Hugh Jackman volte aduprà amori cù a so sposa ... in u costume di Wolverine!

In una recette entrevista cù rappurtari, Hugh Ceman hà dettu chì hà prumminciutu à ghjucà u rolu di Wolverine per l'ultima volta. Un erculu fantasiu di fantasia si pò vedà nantu à e schermu in a primavera di u annu in u filmu "Logan".

Fattu relativamente, diventò chì a moglia di l'attore Deborra-Lee Furness a un certu tempu dissenu à u so maritu da u rolu in a prima parte di "X-Men". Sicura chì, in u tempu, l'attrìlla ammutia à a so errore. Deborah-Lee era sicuru chì Wolverine distruda a carriera di u so amatu sposu. Comu pudete vede, ghjunse da u cuntrariu, è Jackman divintò una stanza mondiale per participazione à a franchise superhero.

Desired and very sexy

Ùn avete micca cridutu, ma un ghjornu Hugh Jackman hà dettu chì utilizeghja u vestitu di Wolverine per i roulette cum Deborah-Lee! Pusìa un costume di superherone, cumprendi guanti è pali, è in questa forma hè u sessu cù a so mòglia. Deborah-Lee, però, ùn hà micca cunfirmatu l'infurmazioni, ma ùn l'hà micca desessu.

Avia rinviatu chì i cutidianu cutirbuli, chì sò parti di u costume di un superhero, venenu à schiavi à a splutazioni per slicing insalati. È ancu u direttore è u produtore ùn nigava chì Hugh hà purtatu u costume di un caratteru di cultu per l'Halloween in 70!

Leghje ancu

A strada, questu anni, sta parente stupente celebrava un casonu di porcellana, o u 20u anniversariu di u matrimoniu. Ricordatu chì Hugh hè più ghjovanu di u so amatu per 13 anni, ma questu ùn impedisce micca da esse felice cù ella per u mossu di u malviziu.