Cumu scrive una lieva in i stages?

Ogni zitellu, circa un annu d'età, pigghia un lapis in e so mani è principia à scrive u primu scuffle, è più tardi parechji disinni. Cusì, prova à spressione tutta a so cunnuscenza à u mondu circundante, uttenuta durante u ghjocu. E lezziò di pittura sò incredibbilamenti utilii per i zitelli, favurizeghja u sviluppu tutto, sviluppa pacienza, cura è perseveranza in u zitellu.

U maiò interesse in i zitelli hè causatu da i animali. U foglie cuminciò rinascente rapidamente dopu à voi, cum'è a "vacca" dici, u cane, u cat è a furmazione, cumu si u cavallu culleghja, cumu u fucile culpisci è assai più. Un pocu dopu aprenda à mostra l'imaghjini di l'animali in un libru è, sicuru, dumandate di circà, per esempiu, un ziteddu, un chanterelle o un cunello.

In questu articulu avemu dettu qualcosa per fà fà e cose per piglià un lebbra in i stages. Un picciottu definisce com'è l'imaghjini di un cunejulu chì anu vistu in un locu - in una caricatura o un libru cù l'imagine, è pudete facilmente è sguassà traccià stu caratteru. Per fà un divertitu è ​​divertitu, pruvate l'esempiu schema.

Cumu scappu di passaghju urdinata?

  1. Prima, pigliate un scunglitu generale di u troncu, capu è l'uce.
  2. Pigliate e ore di u futuru caratteristicu di fàvule è aghjunghje l'inseme di i peri di fronte è a cuda.
  3. Dopu pigliate un canusciù detallu è contorni di i peri trascorsi.
  4. Dilute l'imaghjini cù i cosi addattati necessarii.
  5. U nostru fabulusu cunigliu hè prestu!

À u primu sguardu, pare ch'ella hè assai difficiule di sculaccià stu disignu, ma si pruvate, avete sùbitu capisce chì questu hè luntanu da esse u casu. Avemu vistu cumu hè più sèmplice per fà cunigli di passaghju passiunanti cun un lapis.

Hè ciò chì hè assai faciule, in quattru sette, per riproduce un conigli graziosu.

Sutta stu schema, pudete facilmente attuale un bonellu rabbit, chì manghja una zucca.

Per i zitelli più antichi, chì ghjucà à domanu maiò a maestria di a tecnica di disegnu, ponu suggerisce un mudellu più cumpletu di sta lebbra.

Cumu scrive un passaghju à passaghju?

  1. Prima, divite a parte di a scheda chì vi puderete mette in 9 quadri idèntii. Linni finu di manera capaci per ch'elli ponu esse rintrumati facilmente senza danni di u patronu. Cù sta marca, pudete facilà facilmente 3 circondi - i contorni di u futuru lebbra.
  2. In più, i linii auxiliars sò saldamente saldati è parechji circles ripresentati - i contorni di i pedi.
  3. Finchendu u pugnu di cunello, senza pressu pressu nantu à u lapisinu, chì certi lini seranu tralate più tardi. È nantu à u circhiu superiore - u contellu di a testa - scumpigiu una regione per u fogghiu è duie ciglioli per i zitelli.
  4. Da u capu à i persi trascritti, cercle u pezzu tutale cun un lapisu è ùn si scurdate di aghjunghjà contorni di a cuda è l'ochji. E linii superfusidi pò esse borbone.
  5. Sugiate in detail u fogghiu di u cunigliu è piglià un furmagliu di pelle.
  6. Sò bè cù l'occhi, l'uce, u nasu è u punuv, u nostru cunigliu duvereate assai realisticu.

Se u vostru figliolu piace à scrive, ma i so ritratti turnanu stupidi, è e linii sò tortu, ùn riri solu di a so creatività, ma, per contru, ùn vi assicurà incuraghjenu. Ancu se u so figliolu ùn sarete micca un grande artistu, i lecite di sculare ùn sera micca spegata, perchè u riflessione di i vostri pinsamenti in i ritratti hè assai impurtante per i zitelli. Cù l'aiutu di un sciccareddu pozzu spiegà ciò chì ùn dicenu micca in e parolle, è vi mustanu i so brami, è ancu ciò chì li disturbanu.

Pruvate di sciccareddu quantu pussibule cun u zitellu, è sempre in a voce di tutti quelli chì sò nantu à u paper. Ma se u mulinu ùn hà micca attraientu à a creatività, è ùn hè micca interessante per ellu cun l'articulu à u dumasu in le so mani durante un bellu pezzu, ùn hè micca necessariu di furzà. Dramma per a forza, secondu u vostru urdinatore, ùn pruduceranu micca i risultati immubiliati, ma solu a còllera di u zitellu è scuraggià da qualunqui desideriu di più sviluppu di e so capacità artistica.