Cumu pulisce a catina di argentu?

Cumposti in argentu, stanu assai eleganti è exquisiti. Ma aia, sò propensi a contaminazione, oscurezione è corrosione. Chini chì anu un cuntattu persenti è prolongatu cù a pelle, è per consegnu sò propensi di sudari è di polvillo, sò più oxidati cum'è l'altre ghjinui.

In argentu, in cuntattu cù sulfuriu, hè un dipositu sulfu di u culore nìuru. Sulphur hè forsi u sustanciale periculatu per a argentu. È avà dumane àvi a quistione, sì sempre, quandu u so bagnatoghju in u mare, piglià a vostra bracera? Di sicuru, ùn vogliu micca perde u vostru pezzu favorito di gioielli. Perchè hè impurtante per sapè, per lavurà a prata appressu.

A pulitica di a catina di argentu

A pulitica di a catina di lignu pò esse fatta da l'utile di maniglia, è l'uttine spécialementi di uttine per lavà di l'argentu. In ogni ferita ferrapata, pudete cumprà un uttellu speziale per lavà di tavulinu. In i ghjuvellieri sò parechje napulite speciale, suluzione. L'uttine di ghjuvelletta o l'assistente di vendita vi dicerà cumu per lavà a catina, a argentu di quale hà perditu a so prima brilliance.

Ma hè ancu pussibule per rilassate à i modi prublemi di prupiziu di u populu. Qualchidia avana sapi comu ne stava assicurà una chjama di argentu di culore cun un colgante - per a mità di un vetru d'acqua, dilute 25 g di l'acidu citrique, mette una catina di argentu in a suluzione è fervente durante 5 minuti. U vostru pruduttu riceverà u culore biancu perfettu. Un altru mètudu famusu per a zitelli di scienza di orecutu, pruvatu per anni - per dilute l'ammonia di l'acqua, in una ratio di 1:10, dippellò a napkin è fate a catina.

Per eviendu oscuro di argentu, ùn hè micca male per observà e regule simplici di almacenamiento. Dopu pigliò a catina, lavenna bè è secca cù un pezzu di coleta.

A strada, se ci hà scurchatu rapidamenti l'argentu, hè una occasione di cunsultà u duttore. Dopu tuttu, l'argentu di l'argentu reaceghjanu immedatuamenti, se u corpu hà sempri cresciutu u cuntenutu sulfu.