Spettaculate spettaculu Beyoncé in Grammy-2017

L'ultima a nuttata in u Los Angeles, mostranu l'astri di cummerciale culligatu à a pre-lucrative 59a grammaticu cerimonia. In u palcuscenicu è in u auditoriu splende Lady Gaga, Adele, Katy Perry, Jennifer Lopez, Celine Dion, Rihanna, ma a reina hè stata fatta incinta di u generale di Beyonce.

Ùn hè una scusa per l'oziu

A primu di frivaru, Beyoncé, pubblicava una foto elocuente in a reta soia, dicendu chì ellu è u so maritu Jay Z si sò preparati per esse parenti di dui ziteddi à u mumentu. Dopu à a nova alegria, i fanatori di u cantantu eranu aspittendu à u premiu di a musica Grammy per esse rializatu à a catta russa di l'avvenimentu. Però, u cantanti da tutti un veru sorpresa. Beyonce ùn ùn poseia micca in a photo gallery, ma brillava nantu à u palcuscenu, avè esse realizatu davanti un multimedium d'audience dues canzone.

I Pregnant gimelli Beyonce hà parlatu à i Grammy Awards

A voce alta applausi

L'attrìzia, nominata in novi nominazione di l'Academia American of Recording Awards, hà realizatu steddi di u so ultimu sensational album Lemonade - compositions by Sandcastles and Love Sequette, appare à a luci di centri in l'imaghjini di una diana indiana.

L'urdettu è u vermu bellezza, l'autore di Peter Dundas, chì travaglia in Roberto Cavalli, eranu cusì aperti è franchi. Beyonce hà decisu à un scopu risicatu (in a so pusizioni) - a catedra di u quale s'assittò, s'apprisputava è colpi in l'aria. Jay Zee è Blue Ivy, di 5 anni, hà vulsutu u prughjettu di a so amata è a mamma.

Truvarru di Beyonce nantu à u stadiu
Solange Knowles è Jay Zee cù figlia

E vistutu in un vistitu russu cù un scogliu staggiunatu, u cantante introducesu u so cumpagnu Adele, chì inghjùlicu, alludendu à a futura maternità è u talentu di Beyoncé, annuncia da l'uparazione chì averia voi da esse a so mamma.

Jay Zee è Beyonce
Leghje ancu

Agghiunciemu, prima di a ceremonia Grammy Beyonce anu 20 statuette. Avà u so cullezzione hè ricustituita cù dui più - per "Best Modern Album" (Lemonade) è "Best Video" (Formazione).

Beyonce