Signs for every day

Signs è supersticionesi per ogni ghjornu apparevendu in l'antichità per l'observazione di i persone chì paragunavanu sfarenti avvenimenti. Hè relatu à esferenzi diffirenti, ma assai sò culligati cù a vita di u ghjornu. Ogni omu hà u dirittu di decide per elli si vulete crede in elli o micca.

Signs for every day

Un gran numaru di superstizzioni sò populari, per esempiu, si un coperto pò cascà, quand'elle sò stanu aspittendu, è sprinkle sal promete una disputa.

Signori di u populu per ogni ghjornu:

  1. Ùn pudete micca sitate in una tavula quandu 13 persone sò digià vicinu, chì questu hè un signu male signu chì indicanu a morte imminenti di unu di i participanti in a festa.
  2. Hè cresce chì, se una persona si faci da u cuteddu, puderia diventà male.
  3. Ùn pudete micca permettà à l'altri piacere di dorme in un lettu matrimonale, cum'è questu pò purtà à u tradimentu .
  4. Ci hè signalamentu monetariu per ogni ghjornu, per esempiu, ùn pudete micca mette poche di soldi nantu à u vitru o nantu à a tavula in a cucina, perchè prufate i prublemi materiali.
  5. Ùn ti tira micca u fustu fora, perchè quì si conduce à una malatia.
  6. Sì i piani di l'uttene si ponenu transversu, cusì ponu attruverà difficultà.
  7. L'intruduce di u mobili in a casa hè cambiata di muderni di u clima.
  8. Ùn pudete micca daraghju u sali à l'altru persone durante a festa, cumu pò esse pruvucarà una disputa. Per annulà u signu, durante u trasferimentu di u salitu deve esse una risata.
  9. Sì si ponu una cammisa o una chaqueta cù una manca left, allura ci vole à aspittà per prublemi.
  10. Hè pruibitu di abbandunà u cuteddu in pane, cumu pò fà esse di fami. Hè cresce chì, se una zitella pin un pezzu di pani cun una forchetta o di cuteddu, perchè ella sempre priva di felicità .
  11. U pane ùn pò esse ghjucatu, anche mancu si sviluppau, perchè quì si conduite à prublemi finanziarii. A megliu soluzione hè di alimentà l'acelli o altre animali.
  12. Per viaghjà fidanzatu in una nova abitazione, hè necessariu di entre in ogni cammellu cù u pani è u sali.