Per fà cunnosce, bisognu à piglià una foto di u culpisciale, o, in casu estremu, una carta di carta cun un nome scrittu annantu. Per fà una ceremonia, hè necessariu nantu à un ghjornu di a donna, se u rappresentante di u sessu feritu l'hà offended, è vice versa. A la matina, piglià una foto è a puscia nantu à u pratu biancu. Cumincià à spitule nantu à u cartariu è dicenu una forte cuspirazione à u pudè:

"Per burnt vi, (nome), in a mo saliva, cum'è diavuli in u focu, finu à chì chjappà à i mio pedi è ripintenza!"

Cumpressate a photo è scatteracciate e cinni nantu à a rotonda. Assicuratevi d'abbandunà trè muniti quì cum'è un rescanu.