Cumu sguassà l'ochju ghjocu di un zitellu?

Quandu u novu nascite in a casa, ancu i più scettichi di e superstizzioni, a mamma pruvalla à fà tuttu ciò per protettà u babbu di u "ochji malvinu". È se ùn avete micca a pusà per quì à quattrochi ghjorni dopu à u nàscita, dopu un pinu di l'ochju perchè, un talismanu o un iccicu pianu pò esse truvatu in ogni stroller. Allora, per truvà una sogni o sogni chì ùn avè micca furnisce micca e zitelli cun una riserva di acqua sante, hè improbabile di travaglià. Hè per questu chì a mamma hà bisognu di sapè l'ochju ghjocu di u zitellu senza rimpruverà diverse avè, curati, parenti esoteric.

Stranger energia negativa

E e forze protettivi di u zitellu ùn sò micca sempre sviluppati duverebbe sviluppatu, per quessa, i signori di l'influenza di energia negativa si manifistanu quasi a l'istante. Ùn hè surprisante chì un passatu normalu finisci cù capricci, abbandunà i petti, disturbi di u sonnu. E tuttu causa di u fattu chì un certu vicinu à u pranzu hà vistu u carru è hà dettu qualcosa di toccu à l'indirizzu di u zitellu. I signali principali di l'ochju di u zitellu pò esse facilmente determinate. Chistu chianci, chianci è histericamente, chianci senza firmarisi, chiancianu u ghjornu. Quelli chì ùn anu micca sapendu cumu di definisce l'ughjettu malvellu di u zitellu sò cunsigliati per passà a lingua nantu à u so nasu. Se u gustu hè salitu, u "uvellu" hà avutu un locu per esse.

Modi di prutezzione di l'ochju bè

Malgradu a manera chì a mamma trattatu l'esistenza di l'ochju ghjocu di u zitellu, hè vale à prutezzione. Prima, ùn devi micca u vostru babbu innecessatu à tutti quelli chì vole. Se ùn ricusate di ricusà a dumanda incongruvule, pruvate micca spedizione per u primu tempu. È a frasa "u zitellu ùn hè micca u battèsimu" si deve esse cumpresu da i curiosi corretamenti. Siconda, pruvate micca di ludà à u zitellu, ùn permettenu micca à l'altri. Ùn hè bisognu di dì "fu, cosa fera!" O "pah à voi", cum'è avè l'avi. Tercera, ùn vi furnenu micca strangers à un carru dormu. À questu puntu, a so energia hè ancu in un statu dormente è hè ancu più vulnerable.

Se avete lettu i cunsiglii cumu per a prutezzione di u zitellu da l'ochju, hà pigliatu metudi effittiva di ridivà. U più accessibile hè acqua sante. Ùn hè bisognu à passà à passà per sapè per lavà un zitellu di l'ochju perchè, perchè in ellu stessu l'acqua hè una grande fonte d'energia. Se i sintomi di l'ochju di u zitellu sò digià prisenti, pruvate di leghje a preghiera.

Preghiera di u ochju

"In u nome di u Patre è di u Figliolu è di u Spiritu Santu". Sò una traccia alta à u babbu di Diu (nome). Allura chì nisunu avissi da avvicinà: micca malatu, senza ansietà, nessinu vicinu, nisun catcher, uninvited guest, insomnio, stabbing, grinding, belching, shaking, trucs, riservati, oohs, suspiros è ahi, è tutti i bè teme. I travagliu per ellu, a piattu, turnate per ellu, tangle, tremle per ellu, culomba. Veretentse, per ellu esse movitu, è ellu, servitore di Diu (nome), permettenu esse intelligente, sonu è bonu. Gloria à u Patre è à u Figliolu è à u Spìritu Santu. Amen ".

Sta preghiera da u ochju ghjocu di u zitellu hè smarendu per l'acqua. Idda debite lavà u zitellu.