Sacs Fendi

Quasi ogni celebrity è fashionista vole à vedà in e so mani. Pò esse rinfriscritti è enfatizà l'stile è u lussu di u so patrone. Hè a fugliada di Fendi - luminoso, elegante è cusì cun forza.

Fendi Accessori

A casa Fendi hè stata fundata in u 1925 da a donna di Eduardo Fendi - Adele. In u 1932 u primu furonu di Fendi hè statu apertu. Dopu u 1955, sta casa cuminciò à trattà cù a so figliola, è u direttore creativu incanenti era Karl Lagerfeld. Da una piccula buttrega induve l'articuli di u pelle fubbe vindutu, un imperu tutale criscinu, chì hè cunnisciutu in tuttu u mondu. Hè sta marca chì spessu spetta u moda è offre cose di moda chì parechji femini sònii. Dopu tuttu, i sacchetti cun un doppia "FF" ponu sorpresa cù stile è u lussu, praticità è originalità à u stessu tempu.

I Sacchi più famusi Fendi

  1. Fendi Peekaboo. Questa hè a creazione più famosa di Fendi è hè stata grande successu per più di una stagione. Sti sacchetti cambiammu u culore è u materiale, ma u stilu ùn sianu cambiatu. Bag Fendi Pikabu hè un mondu sanu cù a so storia unica è unica. U patrone di tali bagu hè una picciotta cù un gustu eccezziunale è un sensu suttu di bellezza, face u rolu impurtanti da l'accessu convenientatu.
  2. Fendi Selleria. Sta serie di sacchetti hè stata prima per Adel Fendi. Finu à ognunu, i sacchetti è malati anu ancu fattu manualmente è in quantità limitati. Sò fatti da a pelle di cuoio fiore. Sti sacchetti sò assai durable, cusì a categurìa di prezzu hè abbastanza alta. Sti sacchetti di Fendi - hè un accentu luminosu, chì ponu marcà una zitella cun gustu impeccable è un gustu praticu.

Sacche di Fendi 2013

U megliu manifatturu di sacchetti di lussu cuntene i so averebbi cun novità è ogetti solu solu di avant-garde. A nova coleczione di Fendi satisfará ogni scuntentu è dumande. Sti sacchetti cumprenciunu a chjucchula-coquette brillanti è a donna serosa è cummerciale. A varietà di culore hè assai diversa: da u tomate di brillanti à i sacchetti di grisza scura in una gabbia cù applique fiore. In modu, hè un broditu è ​​applicazioni chì sò l'accentu lampeni nantu à questi mudelli. È ancu nantu à elle cù molti alti è sequins, chì hè propiu tipicu per a tendenza di u ghjovanu. Quelli ghjovani fashionisti anu un postu per girari u sceglie. Ma micca tutti i sacchetti si sò prisintati cusì un atrevuli. Sacchetti per ogni ghjornu sò prisentati in corruzzione monocroma, rettangulari è trapezoidali. I mudelli sò bianchi, neri, beige è aranci. Restraint, refinamentu è nubiltà, è dinò a durabilità - hè quì puderebbenu avè intesu.

I novità di Fendi sò culligori illusorii. E stile nantu à quelli sò stati cusì chì si creanu un sensu di presenza fringe. Certi mudelli cunsultate mosaici cumunu è astratti annantu, chì sò ancu fatti cù aiutu di perdi. In questu, sò sti arti d'arti. Tutte l'embutelli sò fatta cù una corta fiore prima chì permettenu à u so propiu per colpi la bagu nantu à u so spalla o manteneu a manu.

Hè assai interessante per vede parechje sacchetti, chì prubabilamenti forme geomettichi. In fattu, sò quì sò pezzi di pelle stati di manera chì una creatura hè creata. Elementi attivamenti usati grandi frammenti geomètrici di colori brillanti. Ci sò petri sacchetti in forma di un cubu, bag-basket, bag-folder. Per creà tali capulavori, a pelle, a pelle, è ancu un pappagallo transparente sò attivamente utilizati.

A cullizzioni di sacchetti Fendi - quella stravaganza di brilliance, luxe è bellezza. Un scantu di fantasìgiu, chì, in ogni modu, ùn crosse micca e fruntieri, chì ponu fà pussibule di fà cusì cusciamente cusì cusì. Cu tali accessoriu, a zitella ùn stà senza pensà è ùn saria chjama l'attinzioni.